Pierwszy Cross ;D Dylemat...

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pierwszy Cross ;D Dylemat...

Post autor: Lanrets » śr, 10 lut 2010, 22:22

Enduras93 1mh= 1h piłowania motora na maxa więc dwie/trzy godziny jazdy po lesie = 1mh

W ciągnikach rolniczych i innych maszynach napędzanych silnikami spalinowymi o zmiennych obrotach motogodzina to czas pracy urządzenia przy znamionowych obrotach:
nt
M = --
nz
gdzie:
M - motogodziny,
n - obroty maszyny w jednostce czasu, zazwyczaj na minutę,
nz - obroty znamionowe w jednostce czasu,
t - czas w godzinach.

(źródło wikipedia)

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Pierwszy Cross ;D Dylemat...

Post autor: Mateusz_MX » czw, 11 lut 2010, 13:27

Bardzo dobra teoria :lol: Po pierwsze to maszyny rolnicze są napędzane silnikami wysokoprężnymi, a po drugie nie ma takiego przelicznika, że 1 wykręcona mth = 2 lub 3 mth wyjeżdżonym w lesie. Kupujemy licznik mth, wyjeżdżamy na jednym tłoku 25, max 30mth i do kosza. Chcecie sobie "popyrkać" po lesie to polecam DT. Wyczyn jest do zapierdzielania po torze najlepiej na wysokich obrotach, bo wtedy jest super smarowanie. O to w tym wszystkim chodzi :wink: Pozdrawiam. Mateusz_MX.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

pytlar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 317
Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Prabuty
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Pierwszy Cross ;D Dylemat...

Post autor: pytlar » czw, 11 lut 2010, 14:13

no to kup sobie enduro 200 :] np takie Kawasaki KDX 200 albo EXC 200 :] mocy wystarczająco, rzadsze remonty, na tor wystarczy i w lesie nie zarżniesz zaraz :twisted:
:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”