motor do lasu i na tor

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » wt, 26 kwie 2011, 21:37

witam prosze o pomoc w doradzeniu kupna sprzetu.zaczne ze nie jezdziłem juz z 3 lat.przed przerwa posiadałem yamahe dt80 honde crm125 husqwarna wr250 oraz yamahe yz250.mam z 190 wzrostu i kolo 110kg wagi jednym słowem mały nie jestem.rozmyslam o motorku tak do 9tys rozmyslam o jakims 4T tylko niewiem czy 250 czy 450 tez myslałem troszke o 2T ale tylko o 250 bo wydaje mi sie że 125 to z moja waga bedzie mulic.Bardzo prosze o opinie i jakies propozycje co wybrac(marka jaka pojemnosc)pozdrawiam z góry dzieki

piotrek20060
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 45
Rejestracja: pn, 6 kwie 2009, 20:59
Motocykl: Sv 1000N '07, Crf 450' 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: piotrek20060 » czw, 28 kwie 2011, 11:45

Polecam opcję szukaj...
Tu jeden z linków
viewtopic.php?f=16&t=18664

Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » czw, 28 kwie 2011, 20:28

Dzieki za Linka oprócz tego mozesz cos doradzic???

lukopr
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 5
Rejestracja: sob, 28 lut 2009, 16:24
Motocykl: Husqy WR 250 10'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: lukopr » ndz, 1 maja 2011, 17:01

do lasu WR 450F a na tor YZ 250F :D

Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » ndz, 1 maja 2011, 22:08

:D lukopr dzieki za podpowiedz.a nie myslisz ze 250 w 4T to nie za słabe jak na moją wage????? :D

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: Ce eRa » ndz, 1 maja 2011, 22:25

Za 9 tyś. to jakąś crf kupisz.250 a 450 to już twoja sprawa.Chcesz jeździć na diable i być "dupczonym" przez moto to pakuj sie w 450 a jak to ma być po części lajtowa i ekonomiczna jazda to 250 w zupełności wystarczy.Na torze 450 nie ogarniesz za ch...iny jak tyle nie jeździłeś, a 250 raczej tak.Nie wiem czy moja sugestia coś Ci podpowie, ale tak właśnie ja myślę na ten temat.

Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » ndz, 1 maja 2011, 22:37

Ce eRa dzieki za rade a ta 250 to jaka>>/???? bo pamietam ze kumpel miał CRF450 i byly problemy z zaworami a jak jest z 250????

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: sebek1516 » ndz, 1 maja 2011, 23:18

A ja mam zupełnie inne zdanie bo CeeRa bierze cie za amatora, co najmniej takie odnoszę wrażenie bo to im się tłumaczy że 450 będzie targać strasznie.
Wracając do Ciebie to widać że masz jakieś doświadczenie no jeszcze zależy ile na ww. crossach jeździłeś. Jeżeli nie masz zamiaru skupiać się tylko na motocrossie a zależy Ci też na polataniu po lasach itp to czemu nie 450?, Może przejedź się na jakiejś 450 i sprawdź.
Na 250 tak szybko nie zabraknie mocy ale może wolisz mieć pod sobą spory zapas mocy i być pewnym ze nigdy jej nie zabraknie a nawet będziesz miał jej nadmiar ;)
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Ce eRa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 233
Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: Ce eRa » ndz, 1 maja 2011, 23:57

Nie biorę tu nikogo za amatora, bo tylko ja tu nim jestem :D .Ale chodziło mi o to że po takiej przerwie (3 lata) jak wsiądzie na 450 to nim potarga, ale mam nadzieję że frodomx ma głowę na karku i nie jest żadnym kamikadze.A 250 bez niczego ogarnie na początek, po sezonie jak się wkręci w sport mógłby przecież zmienić moto na inne.
Co do motoru to najlepiej kupić w dobrym stanie i nie sugerować się plotami że w suzuki skrzynie padają itp.Ja mógłbym polecić do takiej jazdy exc 450, ale do dobrego egzemplarza brakuje trochę pln'ów.

Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » pn, 2 maja 2011, 10:27

Dzięki za rady.Może ja wam tak opisze jak motor będzie używany.zacznę od tego ze mieszkam w woj.małopolskie w pow.myślenickim także krótko mówiąc teren bardzo górzysty bardzo dużo podjazdów i dużo ostrych kamienistych dróg leśnych.tu wam chłopaki dorzucam linka jakie to mamy tereny u siebie http://www.youtube.com/watch?v=8aiWSgaI ... re=related
powiem wam że rozmyślam nad tymi 250 i 450 powiem tak mam trochę w głowie poukładane znaczy tak myślę.wiec się nie boje że się rozwalę w sumie uważam że do motoru trzeba mieć respekt,bo jak się go nie ma to czasem się jeździ bezmyślnie.jeździłem crf450 no super mi się jeździłem miałem do niej respekt bo moc piekielna tylko teraz też bym chciał trochę technikę poprawić(zakrety itp)dla tego myślę o 250T tylko chodzi o tą wagę czy da rade jak przyjdą chrapy!!!!miałem yz250 i powiem motor fajny ale jak przyszło pojeździć po lasach po stromych górach to powiem szczerze że masakra pali jak smok a drugie kumple na 4t zapinają bieg na dole i targają do samej góry a 2t trzeba kręcić co nie jest proste po kamienich. proszę o kolejne rady

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: sebek1516 » pn, 2 maja 2011, 16:28

Większość na forum jeździ dla fun'u ;) Więc możemy się nazywać amatorami ;)
Frodo jak wiesz 250 2T trzeb a "kręcić" z 4T nie będziesz miał tego problemu, już sie o tym przekonałeś. Wiesz również jaką moc ma w sobie 450 i że dużo jej masz w zanadrzu ;)
250 i 450 to obie dobre opcje ale jak dla Ciebie to 250 ma taki plus że łatwiej będzie CI sie na torze jeździło a i w terenie mocy nie zabraknie, 450 będzie miła po prostu więcej mocy no której możesz nie wykorzystać a na torze może przeszkadzać...
Także przy wyborze 250 czy 450 sam decyduj. Pojeździj na czymś;)
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Autor tematu
frodomx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: sob, 13 lut 2010, 10:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor do lasu i na tor

Post autor: frodomx » pn, 2 maja 2011, 16:40

powiem ci szczerze że ta moc w 450 jest niezła a jak myslisz idzie sie nauczyć techniki jazdy na 450???bo wiadomo ze 250 prosciej jest ogarnąc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”