Konkretne pytanie jaki wybrać motor. Proszę kolegów o pomoc.

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
mario1bros
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 5 mar 2012, 16:24
Motocykl: YZ 400 F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Konkretne pytanie jaki wybrać motor. Proszę kolegów o pomoc.

Post autor: mario1bros » wt, 6 mar 2012, 15:14

Witam, jestem tu nowy, lecz na innym forum motocyklowym już się udzielałem miałem Hondę Magna 750 (choper 91 KM).
Mam więc jakieś pojęcie o motorach i jeździe na nich.
W temacie off-road jestem zielony (tylko WSK-a po lesie, ale 20 lat temu :) ).
Obecnie szukam jakieś enduro (choć nie zależy mi na rejestracji) oto kilka parametrów:
kasa - 6 tys.
jazda - max 2 razy w tygodniu las, polne drogi
wymiary moje - 110 kg; 180cm wzrostu
inne - tani w utrzymaniu
2T/4T - nie istotne, dam radę, jak nie to zmienię
wiek - 45 lat
Proszę o sugestie.
Troszkę już poszperałem na forum i posta z podobnymi preferencjami nie spotkałem.
Dziękuje z góry!
Ostatnio zmieniony śr, 7 mar 2012, 09:38 przez mario1bros, łącznie zmieniany 1 raz.
najwyższej jakości materiały ścierne ( szlifowanie, polerowanie, docieranie) na www.maxolkusz.pl

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Konkretne pytanie jaki wybrać motor. Proszę kolegów o po

Post autor: Mateusz_MX » śr, 7 mar 2012, 08:40

Suzuki DR-Z 400 E/S, ewentualnie wygłaskana DR 350 (sporo części zamiennych, prosta konstrukcja, małe spalanie). Na XR 400 za mało funduszy. Pozdrawiam
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mario1bros
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 5 mar 2012, 16:24