Co kupić?
-
Autor tematuXevir12
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 24 paź 2011, 16:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Co kupić?
cześć chce kupic sobie motor motocrossowy a konkretnie wacham sie pomiędzy honda crf250r, cr 125, yamaha yzf250 i ktm sx-f250. Wcześniej jezdziłem keewayem x-rayem, troche po torze i po lesie. Co byscie polecali dla mnie? Mam 191cm wzrostu i waze 75kg.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Co kupić?
To zależy od tego, jaki masz budżet. YZF świetnie się trzyma, CRFce też niczego nie brakuje. Jak chcesz się czegoś więcej nauczyć - bierz setkę. Ale może być dla Ciebie trochę za mała. Co do sxf - koszty utrzymania są wyższe niż japończyków. Napisz przede wszystkim budżet jaki masz. Jak coś - właśnie sprzedaję swoją CRFkę
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co kupić?
A czemuż to, jeśli można spytać utrzymanie SXF jest droższe niż japończyków? bo ja jakoś nie zauważyłem większych różnic ale może jestem w "mylnym błędzie".Taki Tam Gar pisze:Co do sxf - koszty utrzymania są wyższe niż japończyków. Napisz przede wszystkim budżet jaki masz. Jak coś - właśnie sprzedaję swoją CRFkę
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co kupić?
Nie prawda.
Miałem KTM,, z allegro jestem na bieżąco, ceny identyczne, tłoki korby, wszystko to samo(ceny)
W KTM dodatkowo odpada 300zl na prolinka, za to dochodzi trochę za łożyska na wał bo jest wałkowe.
Tyle z eksploatacji, KTM jest sporo droższy gdy sypnie nam się sprzęgło, to fakt, bo wysprzeglik, pompa i przewód to ponad 1 tyś, gdzie w japońcach linka 60zł.
Miałem KTM,, z allegro jestem na bieżąco, ceny identyczne, tłoki korby, wszystko to samo(ceny)
W KTM dodatkowo odpada 300zl na prolinka, za to dochodzi trochę za łożyska na wał bo jest wałkowe.
Tyle z eksploatacji, KTM jest sporo droższy gdy sypnie nam się sprzęgło, to fakt, bo wysprzeglik, pompa i przewód to ponad 1 tyś, gdzie w japońcach linka 60zł.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co kupić?
To akurt nie jest część stricte eksploatacyjna i uszkodzenia zwykle powstają na skutek błędów albo pecha, tak samo można powiedzieć o elementach pro-linka zaniedbanie ich stanu też prowadzi do konieczności ich wymiany a tanie też nie są.Czepek pisze:KTM jest sporo droższy gdy sypnie nam się sprzęgło, to fakt, bo wysprzeglik, pompa i przewód to ponad 1 tyś, gdzie w japońcach linka 60zł.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co kupić?
Tylko niedoinformowani forumowi laicy twierdza ze utrzymanie ktm jest drogie,fakt nie jest to sprzet dla amatorszczykow ,a ceny sa podobne lub nizsze w porownaniu do innych marek,wystarczy dobrze pogadac z dealerem i bez problemu mamy nizsze cenki-wiem bo posiadam yamahe i ktm.ale mozna o tym pisac i pisac, a wiadomo ze ktos jak ma jakas marke to mowi ze jest najlepsza.zabawy w przedszkole nic poza tym.A najlepsze jest to :ktm drogi,yama srednio ale cos tam,a honda jest oki-akurat mam taka na opych super sztuke.Prostacka reklama. Sorki nie moglem sie powstrzymac.Pzdr
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Co kupić?
Piszę z własnego doświadczenia. Miałem CRF, YZF, kumple mieli: EXC, YZ, CR. Z tego wszystkiego najwięcej kasy schodzi na pierdoły do ktma. Wszystkie drobne części są po prostu nieco droższe. Choćby świece. Poza tym, chłopak pytał o subiektywne opinie. I zamiast wszczynać wojnę może wypowiecie się wielcy mędrcy. Poza tym Stachu, w którym miejscu napisałem, że CRF najlepsza? Hm? Przytocz proszę? + sam jestem na etapie kupna setki. I SX to na pewno nie będzie.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Co kupić?
W takim budzecie to Kata bedzie ciezko wyrwac, ale Kawe KXF 250 na pewno znajdziesz w tej cenie. Jezeli ma byc to motor do lasu i do toru to wedlug mnie lepiej i latwiej bedzie Ci sie jezdzilo wlasnie 4T. Sie zaczyna znowu gadka na temat utrzymania KTM'a. Naped wychodzi tyle samo, tlok rowniez, zawory cena taka sama, oleje i filtry tez, linka gazu tyle samo, uszczelki zawieszenia? Nie mam pojecia co ten twoj kolega kupowal do ktm'a ze wychodzilo drozej? Moze jakies pomaranczowe dodatki? Sprzeglo? Tyle samo tarcze co do japoncow. Rzeczywiscie jak zlamiesz uchwyt sprzegla w jakims japoncu to za 60zl masz nowy, a jak zlamiesz uchwyt pompy to bedziesz musial wydac 10 razy tyle, wysprzeglik tez droga sprawa dlatego wiekszosc użytkowników tych motocykli zaklada oslone metalowa ktora znosi calkiem niezle bęcki.