Strona 1 z 1

250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: śr, 7 gru 2011, 22:16
autor: sebek1516
Siema ;) Jakiś czas już koczuję na allegro i szukam czegoś godnego uwagi :)
Pytanie do tych bardziej ogarniętych w rynku allegrowym szczególnie po sezonie a dlaczego to już wyjaśniam.
Pytam tutaj ponieważ wyszedłem z obiegu i nie wiem jakimi prawami teraz rządzi się allegro, zaczęła się już wyprzedaż posezonowa? Sprzętów godnych uwagi niema dość dużo a z poszczególnych województw to będzie kilka na jedno ;/ Obserwuje Lubelskie, mazowieckie, podkarpackie, świętokrzyskie i podlaskie... Teraz łapać co się trafi czy czekać bo może jakaś perełka się trafi ;)
Kasa to ok 6,5k ;)
Dlaczego 250 2T? Żywotność tłoka... Klasa maturalna więc w sezonie jak będę latał po weekendach to szkoda mi będzie po 25 mth wylatanych w terenie (czasem torze) wyrzucać 350 zł na tłok... ;/ Była jeszcze opcja 4T rok ok 2005r ale sporo ofert to "nie wiem ile ma wylatane tłok bo niema licznika, ale wszystko dobrze..." A na miejscu nie zajrzę do zaworów, tłoka etc. ;/
Powiedzmy ze by była CR 250 z 01 za 6k po generalce na TULEI tylko centralny cieknie...
Da rade coś młodszego dorwać? Zależy mi na dobrej selekcji i żeby było wiadomo że po wymianach.... Ewentualnie UK do świąt bo znajomy kampera ściąga to by zabrał...
Jaki plan obrać? :drinkers:

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: pt, 9 gru 2011, 01:48
autor: piotrgurski
Dobry plan to przede wszystkim uzbroić się w cierpliowość. Osobiście też jestem na etapie poszukiwania sprzętu i jak na razie jeden forumowy kolega sprzedał mi z przed nosa zanim pozbyłem się swojej umierającej padaczki (pozdro Reniek) a drugi się rozmyślił i co jeden z okolic Katowic drugi z za Rzeszowa ale wiem że warto wydać te 600 zł ale kupić coś co mi się podoba a nie na to, na co jestem skazany w pobliżu 200km bo nic innego nie ma.
Wiem wiem pewnie myślisz że łatwo mi mówić ale to nie jest MZ za 650 zł tylko 6500 a na to jak zapewne wiesz trzeba się trochę napracować więc oczywiste jest że trzeba wydać te pieniądze jak najlepiej.

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: pt, 9 gru 2011, 17:43
autor: masterixonas
Koledzy powiem wam tyle ,ze jak macie okazje kupic moto z angli to bym bez zastanowienia bral moto od angoli.Dlaczego??? Juz mowie jak szukalem sprzeta obejrzalem kilka w polsce,co sie okazuje ze wiekszosc(NIE WSZYSCY OCZYWISCIE) sprzedawcow to zwykli oszusci..... co innego na foto co innego w realu,jedziesz pare kilometrow a moto wyglada jak ze szrotu i w dodatku niechce zapalic! Normalnie tragedia :finga:

Dlaczego z Angli.... Powiem szczerze mam dwoch kuzynow ktorzy sa tam od paru ladnych lat tez jezdza na na crossie! Kilka motocykli sie przwinelo przez ich rece i mowie wam te moto sa w takim stanie ze tutaj ze swieca takich szukac,tam jest wszystko jak fabryka daje,nikt tam sie niebawi w jakies polsrodki czy mataczenie!

Sam mam RMZ-te Sciagnieta a U.K. :mrgreen:

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: pt, 9 gru 2011, 19:24
autor: MXdawid#767
a ja znowu polecam motocykle z Czech. stosunkowo blisko i motocykle też są zadbane. znajomy juz kupił kilka motocykli z tamtąd i jeszcze nie trafił na jakiegoś babola.

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: czw, 29 gru 2011, 09:17
autor: andrzej555
kolego kup coś po okazyjnej cenie i doinwestuj,będziesz wiedział co masz albo kup od znajomego ja tak zrobilem i moich dwóch kolegów i narazie latamy bezproblemowo,osobiscie polecam 4t o wiele mniej palą a jazda o niebo lepsza

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: czw, 29 gru 2011, 21:46
autor: iMiron
Dla kogo jazda na 4t lepsza dla tego lepsza :wink:

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: czw, 29 gru 2011, 21:50
autor: MXdawid#767
dokładnie tak jak kolega iMiron mówi dla kogo 4t lepsze dlatego lepsze;]

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: czw, 29 gru 2011, 21:52
autor: Takisobie021
To samo chciałem napisać ;) Ale każdy lubi co innego ;)

Re: 250 2T a może 4T? gadu, gadu...

: czw, 5 kwie 2012, 20:46
autor: andrzej555
no kolega nie napisał najważniejszego gdzie go będzie używał jak do lasu to tylko 4suw,na tor 2 suw,osobiscie nie jeżdze po torze bo nie lubie piachu w zębach ,a o 4 taktach na tor sie nie wypowiadam i do lasu najlepiej 450 nie będziesz się męczył pałowaniem motoru i najważniejsze do lasu napewno nie kupuj motoru 4 biegowego