KTM do lasu, czasem na miasto.

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: kamil250 » śr, 7 gru 2011, 20:31

STACHU125 pisze:Przepraszam,ze sie wtrace. A co to jest kolo magnezowe? :P
magneto.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

STACHU125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
Motocykl: różne
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: STACHU125 » śr, 7 gru 2011, 21:21

A to ono jest z magnezu?ze tak go nazwal trak.czy jest to kolo zamachowe z zamontowanymi magneSami?.

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: Czepek » śr, 7 gru 2011, 21:46

Koleś po prostu się pomylił i napisał magnezowe zamiast magnesowe...
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Autor tematu
greenmack
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: ndz, 4 gru 2011, 20:10
Motocykl: buell xb12r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tychy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: greenmack » śr, 7 gru 2011, 22:07

no wlasnie-czy roznica w prowadzeniu jest az tak duza pomiedzy 250 a 450?? czy dla kogos kto praktycznie zaczyna jest ona uciazliwa?


ponawiam moje pytanie bo sie mały offtop zrobił;p;p

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: trak » czw, 8 gru 2011, 19:41

Czepek pisze:Koleś po prostu się pomylił i napisał magnezowe zamiast magnesowe...
No mozna tak powiedzieć, pisze z iPada a on poprawia mi błędy i nie zauważyłem.
Ale mniejsza z tym wiecie o co mi chodzi.

Co to pytania o prowadzenie.
Napewno minimalnie od żyjesz różnice.
Jednak jak ja wsiadlem na EXC 250 ale w 2t to czułem jedynie duża różnice zwazana z silnikiem.
W sumie od tej rundy polibilem 2t do których nie byłem przekonany.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Autor tematu
greenmack
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: ndz, 4 gru 2011, 20:10
Motocykl: buell xb12r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tychy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: greenmack » czw, 8 gru 2011, 19:52

do 2 T napeno nie wroce bo poprostu dzwiek mi straszliwie nie pasuje.
Boje sie jednak ze 250 moze okazac sie ciut za mało do latania po lesie,piaskach i zwirowniach, wiem ze na tor 450 jest napewno gorsze niz 250 ale sciganie z cieniem mam dawno za sobą;p;p

tylko czy te 450 nie bedzie znowu za duzo??;p;p

kotQ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 243
Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: kotQ » pt, 9 gru 2011, 15:30

do latania po lesie 250f moze okazac sie zbyt slabe, nie latalem nigdy enduro 250f ale latalem crossowa 250 4t i mocy czasami zabraklo, mowie tutaj o lesie, blocie itp. Moze pomysl o husqvarne te310? Jest to 250 powiekszona, tak wiec prowadzenie bedzie o niebo lepsze niz w przypadku 450. Huski dostaniesz na pewno taniej niz kata. Mysle ze moze to byc dobra alternatywa pomiedzy 250/450. Do wyboru masz rowniez bete 350 no i kata 350 ale ten wychodzi najdrozej i nie wiem czy jest sens kupowac taki motor, skoro malo o nim wiadomo na dzien dzisiejszy.

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: Czepek » pt, 9 gru 2011, 18:59

kotQ pisze:do latania po lesie 250f moze okazac sie zbyt slabe, nie latalem nigdy enduro 250f ale latalem crossowa 250 4t i mocy czasami zabraklo, mowie tutaj o lesie, blocie itp. Moze pomysl o husqvarne te310? Jest to 250 powiekszona, tak wiec prowadzenie bedzie o niebo lepsze niz w przypadku 450. Huski dostaniesz na pewno taniej niz kata. Mysle ze moze to byc dobra alternatywa pomiedzy 250/450. Do wyboru masz rowniez bete 350 no i kata 350 ale ten wychodzi najdrozej i nie wiem czy jest sens kupowac taki motor, skoro malo o nim wiadomo na dzien dzisiejszy.
Nie chcę byc niemiły, ale siedzę codziennie na forum, czytam Twoje posty, i dochodzę do wniosku, że albo na prawdę jesteś kozakiem, albo mistrzem prostej... 250 słabe, 350 slabe, może 500 2t też dla Ciebie jest pierdziawką ?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Luka$
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 64
Rejestracja: czw, 4 sie 2011, 20:08
Motocykl: DT 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: Luka$ » pt, 9 gru 2011, 19:29

Sorry kotQ, że się wtrącę, ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję, iż nie latasz swoim EXC jakoś kozacko, wiec może najpierw wykorzystaj moc swojego moto, a potem opowiadaj że inne nie mają mocy. Nie mówię, że jeżdżę jakoś pro, ale nie chwalę się tym, bo wiem, że tak nie jest. Pozdro.

trak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 343
Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
Motocykl: SX 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: trak » pt, 9 gru 2011, 19:47

Jak się upierasz nad czymś wiecej niż 250 to moze Husaberg FE 390.
Moze i trochę egzotyczny ale ma kilka ciekawych rozwiązań.
A osprzet i zawieszenia jak w KTM.

A co do dźwięku 2t to jakoś tego nie rozumiem bo to nie dźwiękiem człowiek jeździ tylko motocyklem. Słyszałem już takie historie ze kolesie kupowali 4t i akrapy czy inne yoshumury co by się lansowac, a wydech musiał być jak najglosniejszy.
Jeżeli chodzi o 2t to uważam ze jedynie sposób oddawania mocy moze tylko przeszkadzać.

Sprawa kolejna 250 w 4t ma tyle mocy, ze jak nie wazysz 120 kg i nie jesteś jakiś mega pro super hiper rider to fajnie sobie polatasz. Zmienić na mocniejszy zawsze możesz.

Ja odrazu na 450 wsiadlem jak kupowałem hard enduro i na początku mnie moto sponiewieralo wszędzie gdzie mogło. Błoto a ja jade nie tam gdzie chce tylko tam gdzie chce moto.

To tyle odemnie.
A moral z tego jest taki ze na 450 odrazu wsiadaja kozaki (a pózniej się męczą) :axe:
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych :)

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: Ce eRa » pt, 9 gru 2011, 20:38

Najlepszym rozwiązaniem będzie chyba posadzenie du..pska na tą ZDROWĄ 250 4T i jak jesteś taki kozak to wstaw jej do końca-ale w jakimś terenie, nie na asfaltowej prostej.Jak będziesz jeździł po Warszawsku to nawet nie pchaj sie w 450.
I powiem Ci szczerze że mało kto ogarnia 450ccm.

kotQ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 243
Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM do lasu, czasem na miasto.

Post autor: kotQ » pt, 9 gru 2011, 22:34

Luka$ pisze:Sorry kotQ, że się wtrącę, ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję, iż nie latasz swoim EXC jakoś kozacko, wiec może najpierw wykorzystaj moc swojego moto, a potem opowiadaj że inne nie mają mocy. Nie mówię, że jeżdżę jakoś pro, ale nie chwalę się tym, bo wiem, że tak nie jest. Pozdro.

Stare dzieje:) od tego czasu minelo jakies pol roku i sporo nawinietych kilometrow. Poza tym tor nie jest moja najmocniejsza strona

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”