Enduro dla emeryta .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
Ja mogę polecić EXC 125 / 200, jest to to samo tylko cylinder większy i wał z innym skokiem i jak na razie po pół roku wymieniłem tylko Simering pompy wody i simering zębatki zdawczej a oprócz tego zwykłe wymiany eksploatacyjne typu łańcuch, zębatki, olej czy łożyska w kołach.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
Największe wady KTM <98 to dostępność części...P.S. pisze:Pięknie dziękuje wszystkim którzy poświecili chwilę czasu aby mi odpowiedzieć.
Ogólnie podoba mi się to forum bo nie odczuwam tu wszechobecnej dyskryminacji jeżeli chodzi o 2t .
Jednakże chciał bym usłyszeć opinię ludzi którzy używali ew. samodzielnie serwisowali ktm z tego przedziału wiekowego o którym napisałem ew nowsze.Ważną informacją dla mnie była by ogólna opinia typu czy to np konstrukcyjnie udany model ,ew wady zalety z tego poziomu użytkowania a nie z testowej krótkiej jazdy przeprowadzonej przez jakiegoś pismaka.
Czuję jednak że wstępnie będę musiał jednak pokopać po manuale z rożnych roczników aby coś zatrybić.
Nie ze wszystkim jest źle, ale jeden znajomy szukał zapłon do KTMa z lat 90 tych i zapłacił 4x wiecej niż kosztował wtedy zapłon do SXa z 2004-2006
Kup DT 125.
Około 25-30KM. Żywotność super, dopiero po 40 tys km trzeba się zastanawiać czy cokolwiek robić w silniku
Miałem 3 sztuki DT w swoim życiu i w ani jednej praktycznie nic większego nie robiłem w silniku. A ciężko u mnie miały 8)
Kupisz KTMa EXC 200, okaże się że nicasyl się skończył. Zapłacisz >1000zł za nicasyl(o nowym cylindrze za 1000zł zapomnij), do tego tłok 400zł(bo to 200 a nie 125) i inne pierdoły. Wyjdzie piękna sumka jak na moto które ma jeździć na ryby
-
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pn, 16 cze 2008, 14:36
- Motocykl: Honda HM CRE 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
a jak taka 125 okaze sie za slaba to poszukaj jakies crm 250, kdx 200-250 i bedzie juz mocy pod dostatkiem(za ta cene powinno sie cos znalezc, choc to nie sa zbyt popularne sprzety w pl)
-
Autor tematuP.S.
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
WLD_Wlodi - nie bede ukrywał ze ciekawie to 125 dt wyglada ,mam pytanie czy ten motorek to klasowo odpowiednik Honda mtx 125 ? .
Głównym powodem dla którego chce dokupić sobie sprzęta jest chęć polatania z ekipą z moich okolic(WR 450 , YZ 250 , YZ 450) :axe: .A z resztą to tak jak w życiu jak będzie dobra zabawa to zainwestuję więcej bez najmniejszego bulu .
Głównym powodem dla którego chce dokupić sobie sprzęta jest chęć polatania z ekipą z moich okolic(WR 450 , YZ 250 , YZ 450) :axe: .A z resztą to tak jak w życiu jak będzie dobra zabawa to zainwestuję więcej bez najmniejszego bulu .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pn, 16 cze 2008, 14:36
- Motocykl: Honda HM CRE 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
Tak, mozna uznac te sprzety jako odpowiedniki z tym ze mtx wychodzil wczesniej, jest po prostu starszy. Jesli koledzy lubia czekac, lub jezdza naprawde spokojnie,wrecz turystycznie, to pojezdzisz z nimi:) bo roznica klas w sprzetach bedzie ogromna.
-
Autor tematuP.S.
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Enduro dla emeryta .
Nie wiem pewnie najprościej było by kupić cos w 4t 250 - 450 ale ja po prostu nie trawię melodii tego silnika .Po prostu jestem za stary (leniwy) aby się uczyć tego od nowa.Muszę się skupić na jakiejś marce chyba jednak KTM ,reszta moich pytań to już na inny dział się raczej kwalifikuje . Z uwagi ze to forum to spora kopalnia informacji więc zacznę od czytania za nim zadam jakiekolwiek pytanie . Jeszcze raz wielkie dzięki .