Pierwsze moto, raczej cross 4 tyś

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
marcinfkp
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: sob, 18 lut 2012, 15:18
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Pierwsze moto, raczej cross 4 tyś

Post autor: marcinfkp » ndz, 19 lut 2012, 21:30

Witam, to mój pierwszy post na forum i chciałem się przywitać. Poszukuje dla siebie crossa w miarę lekkiego, dlatego nie chce enduro, coś koło 4 tysi. Mam kilka propozycji:D
http://moto.allegro.pl/honda-cr-125-yz- ... 14600.html

http://moto.allegro.pl/show_item.php?it ... e849d8f130

http://moto.allegro.pl/show_item.php?it ... 3b4cdce0d1
Nie znam się za bardzo na moto i dlatego chciałem zapytać fachowców z forum. Szukam moto w miarę niedaleko mnie. Czekam na porady, ewentualnie może jakieś inne motorki w podobnych cenach. A i skłaniałbym się ku 125 bo jednak boje się że 250 za mocna by była,
pzdr

Marcel111
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
Motocykl: lc4 620 i yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pierwsze moto, raczej cross 4 tyś

Post autor: Marcel111 » ndz, 19 lut 2012, 22:25

Niebezpieczna kwota na wyczyn.

w Hondzie wymienił owszem tłok i cylinder ma na nikasilu, ale na jakiej jest selekcji tłoka (rozmiary od najmniejszego A do największego C) Jeśli ma na C to nikasil się kończy i trzeba będzie go odnowić (conajmniej 600zł) Piszesz, że jesteś początkujący więc wyjaśnię to taka powłoka na wewnętrznej stronie cylindra, która się ściera, jak Ci się zetrze zakładasz większy tłok jak dojdziesz do największego, odnawiasz powłokę.

Skoro wymieniał łożysko na korbowodzie, to korba też już swoje przeszła i owszem łożyskiem przedłużysz jej żywot, ale prędzej czy później czeka Cię jej wymiana, a wtedy szykuj z robotą i uszczelkami koło 1000zł.