CRF 450 F zarejstrowana

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
kwasio5
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

CRF 450 F zarejstrowana

Post autor: kwasio5 » śr, 7 gru 2011, 14:00

Witam dawno tu nie zaglądałem , ponieważ sprzedałem swoją rm 125 2 lata temu i od tamtej pory była przerwa.
Teraz zastanawiam się poważnie nad kupnem crf 450 ( co do umiejętności to myślę że ją spokojnie ogarnę)
rm miałem w wieku 16 lat i bez problemu wykorzystywałem moc (na torze).
Jestem trochę mechanikowaty i silniki 2t bez problemu poznam czy padaczka , Ale 4T to inna bajka nigdy takiego silnika nie miałem i boję się kupić miny , mechanika od 4T nie znam wiec nie wezmę ze sobą. No co do stanu ramy itp. bez problemu sobie poradzę najbardziej boje się o silnik. Teraz robię prawko , czeka mnie kupno samochodu , po zakupie auta itp. na motor wydam (8tyś) zostanie mi może 2-3tysiące. Nie ukrywam że chcę startować w zawodach (amatorskich). Teraz pytanie do was na co w szczególności zwracać uwagę?(chodzi mi o silnik)
Jestem zainteresowany kupnem tej maszyny
http://allegro.pl/honda-crf-450-r-zarej ... 22943.html
Z racji tego że lubię szperać w necie i szukać haków na sprzedających to :
Znalazłem poprzednie aukcje tego motorka i opisy przeczą wszystkiemu , to co mówił przez telefon itp.
Na wcześniejszej aukcji piszę "motocykl sprzedaje ponieważ wyjeżdżam za granicę jest to okazja"
przez telefon mówi :sprzedaję ponieważ miałem wypadek i rozwaliłem bok auta.
Na innej aukcji :"Możliwość zamiany na ścigacza"
Przez telefon "wymieniany tłok i korba"
Na wcześniejszej aukcji "Nic nie grzebane w silniku"
Jednym słowem to co mi powiedział nie jest zbieżne z tym co pisał na wcześniejszych aukcjach.
Proszę o jakieś rady , Czy może w moim przypadku kupić po prostu jakieś 250 2T około 02roku za 5 -5,5 tyś?