DT125 vs. full 125
-
Autor tematuSawiK_96
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: sob, 31 sty 2009, 16:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
DT125 vs. full 125
Witam,
męczy mnie pytanie.. mianowicie : czy z budżetem 5k warto pchać się w sete full cross, czy może lepiej przyczaić się na jakąś w miarę niezłą DT125? Wiadomo, DT dobry sprzęt, ale czy dla kogoś z większymi ambicjami w krótkim czasie nie będzie za mało? Z drugiej strony, utrzymanie fulla jest dość kosztowne. W lutym kończę 16 lat, a wozidełko jakieś by się przydało mieć, żeby do szkoły dojechać czy coś. Jednak bardzo bym chciał polatać po torze/torach i w tym aspekcie DT raczej nie bardzo pasuje. Panowie, doradźcie
pozdrawiam Karol
męczy mnie pytanie.. mianowicie : czy z budżetem 5k warto pchać się w sete full cross, czy może lepiej przyczaić się na jakąś w miarę niezłą DT125? Wiadomo, DT dobry sprzęt, ale czy dla kogoś z większymi ambicjami w krótkim czasie nie będzie za mało? Z drugiej strony, utrzymanie fulla jest dość kosztowne. W lutym kończę 16 lat, a wozidełko jakieś by się przydało mieć, żeby do szkoły dojechać czy coś. Jednak bardzo bym chciał polatać po torze/torach i w tym aspekcie DT raczej nie bardzo pasuje. Panowie, doradźcie
pozdrawiam Karol
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Jak na tor to tylko full. Dt się na tor nie nadaje. Ja proponuję ci dozbierać z 1-2 tys i kupić jakąś ładną setę : cr,yz,rm.kx. Pod warunkiem że masz na utrzymywanie takiego moto. Ps. Jak sam wszystko będziesz w nim robił i będziesz dbał o niego to na pewno będzie taniej.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Za 5k to powiedzmy rocznik 2000 byś złapał ale fartem... Także szykuj kasę na jakąś wymianę w przyszłej secie albo dozbieraj i kup coś w lepszym stanie
Posezonowa wielka wyprz
Posezonowa wielka wyprz
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Jeśli rzadko będziesz śmigał na torze a przydała by ci się maszyna na dojazdy do szkoly i jako środek komunikacji to tylko i wyłącznie DT full w tym wypadku nie ma sensu po prostu
CZ 125/516
-
- VIP
- Posty: 187
- Rejestracja: czw, 6 sie 2009, 12:06
- Motocykl: HUSQVARNA WR 125 2004
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: GK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Myślę że idealnym motorem dla ciebie będzie CRM lub coś jej pokroju mam sam więc jakby co to pisz.
HUSQVARNA RACING 2T POWER
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: pn, 23 maja 2011, 21:08
- Motocykl: Suzuki DR-Z 400e
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Jak to sie nie nadaje?
Sam smigalem na DT 125 na torze, gdzie objezdzalem niektore crossowki 125.
Teraz na DRZ 400 zdarzaja sie takie asy, co zostaja w tyle na 450, gdzie ja zaczalem na motorze w ogole jezdzic 1,5 roku temu(na dt dokladnie).
Jesli do tego zalezy ci na dojazdach do szkoly, to bierz Tylko zawiecha nie wyrabia, z tym sie licz.
Sam smigalem na DT 125 na torze, gdzie objezdzalem niektore crossowki 125.
Teraz na DRZ 400 zdarzaja sie takie asy, co zostaja w tyle na 450, gdzie ja zaczalem na motorze w ogole jezdzic 1,5 roku temu(na dt dokladnie).
Jesli do tego zalezy ci na dojazdach do szkoly, to bierz Tylko zawiecha nie wyrabia, z tym sie licz.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: śr, 7 paź 2009, 19:45
- Motocykl: YZ 125 04r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
mówi sie co uniwersalne to do dupy :ANAL: musisz zdecydować albo tor albo autobus,lub inny środek lokomocji.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Siadł byś na KX125 później dt 125 wykręcił lepszy czas?DerMat pisze:Jak to sie nie nadaje?
Sam smigalem na DT 125 na torze, gdzie objezdzalem niektore crossowki 125.
Teraz na DRZ 400 zdarzaja sie takie asy, co zostaja w tyle na 450, gdzie ja zaczalem na motorze w ogole jezdzic 1,5 roku temu(na dt dokladnie).
Jesli do tego zalezy ci na dojazdach do szkoly, to bierz Tylko zawiecha nie wyrabia, z tym sie licz.
No własnie liczą sie umiejętności i sprzęt
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
A pytanie brzmiało:Kre_K pisze:ktm exc 125 !
czy z budżetem 5k warto pchać się w sete full cross, czy może lepiej przyczaić się na jakąś w miarę niezłą DT125?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: DT125 vs. full 125
Napisał, że nie wyrabia i taka jest prawda, ktoś szuka motoru na tor, a w dt to przed wjazdem na niego zawieszenie dobije 20 razy, wiem bo miałem.Majster128 pisze:DerMat co to znaczy, że zawieszenie się wyrabia?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514