CRF 450 F zarejstrowana
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRF 450 F zarejstrowana
Witam dawno tu nie zaglądałem , ponieważ sprzedałem swoją rm 125 2 lata temu i od tamtej pory była przerwa.
Teraz zastanawiam się poważnie nad kupnem crf 450 ( co do umiejętności to myślę że ją spokojnie ogarnę)
rm miałem w wieku 16 lat i bez problemu wykorzystywałem moc (na torze).
Jestem trochę mechanikowaty i silniki 2t bez problemu poznam czy padaczka , Ale 4T to inna bajka nigdy takiego silnika nie miałem i boję się kupić miny , mechanika od 4T nie znam wiec nie wezmę ze sobą. No co do stanu ramy itp. bez problemu sobie poradzę najbardziej boje się o silnik. Teraz robię prawko , czeka mnie kupno samochodu , po zakupie auta itp. na motor wydam (8tyś) zostanie mi może 2-3tysiące. Nie ukrywam że chcę startować w zawodach (amatorskich). Teraz pytanie do was na co w szczególności zwracać uwagę?(chodzi mi o silnik)
Jestem zainteresowany kupnem tej maszyny
http://allegro.pl/honda-crf-450-r-zarej ... 22943.html
Z racji tego że lubię szperać w necie i szukać haków na sprzedających to :
Znalazłem poprzednie aukcje tego motorka i opisy przeczą wszystkiemu , to co mówił przez telefon itp.
Na wcześniejszej aukcji piszę "motocykl sprzedaje ponieważ wyjeżdżam za granicę jest to okazja"
przez telefon mówi :sprzedaję ponieważ miałem wypadek i rozwaliłem bok auta.
Na innej aukcji :"Możliwość zamiany na ścigacza"
Przez telefon "wymieniany tłok i korba"
Na wcześniejszej aukcji "Nic nie grzebane w silniku"
Jednym słowem to co mi powiedział nie jest zbieżne z tym co pisał na wcześniejszych aukcjach.
Proszę o jakieś rady , Czy może w moim przypadku kupić po prostu jakieś 250 2T około 02roku za 5 -5,5 tyś?
Z góry dziękuje za odp.
Teraz zastanawiam się poważnie nad kupnem crf 450 ( co do umiejętności to myślę że ją spokojnie ogarnę)
rm miałem w wieku 16 lat i bez problemu wykorzystywałem moc (na torze).
Jestem trochę mechanikowaty i silniki 2t bez problemu poznam czy padaczka , Ale 4T to inna bajka nigdy takiego silnika nie miałem i boję się kupić miny , mechanika od 4T nie znam wiec nie wezmę ze sobą. No co do stanu ramy itp. bez problemu sobie poradzę najbardziej boje się o silnik. Teraz robię prawko , czeka mnie kupno samochodu , po zakupie auta itp. na motor wydam (8tyś) zostanie mi może 2-3tysiące. Nie ukrywam że chcę startować w zawodach (amatorskich). Teraz pytanie do was na co w szczególności zwracać uwagę?(chodzi mi o silnik)
Jestem zainteresowany kupnem tej maszyny
http://allegro.pl/honda-crf-450-r-zarej ... 22943.html
Z racji tego że lubię szperać w necie i szukać haków na sprzedających to :
Znalazłem poprzednie aukcje tego motorka i opisy przeczą wszystkiemu , to co mówił przez telefon itp.
Na wcześniejszej aukcji piszę "motocykl sprzedaje ponieważ wyjeżdżam za granicę jest to okazja"
przez telefon mówi :sprzedaję ponieważ miałem wypadek i rozwaliłem bok auta.
Na innej aukcji :"Możliwość zamiany na ścigacza"
Przez telefon "wymieniany tłok i korba"
Na wcześniejszej aukcji "Nic nie grzebane w silniku"
Jednym słowem to co mi powiedział nie jest zbieżne z tym co pisał na wcześniejszych aukcjach.
Proszę o jakieś rady , Czy może w moim przypadku kupić po prostu jakieś 250 2T około 02roku za 5 -5,5 tyś?
Z góry dziękuje za odp.
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
A jeszcze dodatkowo chciałem powiedzieć , że mam do kolesia 150km w jedną stronę niby nie dużo , ale bez waszych wskazówek na co w szczególności zwracać uwagę (chodzi mi o silnik) mogę kupić złom.
Jest jeden wielki mega plus tego motorka jest zarejestrowany ,nawet jak mnie złapią na polu to mi nie dowalą za brak oc itp.
Gdy miałem 15 lat i jechałem bez pole RM to się nie bałem , bo co mi mogli zrobić , jak nic nie miałem na siebie,nie byłem pełno letni żadnego prawka itp. Jeszcze bym się rozpłakał i powiedział że motor zabrałem ojcu i by się rozeszło po kościach a teraz tak pięknie nie będzie. Nastawiam się że motorek będę dowoził na tory samochodem , ale czasami też najdzie ochota pojeździć po polach , lasach itp. w mojej okolicy jest bardzo dużo terenu "wiejskiego".
Szczerze mówiąc jeśli ta crf nie była by zarejestrowana bym ją odpuścił, przez te nie zbieżne informacje.
zajadę oglądać i być może będę szukał dziury w całym, a motor naprawdę będzie ok. Już sam nie wiem co mam myśleć.
Myślicie że 8tyś za taką crf to jest jakiegoś rodzaju okazja ?
Jest jeden wielki mega plus tego motorka jest zarejestrowany ,nawet jak mnie złapią na polu to mi nie dowalą za brak oc itp.
Gdy miałem 15 lat i jechałem bez pole RM to się nie bałem , bo co mi mogli zrobić , jak nic nie miałem na siebie,nie byłem pełno letni żadnego prawka itp. Jeszcze bym się rozpłakał i powiedział że motor zabrałem ojcu i by się rozeszło po kościach a teraz tak pięknie nie będzie. Nastawiam się że motorek będę dowoził na tory samochodem , ale czasami też najdzie ochota pojeździć po polach , lasach itp. w mojej okolicy jest bardzo dużo terenu "wiejskiego".
Szczerze mówiąc jeśli ta crf nie była by zarejestrowana bym ją odpuścił, przez te nie zbieżne informacje.
zajadę oglądać i być może będę szukał dziury w całym, a motor naprawdę będzie ok. Już sam nie wiem co mam myśleć.
Myślicie że 8tyś za taką crf to jest jakiegoś rodzaju okazja ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Gość musi mieć niezłe układy na stacji diagnostycznej skoro udało mu się zarejestrować crossa.
Masz 18 lat? Ile ważysz?
Honda ma dwa moto, które nie są takie łatwe do opanowania: CR 250 i ta właśnie CRFa.
Edit: ciekawe co na to policja, gdyby zatrzymała zarejestrowanego crossa z homologacją bez świateł
Masz 18 lat? Ile ważysz?
Honda ma dwa moto, które nie są takie łatwe do opanowania: CR 250 i ta właśnie CRFa.
Edit: ciekawe co na to policja, gdyby zatrzymała zarejestrowanego crossa z homologacją bez świateł
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
po za drogami publicznymi nie potrzebujesz ubezpieczenia i rejestracji, nie mniej jednak tak jak piszesz rejestracja to wielki +Jest jeden wielki mega plus tego motorka jest zarejestrowany ,nawet jak mnie złapią na polu to mi nie dowalą za brak oc itp.
Ja tam widzę cenę 9500zł i jeśli moto jest w BDB stanie to jest tego warte, zdrowe egzemplarze z takich roczników oscylują przy takiej kwocie, tu jest jeszcze rejestracja.Myślicie że 8tyś za taką crf to jest jakiegoś rodzaju okazja ?
zatrzymają dowód, właśnie za brak świateł i wtedy zaczną się schody aby go odebrać, bo będzie trzeba przegląd zrobićEdit: ciekawe co na to policja, gdyby zatrzymała zarejestrowanego crossa z homologacją bez świateł
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Mam 18lat kończę w styczniu , jestem dosyć dobrze zbudowany , nie jakiś koks ale też nie chudzinka
mam około 1,80m ważę 85kg.
do lasu bym zaczepił światła.
Może i cena dobra i widać na zdjęciu motor jak nówka ale , jeśli tam jest jakiś patent w silniku i teraz chce się tylko tego pozbyć ? Na zdrowy rozsądek jest taka możliwość , koleś kupił motor 2 miesiące temu (niby od znajomego) wymienił tłok, korbę i zrobił przegląd silnika a nie wymienił napędu i opony (od tego się chyba zaczyna po kupnie)? Ale tak jak pisałem wyżej to co mówił przez telefon a co pisał na aukcjach to 2 inne bajki.
Kurde jak by to był 2T bym po prostu zajechał i nie zadręczał się pytaniami bez odpowiedzi.
Najbardziej boję się tego że na 4t się nie znam, np. W silniku będzie dziwny odgłos on powie że w 4T tak ma być i mogę się tak napalić że klapki na oczy i motor na przyczepkę a w domu lament.
mam około 1,80m ważę 85kg.
do lasu bym zaczepił światła.
Może i cena dobra i widać na zdjęciu motor jak nówka ale , jeśli tam jest jakiś patent w silniku i teraz chce się tylko tego pozbyć ? Na zdrowy rozsądek jest taka możliwość , koleś kupił motor 2 miesiące temu (niby od znajomego) wymienił tłok, korbę i zrobił przegląd silnika a nie wymienił napędu i opony (od tego się chyba zaczyna po kupnie)? Ale tak jak pisałem wyżej to co mówił przez telefon a co pisał na aukcjach to 2 inne bajki.
Kurde jak by to był 2T bym po prostu zajechał i nie zadręczał się pytaniami bez odpowiedzi.
Najbardziej boję się tego że na 4t się nie znam, np. W silniku będzie dziwny odgłos on powie że w 4T tak ma być i mogę się tak napalić że klapki na oczy i motor na przyczepkę a w domu lament.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
85 kg już łapie się pod crfe. Napisz skąd jesteś, może będzie tutaj ktoś osłuchany z czterotaktami z twoich stron.
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Motor jest z woj. lubelskiego Józefów okolice Biłgoraja.
Ja mieszkam za Chełmem na wschód . (praktycznie sama granica)
Ja mieszkam za Chełmem na wschód . (praktycznie sama granica)
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Szczerze mówiąc to tamta crf mnie bardzo kusi ale z drugiej strony jeśli się okaże lipa to będę ją remontował pół roku bo nie będzie funduszy i zamiast jeździć będę wkur.... Mam taką cr250 po drodze do tej crf , CR z wyglądu "do remontu"
Ale koleś zapewnia że od remontu przejeździł 60litrów.
http://allegro.pl/honda-cr-250-cross-fm ... 06181.html
Ale koleś zapewnia że od remontu przejeździł 60litrów.
http://allegro.pl/honda-cr-250-cross-fm ... 06181.html
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Z drugiej strony ta cr 250 wygląda koszmarnie rok nie za ciekawy , bardziej mi się podoba 01>, wstyd się pokazać na zawodach w takim stanie wizualnym. Chyba za bardzo się napaliłem teraz na zakup crossa . Z chęcią bym już kupił jakiś motorek w tą niedziele , na 90% w niedziele jadę oglądać tą crf przy okazji rzucę okiem na tą cr 250
Na co w szczególności zwracać uwagę w 4T?
Na co w szczególności zwracać uwagę w 4T?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Witam. Co do tej crfy sam byłem zainteresowany, wcześniej gościu mówił że sprzedaje ponieważ wyjeżdża za granice itd, mówi że nic w motorze nie było robione od nowości bo nie było takiej potrzeby a z rejestracją mówi że nie było problemu bo w USA ktoś to zarejestrował, wcześniej zapewniał że motor jest w stanie idealnym w ręcz zachęcał żeby przyjechać obejrzeć itd wtedy za 10500 chciał ją oddać a po głosie wydawało mi się że to młody chłopak
pozdro
pozdro
-
Autor tematukwasio5
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz, 14 cze 2009, 00:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 F zarejstrowana
Tak to młody chłopak ,szopson tylko potwierdził moje teorie z tymi remontami. Ciekawe o co mu chodzi , mnie najbardziej przeraża to że tak kręci i na siłę chce się jej pozbyć , na aukcjach piszę że wyjeżdża potem że może się zamienić na ścigacza a przez telefon mówi że sprzedaje bo rozbił samochód i weź tu zrozum o co chodzi.
W przypadku tego motoru a raczej sprzedającego szczerze mówiąc wolał bym silnik nie rozbierany najwyżej wsadzę w remont 3tyś ale będę pewny że masz wszystko jak należy. A nie rozbiorę silnik i łożyska na wale z żyletkami bo ktoś za mocno kartery grzał , rozszerzyły się gniazda i łożysko jak w wsk wyjmę ręką . A Ten sprzedający tak kręci że zaraz sam nie będzie wiedział co mówić. Chyba zrezygnuje z kupna tej crf , najwyżej pojadę ją tylko obejrzeć. A jakie jest wasze zdanie ?
W przypadku tego motoru a raczej sprzedającego szczerze mówiąc wolał bym silnik nie rozbierany najwyżej wsadzę w remont 3tyś ale będę pewny że masz wszystko jak należy. A nie rozbiorę silnik i łożyska na wale z żyletkami bo ktoś za mocno kartery grzał , rozszerzyły się gniazda i łożysko jak w wsk wyjmę ręką . A Ten sprzedający tak kręci że zaraz sam nie będzie wiedział co mówić. Chyba zrezygnuje z kupna tej crf , najwyżej pojadę ją tylko obejrzeć. A jakie jest wasze zdanie ?