250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Dawid_tc450 » pn, 9 lis 2009, 21:30

Co do 250 2t jaki jest sens doradzac komus takie moto do mx jak on go ningdy nie opanuje.Ktos tam napisal ze chcialby mnie zobaczyc na 250 2t na tamtych muldach??A ja mowie ze nigdy by mnie tam nie zobaczyl na 250 2t bo na 2504t bym był tam o połowe szybszy. Chcecie kupujcie nawet 500 2t odkrecicie i nawet na prostej jej nie wykorzystacie wiec nie doradzajcie koledze do mx 250 2t bo t bez sens. Do nauki m idealna jest 250 4t robi sie najwieksze postepy a wiem co mowie bo sam przesiadlem sie z 450 na 250.Idzcie na tor na swoim 250 2t i przyjedzie młody łepek z licencji na 80cc i was pojedzie.

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: RafQ » pn, 9 lis 2009, 21:37

Zawsze jest jakieś ryzyko i nic tego nie zmieni.Ale może trafić się okazja że moto na chodzie ale trzeba wymienić to i owo.Lepiej przecież kupić taniej i zostawić sobie kase na ewentualne naprawy niż przepłacać za niby moto po kapitalce.
Nie należy się nastawiać na to że jak wydamy 12000 za dajmy na to rocznik 2006 to nic nie trzeba będzie dokładać i przelata się cały sezon.Może okazać się wręcz przeciwnie - że moto będzie zajechane albo bedzie miec jakies wady ukryte.I co wtedy zrobi nabywca gdy okaże się że trzeba dołożyć jeszcze te 3 lub 4 tys.?
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Dawid_tc450
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Dawid_tc450 » pn, 9 lis 2009, 21:45

Stan hondy crf 250 mozna bardzo łatwo okreslic po deklach , po amortyzatorze tylnik jak jest wytarty po napisie honda na siedzeniu i jeszcze paru rzeczach. Stan silnikowy jest przewaznie zagatka i moze sie okazac ze jak kupisz nowe moto cos ci sie stanie po 20 mth wiec z wiekszym wydatkiem kasy zawsze trzeba sie liczyc. A uwiez mi ze nikt motoru nie oddaje ponizej jego wartosci np jak widzialem crf 2008 za 10 tys. to myslisz ze co tam jest w silniku bo napewno nie nowka.Duzo handlarzy maluje w crf dekle daje okleiny i ceni sobie po 14 tys. Ja swoja crf kupowalem w 2008 roku a rok jej produkcji 2006 wiec motor jest praktycznie 2 letni a nie 4 letni i nie bedzie tak wyjechana jak crf 06 kupiona na poczatku produkcji.

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: enduroguy » pn, 9 lis 2009, 22:50

Z tymi zajechanymi sztukami to sie zastanowcie, bo ja bym sie pochlastal jakbym mial latac wyremontowana sztuke, bez jakichkolwiek luzow, ale z przebiegiem 400 motogodzin.
Co do duzych pojemnosc to ostatnio na testach Kawy jezdzilem 2010 450 4t i bylem milo zaskoczony, bo ma nieziemskie dojeban*e, ale tez bardzo spokojny sposob oddawania mocy. Tak czy siak jak sie chce szybko rozwijac i jest sie mlodym to sie motocykli mx1 nie kupuje.
Pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » wt, 10 lis 2009, 20:31

Macie dużo racji ;)

Doszedłem do takiego wniosku. Motor (CRF bądź YZF) kupuję do 10 000 zł, a to co dostanę za sete czyli ze 3 tys+ może sprzedam enduro ale z tego chyba zrezygnuje bo czymś trzeba jeździć po piwo ( :D ) odłożę i będę trzymał na remont w razie by coś padło ;)

I <3 KADETT

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: RafQ » śr, 11 lis 2009, 00:22

Chyba rozsądny wybór.Powodzenia i udanego zakupu życzę.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » śr, 18 lis 2009, 15:15

Mam jeszcze jedno pytanko.

Jak to jest w 4T z tłokami i cylindrem? Robi się szlif czy jest Nicasil?

I <3 KADETT

blackmaverick
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 22:20
Motocykl: honda cr 250/suzuki RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: blackmaverick » śr, 18 lis 2009, 15:25

mati2608 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko.

Jak to jest w 4T z tłokami i cylindrem? Robi się szlif czy jest Nicasil?
Na cylindrze jest powłoka Nicasilowa



A co do poprzednich postów " lepiej kupić zajechane moto" z setką wiejskich
patentów, które będą się mściły do końca żywota moto to troszkę kiepski pomysł.
I jeszcze jedno pytanie dlaczego rezygnujesz z kawasaki , suzuki, KTM?
Tak naprawdę te motorki nie są w niczym gorsze niż honda czy yamaha.
Najważniejszy jest stan techniczny, to po pierwsze się liczy, a po drugie
przejedz się każdym i zobacz który ci najbardziej odpowiada.
Ja właśnie po przejażdżce zdecydowałem, że będę miał albo suzuki albo kawasaki (rewelacyjnie się nimi jeździ)
Ostatnio zmieniony śr, 18 lis 2009, 16:54 przez blackmaverick, łącznie zmieniany 1 raz.

adas12
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
Motocykl: CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: adas12 » śr, 18 lis 2009, 16:07

niezawsze moze byc tez tuleja wbita
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » śr, 18 lis 2009, 16:13

We wszystkich nowoczesnych, wyczynowych motocyklach cylinder jest pokryty warstwą nicasil'u. To najlepsze rozwiązanie jak na ten czas. Jedynie po eksplozji silnika lub uszkodzeniu tej powłoki właściciele "wstawiają" tuleje. Ze względów oszczędnościowych, oczywiście :shock:
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

blackmaverick
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 22:20
Motocykl: honda cr 250/suzuki RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: blackmaverick » śr, 18 lis 2009, 16:27

adas12 pisze:niezawsze moze byc tez tuleja wbita
To jest rzadko spotykane bo nowy cylinder do 4T można kupić za około 600-700zł
i nie warto tulejować

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » śr, 18 lis 2009, 16:59

Czyli jak będę kupował crossa i będzie miał tuleję to wiadomo że już jest "wyeksploatowany" i właściciel oszczędzał na remoncie motoru tak? :)

I <3 KADETT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”