motor dla dziewczyny
-
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: czw, 22 maja 2008, 14:50
- Motocykl: yzf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
nie żartuj 50ccm to nie ma sie co bawić bo taka jazda to nie jazda ja bym ci polecił jakąs dt 125 jak już poprzednicy mówili, bo ani nie za słabe ani nie za macne, chyba dasz rade .Jazda na 50ccm znudziła by się jej po tygodniu.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: pn, 26 maja 2008, 23:48
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ryczów/ Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Całkiem przyjemnie, ładnie prosimy foto ułatwi nam dobranie moto co nie?CrossGirl pisze:17 lat, 55kg, 175cm wzrostu.
ale wracając do tematu
ja też polecam Ci coś z pokroju 125.... ale nie tylko moc może być tutaj przeszkodąCrossGirl pisze:Znajdzie się coś?
waga moto także nawet yamaha DT80 waży 110kg bodajże ... na to też warto zwrócić uwage bo Pani sobie może nie radzić z dźwiganiem
A tak apropos to Borek96 ma fajne moto na sprzedaż na start i zapoznanie z enduro super zwłaszcza dla laski
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 11:23
- Motocykl: sx 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Przecież napisała, że chce do lasu itp. Nie głupim rozwiązaniem była by coś pokroju yamahy xt 125 czy hondy xl 125. W miarę lekkie, nie za mocne, tanie w użytkowaniu, w razie czego można podskoczyć gdzieś na miasto itp. Jak zechce coś mocniejszego to sprzeda bez większej straty. Pewnie idealnie sprawdziła by się yamaha wr 125 ale chyba jest to za młody model żeby wyrwać za 8 kawałków. a koła 19/16 jak to ktoś wspominał będą zdecydowanie za małe przy wzroście 175. w grę wchodzą jedynie pełnowymiarowe
P.S widzę, że większość proponuje taki model jaki akurat ma na sprzedaż. Uspokójcie się bo chyba mamy komuś dobrze doradzić, a nie wcisnąć coś na siłę.
P.S widzę, że większość proponuje taki model jaki akurat ma na sprzedaż. Uspokójcie się bo chyba mamy komuś dobrze doradzić, a nie wcisnąć coś na siłę.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: pn, 26 maja 2008, 23:48
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ryczów/ Wadowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
O niczym innym nie marzyłem tylko o tym żeby opchnąć jej moto chłopa którego nie znam... :finga: napisałem że moto nie jest głupie bo patrzyłem na jego ogłoszenie a cena jak za sprzęt który można potem wymienić nie jest duża.. jak dla mnie dobre rozwiązanie , ale może też kupić taki sam model ale od chłopów z allegro zawyżających roczniki z moto po remoncie które padają po paru mth.luuk pisze:P.S widzę, że większość proponuje taki model jaki akurat ma na sprzedaż. Uspokójcie się bo chyba mamy komuś dobrze doradzić, a nie wcisnąć coś na siłę.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
[quote="Darof"]Witam
Jak enduro to polecam ci DT 125, bardzo dobry sprzęnt,
-----------------------------------------------------------
No dobry.
Ale ta obseja DT 125 jest troche "dziwna". DT,dt,dt.......
Identyczny silnikowo jest KTM LC2 i Sachs ZX.
I zawias KTM raczej jest lepszy.
A zawias to postawa w terenie
Jak enduro to polecam ci DT 125, bardzo dobry sprzęnt,
-----------------------------------------------------------
No dobry.
Ale ta obseja DT 125 jest troche "dziwna". DT,dt,dt.......
Identyczny silnikowo jest KTM LC2 i Sachs ZX.
I zawias KTM raczej jest lepszy.
A zawias to postawa w terenie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Zgadzam sei z przedmówca że tylko dt. HM 50 jest o wiele zwinnejsza i ma lepszy zawias i jest lepsza w terenie w porównaniu do dt 80, ale również mocowo dt nie ma szans ( kit polini w HM'ie). HM sie lepiej prowadzi i jest bardziej w terenie, podobnie sprawa wyglada przy Aprili RX 50, ale w Apce nie ma wersji z 2 chłodnicami. Nie pisze tego tylko dla tego ze chwale swoje, tylko opisuje swoje doswiadczenia. A robiac konkretny kit w AM6 razem z gaźnikiem 26, wałem i cylindrem 80cc można uzyskac moc wyczynowej 80.
Way of Life !
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 11:23
- Motocykl: sx 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Akurat nie mówię o Tobie.piotrek2633 pisze:O niczym innym nie marzyłem tylko o tym żeby opchnąć jej moto chłopa którego nie znam... :finga: napisałem że moto nie jest głupie bo patrzyłem na jego ogłoszenie a cena jak za sprzęt który można potem wymienić nie jest duża.. jak dla mnie dobre rozwiązanie , ale może też kupić taki sam model ale od chłopów z allegro zawyżających roczniki z moto po remoncie które padają po paru mth.luuk pisze:P.S widzę, że większość proponuje taki model jaki akurat ma na sprzedaż. Uspokójcie się bo chyba mamy komuś dobrze doradzić, a nie wcisnąć coś na siłę.
Tak w ogóle to może niech koleżanka powie jeszcze coś więcej to ułatwi sprawę.
pzdr.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
a np CR 85 jest dużo mocniejszy od tej HMy i RXa i co? W DT80 tłok robisz po >20-30 tys km, a w takim HMie(jeżeli masz minarelli na 16mm) po 12000km. DT jest niezawodna i niezastąpiona i dlatego ludzie sobie ją cenią.sebamx72 pisze:Zgadzam sei z przedmówca że tylko dt. HM 50 jest o wiele zwinnejsza i ma lepszy zawias i jest lepsza w terenie w porównaniu do dt 80, ale również mocowo dt nie ma szans ( kit polini w HM'ie). HM sie lepiej prowadzi i jest bardziej w terenie, podobnie sprawa wyglada przy Aprili RX 50, ale w Apce nie ma wersji z 2 chłodnicami. Nie pisze tego tylko dla tego ze chwale swoje, tylko opisuje swoje doswiadczenia. A robiac konkretny kit w AM6 razem z gaźnikiem 26, wałem i cylindrem 80cc można uzyskac moc wyczynowej 80.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Moc po zmianach tj kit Polini 80cc razem z wałem i gaźnikiem jest porównywalna z wyczynowa 80, nic nie mowie o 50cc. Pzdr
Way of Life !
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 11:23
- Motocykl: sx 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
Czy zależy Ci na zarejestrowanym moto? Masz prawko/ masz zamiar robić? Czy będzie służył do ostrego latania w lesie czy tylko do pyrkania po grzyby? I czy w ogóle miałaś jakieś doświadczenie z motocyklami umiesz zmieniać biegi itp.?CrossGirl pisze:co np?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: motor dla dziewczyny
A DT 80 po tunie na 105 (Lub kit malossi 125 jak dobry kumpel miał) , do tego wydech i gaźnik, i nie odstawisz tego żadnym HMem.sebamx72 pisze:Moc po zmianach tj kit Polini 80cc razem z wałem i gaźnikiem jest porównywalna z wyczynowa 80, nic nie mowie o 50cc. Pzdr