Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Witam.
Za niedługo mam zamiar jechać po ZX 125.
Jest niedaleko więc jeśli nie będzie okey to żadna strata.
Słyszałem że silnik jest ten sam co w DT 125 , KTM STING i LC2.
Czy to prawda ? Czy prawda to że to DT 125 z lepszym zawieszeniem Sachsa ?
Prawdopodobnie jest po remoncie, jest odblokowany, możliwość rejestracji i ma 30km.
Nie znam się za bardzo akurat na tym modelu więc pytam was jak z częściami itp.
Pozdrawiam
Za niedługo mam zamiar jechać po ZX 125.
Jest niedaleko więc jeśli nie będzie okey to żadna strata.
Słyszałem że silnik jest ten sam co w DT 125 , KTM STING i LC2.
Czy to prawda ? Czy prawda to że to DT 125 z lepszym zawieszeniem Sachsa ?
Prawdopodobnie jest po remoncie, jest odblokowany, możliwość rejestracji i ma 30km.
Nie znam się za bardzo akurat na tym modelu więc pytam was jak z częściami itp.
Pozdrawiam
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: czw, 4 sie 2011, 20:08
- Motocykl: DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Silnik ten sam, co w DT125, ale na pewno nie ma 30KM ;p Posiada za to elektryczny rozrusznik. Z częściami silnikowymi nie ma problemu, bo do DT jest ich masa. Gorzej z elementami nadwozia.
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
No właśnie. Jak z mocą, w intermotors pisze że 11km.
Ale jeśli jest silnik DT 125 to chyba więcej ?
Jak z oddawaniem preferowane wyższe czy niższe obroty ?
Nie przeszkadza w niczym elektryczny rozrusznik i czy ma też kopke ?
A np. odblokowany moduł na allegro DT i do tego zestaw wydechowy DEP ?
Może plastiki by od czegoś podszedły , a części tuningowe ?
Myślałem nad tym tłumikiem, modułem, dobre opony, Może jakiś gaźnik.
Jeśli miałaby kopkę mógłbym zdjąć akmulator i trochę ja odchudzić i bardziej przygotować pod enduro.
Moim celem będzie zrobienie jej na hard-enduro i wydaje mi się że nadawałby się na to z koro silnik to te DT 125
Bede miał możliwość za zawieche z DT 125 upside-down.
Ale jeśli jest silnik DT 125 to chyba więcej ?
Jak z oddawaniem preferowane wyższe czy niższe obroty ?
Nie przeszkadza w niczym elektryczny rozrusznik i czy ma też kopke ?
A np. odblokowany moduł na allegro DT i do tego zestaw wydechowy DEP ?
Może plastiki by od czegoś podszedły , a części tuningowe ?
Myślałem nad tym tłumikiem, modułem, dobre opony, Może jakiś gaźnik.
Jeśli miałaby kopkę mógłbym zdjąć akmulator i trochę ja odchudzić i bardziej przygotować pod enduro.
Moim celem będzie zrobienie jej na hard-enduro i wydaje mi się że nadawałby się na to z koro silnik to te DT 125
Bede miał możliwość za zawieche z DT 125 upside-down.
Ostatnio zmieniony ndz, 15 kwie 2012, 13:59 przez wojtek916, łącznie zmieniany 2 razy.
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Jak silnik od dt to 20-26 koni.
Jak to 2t woli górny zakres obrotów.
Jak to 2t woli górny zakres obrotów.
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
czy bylby ktos w stanie odpowiedziec mi na te pytania? z gory dzieki
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
kolego chcesz kupić motor i odrazu w niego zainwestować ,oblicz ile cie to wyniesie i odrazu kup sobie nowszy lub mocniejszy,przecież pózniej nie odzyskasz tej kasy i zawsze ci będzie mało tej mocy,bo jeżeli już na wstępie stwierdzasz,że motor jest słaby,chyba,że takim jeszcze nie jeżdziłeś i okaże się ,że wystarczy ci ta moc,na to co piszą 15 czy 20 km nie zwracaj uwagi poprostu sie przejedz i zobaczysz czy ci będzie odpowiadał,nie sugeruj sie papierowymi danymi
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
W budowie to ten sam silnik ale jakościowo Sachs mocno odstaje! Kolega miał DT , skończył cylinder i kupił silnik od Sachsa i tu sie zaczęły schody. Gwinty w cylindrze zdrowe a zrywały się przy dokręcaniu, gdzie w Yamasze nic się nie działo. Po zrobieniu większych było ok. Potem zaczęły się dalsze jaja, po kilkunastu mh cylinder sie odkształcił i puszczał wode na tłok, trzeba było zebrac około 0.1 mm i było już ok. Finalnie zrobił tuleje w starym cylindrze i było już ok aż do sprzedaży.
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Czyli problemy tylko z górą silnika ?
Specjalnie biorę trochę tańszego ze względu na takie przypadki.
Koleś remont robił i raczej tuleje wbił zobaczę pod głowice i może okey będzie ;D
Specjalnie biorę trochę tańszego ze względu na takie przypadki.
Koleś remont robił i raczej tuleje wbił zobaczę pod głowice i może okey będzie ;D
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Z górą tylko miał doczynienia.
OT troche zmieniasz crossowa 80-tke na sachsa?
OT troche zmieniasz crossowa 80-tke na sachsa?
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
OT troche zmieniasz crossowa 80-tke na sachsa?
Nie zrozumiałem ale jeśli chodzi ci o to że przesiadam się z 80cc cross na 125 enduro to tak wolę enduro ponieważ u mnie nie ma terenów do jady crossem
Nie zrozumiałem ale jeśli chodzi ci o to że przesiadam się z 80cc cross na 125 enduro to tak wolę enduro ponieważ u mnie nie ma terenów do jady crossem
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Jeśli liczysz że to będzie jakieś mega lepsza to się rozczarujesz, DT może bedzie miała lepszy dół ale zawias w porównaniu do KX to porażka, a tym bardziej Sahs. Teraz sobie przypominam że jeździł kiedys u nas jeden Sachs ale dość szybko zakończył karierę, aczkolwiek nie mówię że to zły sprzęt. Jak mieszkasz w górach naprawde rozważ 4T
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Sachs ZX 125 (DT,LC2,STING)
Mieszkam przy wielu płytkich rzekach , bagnach i pięknych lasach
Nie mam zamiaru skakać i wielu się nie spodziewam po Sachs.
Zawiecha do po-endurzenia i po-katowania w okolicach.
Liczę na to że będzie trochę bardziej niezawodny i tańszy w utrzymaniu.
Moje kryteria to tak:
-bak ok.200km zasięgu. <przesiadka z ok 80km>
-średnia moc ok.25km <przesiadka z 30km>
-dość lekki ok.100kg <ze względu że przesiadam się z 65kg>
-dość tanie części <przesiadka z crossa>
-dość niezawodny <niechciałbym żeby mi klęknął 50km od domu>
Cena do 3500zł <mało ale dodatkowe czyli remont itp. zostawione>
Przede wszystkim woj.LUBUSKIE
Pozdrawiam
Nie mam zamiaru skakać i wielu się nie spodziewam po Sachs.
Zawiecha do po-endurzenia i po-katowania w okolicach.
Liczę na to że będzie trochę bardziej niezawodny i tańszy w utrzymaniu.
Moje kryteria to tak:
-bak ok.200km zasięgu. <przesiadka z ok 80km>
-średnia moc ok.25km <przesiadka z 30km>
-dość lekki ok.100kg <ze względu że przesiadam się z 65kg>
-dość tanie części <przesiadka z crossa>
-dość niezawodny <niechciałbym żeby mi klęknął 50km od domu>
Cena do 3500zł <mało ale dodatkowe czyli remont itp. zostawione>
Przede wszystkim woj.LUBUSKIE
Pozdrawiam
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]