motor dla dziewczyny

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: sebamx72 » śr, 6 sty 2010, 23:26

Dobra nie bede sie kłócił co lepsze bo to chyba wybierze załozycielka tego tematu :)
Way of Life !

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: Borek96 » czw, 7 sty 2010, 16:05

Włodi, ale DT 80 to przestarzałe konstrukcje na słabszym niż hm zawiasie, i ogólnie słabszym osprzętem. Ja bym był za Huską CH czy HM'em.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: WLD_Wlodi » czw, 7 sty 2010, 22:07

Borek96 pisze:Włodi, ale DT 80 to przestarzałe konstrukcje na słabszym niż hm zawiasie, i ogólnie słabszym osprzętem. Ja bym był za Huską CH czy HM'em.
Ale przestarzała konstrukcja wygrywa z HMem pod względem taniej jazdy. Zależy do czego moto jest potrzebne.

Autor tematu
CrossGirl
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: ndz, 3 sty 2010, 03:22
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: CrossGirl » ndz, 10 sty 2010, 13:33

luuk pisze:
Czy zależy Ci na zarejestrowanym moto? Masz prawko/ masz zamiar robić? Czy będzie służył do ostrego latania w lesie czy tylko do pyrkania po grzyby? I czy w ogóle miałaś jakieś doświadczenie z motocyklami umiesz zmieniać biegi itp.?
Nie jest to warunek konieczny ;)
Nie mam, mam zamiar zrobić.
Ostrego.
Doświadczenie miałam aczkolwiek niewielkie a było to dawno więc raczej mało pamiętam.. :?

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: sebek1516 » ndz, 10 sty 2010, 16:35

Tego sie nie zapomina :D
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: Mateusz_MX » ndz, 10 sty 2010, 16:41

...jedynie wychodzi z wprawy :wink: Myślę, że powinnaś posłuchać naszych rad i zakupić Yamahę DT 80 lub 125. Do kwoty 4000zł kupisz dobrą maszynę. Nie polecam motocykla wyczynowego, czy też "tuningowanej" 50'tki HM.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: Borek96 » ndz, 10 sty 2010, 17:51

Podaj kilka powodów, dlaczego ma kupić przestarzałą DT, a nie np. Husqvarnę CH czy HM ?

sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: sebamx72 » ndz, 10 sty 2010, 18:45

Postawcie sobie 2 obrazki dt 80/50 i hma po średnim tuningu-gdzie tłok starcza na ponad 2 sezony. Pierwsze wrazenie- HM typowy wyczyn, przeciez plastiki sa od CR 125/250, rama jest robiona na wzor, inny troche matariał poniewaz w HM pod bakiem jest profil natomias w full crossie jest rura. Na oczy sie rzucaja hamulce, gdzie w HM sa Brembo z tarcza z tyłu gdzie w DT tego brakuje. Zagladamy pod owiewki w HM'ie sa 2 pełnowymiarowe chłodnice, a w DT tylko jedna gdzie zapewne wieksza( nie pamietam dokładnie). Zawias w HM: przód Kayaba-młodsze modele Paioli( średnica 44 przy czym w Dt jest 40) tył to juz sprawa została oddana firmie Showa.W Dt jest akumulator, kierunki i reszta nie potrzebnych gratów co wplywa na wieksza wage. O silniku nie bede sie wypowiadał z tego wzgledu iz nie jezdzilem DT. Z tego co przedmowcy mowili że tłok starcza na dość długo i sa tanie czesci gdzie tłok (jak wyczytalem) waha sie od 90-130 zł. Cena to nie jest piorunująca ponieważ tłok do mojego bylego HM'a( Polini, nicasil ) Vertex kosztował 180 zł. Ceny do HM'a mysle ze sa delikatnie drozsze co wyrównuje sie cena całego moto gdzie HM'a mozna kupic za 4000 rok ok 00 przy czym Dt za te pieniadze mozna miec o wiele starsza( mowa o 80/50).Na koniec zostawiłem wyglad. Patrząc na dt z rok ok 95 i tego samego roku HM'a(nie mam nic do posiadaczy Dt to tylko moja opinia). Dt przy HM'ie wyglada coś staroświecko żeby nie powiedziec jak Simson. Kiedys na torze w ostródzie koles widzac z daleka mojego hma zapytał sie czy ta Cr to 125 czy 250, a podjezdzajac na stacje paliw typ sie mnie pyta czy mam prawo jazdy. Pewnie i tak połowa tego nie przeczyta albo uzna to za glopy wyssane z palca i dalej bedzie za Dt i uwazała HM'a za chinskie gówno do ktorego nie ma czesci. btw. nie chce sie z nikim kłocic :!: pzdr
Way of Life !

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: Borek96 » ndz, 10 sty 2010, 18:50

Będąc na torze w Ostródzie, rozmawiałem z gościem od DT 80/110, i mówił, że chętnie by zamienił DT na HM'a. Mówił, że nie mógł mnie dogonić, że zawias nie jest najlepszy i takie tam rzeczy, ogólnie jest tak, jak Seba mówi.

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 10 sty 2010, 19:06

Podaj kilka powodów, dlaczego ma kupić przestarzałą DT, a nie np. Husqvarnę CH czy HM ?

Laska chce latać po lasach/łąkach polach, a nie wyrywać każdą setną sekundy na torze,zawias w DT do enduro bardzo dobry, HM na tłoku 2 sezony? Seryjne minarelli na tłoku jedzie 12000 km(mowa o minarelce z gaźnikiem 16mm), nie wspominając już o większych(W HM masz pewnie gaźnik >19mm jak nie lepiej). Koszty utrzymania DT są wręcz śmieszne, raz zrobisz remont i jak dbasz to latasz kilka ładnych sezonów. Spalanie wręcz śmieszne( w zależności jak ciśniesz).

sebamx72
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 225
Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: sebamx72 » ndz, 10 sty 2010, 19:16

Gdyby chciala jezdzic po torze nie rozmawialibysmy o enduro.
Way of Life !

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: motor dla dziewczyny

Post autor: Mateusz_MX » ndz, 10 sty 2010, 19:18

WLD_Wlodi pisze:Laska chce latać po lasach/łąkach polach, a nie wyrywać każdą setną sekundy na torze,zawias w DT do enduro bardzo dobry, HM na tłoku 2 sezony? Seryjne minarelli na tłoku jedzie 12000 km(mowa o minarelce z gaźnikiem 16mm), nie wspominając już o większych(W HM masz pewnie gaźnik >19mm jak nie lepiej). Koszty utrzymania DT są wręcz śmieszne, raz zrobisz remont i jak dbasz to latasz kilka ładnych sezonów. Spalanie wręcz śmieszne( w zależności jak ciśniesz).
Oto właśnie chodzi. Yamaha DT 125 posiada hydrauliczny hamulec z tyłu. Jedna chłodnica w zupełności wystarcza dla takiego silnika i to właśnie ten model polecam. Tłoki Wossner kosztują ok. 300zł (takie tłoki polecam do DT 125). Fakt 80'ka jest nieco przestarzała.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”