Ćwiara lub seta na tor
-
Autor tematuRay1991
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: sob, 3 gru 2011, 18:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Ćwiara lub seta na tor
Jak w temacie. Mam 20 lat 193 wzrostu oraz 95kg takiej stałej wagi. Mam już kilka motocykli, fz6,bmw,hd v-rod ale żaden nie ma nic wspólnego z crossówką Byłem prawie pewny że potrzebuje setki, celowałem w sx 125 tak 2007+ ale stwierdziłem że przy moich gabarytach może mi brakować dołu w takiej secie. Nie zamierzam raczej startować w zawodach ale dwa razy w tygodniu pojechać na tor, raz rzadziej raz częściej. Miałem przyjemność jeździć ćwiartką yamahy 4t z 2008 i była bardzo przyjemna w prowadzeniu. I teraz myślę że może lepiej zainwestować w lepszą ćwiartkę honda,yamaha. Wbrew pozorom kasy nie mam za wiele bo nie chce sie pozbywać poprzednich motocykli. do dyspozycji będę miał około 8 tysięcy.
jakie jest wasze zdanie?
jakie jest wasze zdanie?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
125 2T i 250 4T to jedna klasa, ciężko tu coś doradzić, pozostaje się przymierzyć do jednego i drugiego.
Sete kupisz w tych pieniądzach świeższą ale wydaje mi się, że będzie na ciebie za mała, musisz przymierzyć.
Sete kupisz w tych pieniądzach świeższą ale wydaje mi się, że będzie na ciebie za mała, musisz przymierzyć.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz, 2 paź 2011, 13:22
- Motocykl: YZ 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
Ja mam dobrą sete do sprzedania . Tu masz link i obejrzyj;D:
http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-125-ok ... 24969.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-125-ok ... 24969.html
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 243
- Rejestracja: czw, 24 wrz 2009, 17:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
jezeli posiadasz tyle motocykli to mysle ze seta bedzie dobrym wyborem, typowa zabawka do latania po torze, nic dodac nic ujac, z tym ze pamietaj ze przy takim motorze non stop trzeba cos nasmarowac, naciagnac, wyregulowac.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
A przy jakim nie ?kotQ pisze:jezeli posiadasz tyle motocykli to mysle ze seta bedzie dobrym wyborem, typowa zabawka do latania po torze, nic dodac nic ujac, z tym ze pamietaj ze przy takim motorze non stop trzeba cos nasmarowac, naciagnac, wyregulowac.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
Co do dołu to może Ci go brakować jeżeli chcesz latać endurko po lesie czy coś ;P
Jeżeli latałeś 125 i 250 to masz punkt odniesienia
Fakt że 250 ma lepszy dół no ale wykręcona 125..... ;d
Jeżeli latałeś 125 i 250 to masz punkt odniesienia
Fakt że 250 ma lepszy dół no ale wykręcona 125..... ;d
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
Autor tematuRay1991
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: sob, 3 gru 2011, 18:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
Typową setą nie latałem, tylko exc na wykończeniu to odczuwałem braki ale ona była w fatalnym stanie i była z 10letnia.
Z wielką chęcią będę spędzał czas na regulowaniu, czyszczeniu,smarowaniu motocykla
Myślę że z determinacją mógłbym rywalizować z ćwiarami na takiej setce, nie zamierzam się znęcać nad motorem ale też nie będę traktował go jak jajko bo jak by nie było on jest do zapierniczania. Mamy zimę więc mam chwile żeby zlokalizować jakiś motor w swojej okolicy aby się przejechać pełnowartościowym 125. Skłaniam się ku 125 właśnie z powodu łatwego serwisu. Aczkolwiek rozsądniej jest prawdopodobnie dołożyć z 2 tysiące i za dyche kupić 250 4t w dobrym stanie
piona
Z wielką chęcią będę spędzał czas na regulowaniu, czyszczeniu,smarowaniu motocykla
Myślę że z determinacją mógłbym rywalizować z ćwiarami na takiej setce, nie zamierzam się znęcać nad motorem ale też nie będę traktował go jak jajko bo jak by nie było on jest do zapierniczania. Mamy zimę więc mam chwile żeby zlokalizować jakiś motor w swojej okolicy aby się przejechać pełnowartościowym 125. Skłaniam się ku 125 właśnie z powodu łatwego serwisu. Aczkolwiek rozsądniej jest prawdopodobnie dołożyć z 2 tysiące i za dyche kupić 250 4t w dobrym stanie
piona
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
Co praktycznie jest niemozliwe w tej chwili na rynku w PL.Czemu?Ray1991 pisze: Aczkolwiek rozsądniej jest prawdopodobnie dołożyć z 2 tysiące i za dyche kupić 250 4t w dobrym stanie
piona
1.znajdz mi 2,5 w 4t tansze w utrzymaniu niz 125? a jesli nawet to
2.przy tym nawale zajechanych anglikow za kilkaset funtów ciezko jest znalezc cos w tym przedziale cenowym i uwierz mi,ze 10 to nie jest kwota z ktorą bezpiecznie czulbym sie kupujac 250 4t.
---------------------------
-
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ćwiara lub seta na tor
Ray1991 widzę, że ładną kolekcje masz w garażu Pochwal sie w odpowiednim dziale, z chęcią zobaczę
Co do 125 2t czy 250 4t to 4t da Ci równiejsze oddawanie mocy i łatwość prowadzenia, a 125 musisz troche poganiać żeby nie odpuszczać manety. Zajmuje to więcej czasu ale według mnie daje większą frajdę Więc wybór należy do Ciebie. Za te pieniądze znajdziesz fajną 125 no i łatwiejszą w obsłudze od 4t.
Co do 125 2t czy 250 4t to 4t da Ci równiejsze oddawanie mocy i łatwość prowadzenia, a 125 musisz troche poganiać żeby nie odpuszczać manety. Zajmuje to więcej czasu ale według mnie daje większą frajdę Więc wybór należy do Ciebie. Za te pieniądze znajdziesz fajną 125 no i łatwiejszą w obsłudze od 4t.