250 4T w rocznikach 05-06

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
grayfox
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 878
Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
Motocykl: KXF 250 2006
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Żywiec / Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: grayfox » sob, 7 kwie 2012, 00:43

Nie znam tej sztuki ale mogę podjechać niema problemu. Napisz mi PW.

mikozniak
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 134
Rejestracja: śr, 20 paź 2010, 16:14
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: mikozniak » sob, 7 kwie 2012, 09:12

Jak ta kawa bierze olej to napewno coś do wymiany jest, bo to nie jest normalne. Może tłok już do wymiany lub uszczelki jakieś poszły?

Autor tematu
KTM<3
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 20:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: KTM<3 » pn, 9 kwie 2012, 13:51

Czyli w tych rocznikach to pozostaje mi CRF ? Bo tylko ona ma alu rame. Dogadałem się z moim mechanikiem i postara się mi ściągnąć KXF z 2008 z USA za 4,5 tys. złotych. "Lekko" uszkodzony , sama naprawa będzie kosztować z 3-4 tys. Mam nadzieję że się uda :drinkers:

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: tobiasz86 » wt, 10 kwie 2012, 20:07

KTM<3 pisze:Czyli w tych rocznikach to pozostaje mi CRF ? Bo tylko ona ma alu rame. Dogadałem się z moim mechanikiem i postara się mi ściągnąć KXF z 2008 z USA za 4,5 tys. złotych. "Lekko" uszkodzony , sama naprawa będzie kosztować z 3-4 tys. Mam nadzieję że się uda :drinkers:
W USA ceny motorów przy obecnym kursie są w podobnych cenach co u nas, do tego koszty transportu i celne (w zależności jakie kto ma znajomości) 1-2,5 tyś zł. Nie chce mi się wierzyć, że na 4,5tyś będziesz miał na miejscu motor do którego trzeba dołożyć tylko 3 tyś. Zazwyczaj do takiego, który jest "świeżo po remoncie" trzeba ze 2 dołożyć. No ale nie znam możliwości Twojego znajomego- może akurat się uda.

Autor tematu
KTM<3
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 20:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: KTM<3 » sob, 14 kwie 2012, 14:14

Niestety Kawasaki sprzedane więc motorek z USA odpada :( za to znalazłem yamahe na alu ramie. Czy one są już mniej awaryjne? Rocznik 2007

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: tobiasz86 » ndz, 15 kwie 2012, 09:33

yzf czy to na stalowej czy alu było dobrze dopracowane, nie miały jakichś poważnych wad wrodzonych. Jak było wszystko na czas wymieniane to powinien długo śmigać.

Autor tematu
KTM<3
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pt, 15 lip 2011, 20:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T w rocznikach 05-06

Post autor: KTM<3 » pn, 16 kwie 2012, 18:28

Teraz zależy mi na kawasaki kx 250 f z 2005r. bo dużo jest w mojej okolicy. Czy warto? Hondy są niestety daleko od mojej chałupy :axe: Znalazło się też kxf z 2006 roku ale koło Wawy( ma już alu rame). Ceny tych kawasaki są dla mnie interesujące, bowiem chodzą po 6K, i wtedy na remont, wygląd itp. zostanie trochę kasy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”