250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Co do 250 2t jaki jest sens doradzac komus takie moto do mx jak on go ningdy nie opanuje.Ktos tam napisal ze chcialby mnie zobaczyc na 250 2t na tamtych muldach??A ja mowie ze nigdy by mnie tam nie zobaczyl na 250 2t bo na 2504t bym był tam o połowe szybszy. Chcecie kupujcie nawet 500 2t odkrecicie i nawet na prostej jej nie wykorzystacie wiec nie doradzajcie koledze do mx 250 2t bo t bez sens. Do nauki m idealna jest 250 4t robi sie najwieksze postepy a wiem co mowie bo sam przesiadlem sie z 450 na 250.Idzcie na tor na swoim 250 2t i przyjedzie młody łepek z licencji na 80cc i was pojedzie.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Zawsze jest jakieś ryzyko i nic tego nie zmieni.Ale może trafić się okazja że moto na chodzie ale trzeba wymienić to i owo.Lepiej przecież kupić taniej i zostawić sobie kase na ewentualne naprawy niż przepłacać za niby moto po kapitalce.
Nie należy się nastawiać na to że jak wydamy 12000 za dajmy na to rocznik 2006 to nic nie trzeba będzie dokładać i przelata się cały sezon.Może okazać się wręcz przeciwnie - że moto będzie zajechane albo bedzie miec jakies wady ukryte.I co wtedy zrobi nabywca gdy okaże się że trzeba dołożyć jeszcze te 3 lub 4 tys.?
Nie należy się nastawiać na to że jak wydamy 12000 za dajmy na to rocznik 2006 to nic nie trzeba będzie dokładać i przelata się cały sezon.Może okazać się wręcz przeciwnie - że moto będzie zajechane albo bedzie miec jakies wady ukryte.I co wtedy zrobi nabywca gdy okaże się że trzeba dołożyć jeszcze te 3 lub 4 tys.?
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 15:17
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Stan hondy crf 250 mozna bardzo łatwo okreslic po deklach , po amortyzatorze tylnik jak jest wytarty po napisie honda na siedzeniu i jeszcze paru rzeczach. Stan silnikowy jest przewaznie zagatka i moze sie okazac ze jak kupisz nowe moto cos ci sie stanie po 20 mth wiec z wiekszym wydatkiem kasy zawsze trzeba sie liczyc. A uwiez mi ze nikt motoru nie oddaje ponizej jego wartosci np jak widzialem crf 2008 za 10 tys. to myslisz ze co tam jest w silniku bo napewno nie nowka.Duzo handlarzy maluje w crf dekle daje okleiny i ceni sobie po 14 tys. Ja swoja crf kupowalem w 2008 roku a rok jej produkcji 2006 wiec motor jest praktycznie 2 letni a nie 4 letni i nie bedzie tak wyjechana jak crf 06 kupiona na poczatku produkcji.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Z tymi zajechanymi sztukami to sie zastanowcie, bo ja bym sie pochlastal jakbym mial latac wyremontowana sztuke, bez jakichkolwiek luzow, ale z przebiegiem 400 motogodzin.
Co do duzych pojemnosc to ostatnio na testach Kawy jezdzilem 2010 450 4t i bylem milo zaskoczony, bo ma nieziemskie dojeban*e, ale tez bardzo spokojny sposob oddawania mocy. Tak czy siak jak sie chce szybko rozwijac i jest sie mlodym to sie motocykli mx1 nie kupuje.
Pzdr
Co do duzych pojemnosc to ostatnio na testach Kawy jezdzilem 2010 450 4t i bylem milo zaskoczony, bo ma nieziemskie dojeban*e, ale tez bardzo spokojny sposob oddawania mocy. Tak czy siak jak sie chce szybko rozwijac i jest sie mlodym to sie motocykli mx1 nie kupuje.
Pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Macie dużo racji
Doszedłem do takiego wniosku. Motor (CRF bądź YZF) kupuję do 10 000 zł, a to co dostanę za sete czyli ze 3 tys+ może sprzedam enduro ale z tego chyba zrezygnuje bo czymś trzeba jeździć po piwo ( ) odłożę i będę trzymał na remont w razie by coś padło
Doszedłem do takiego wniosku. Motor (CRF bądź YZF) kupuję do 10 000 zł, a to co dostanę za sete czyli ze 3 tys+ może sprzedam enduro ale z tego chyba zrezygnuje bo czymś trzeba jeździć po piwo ( ) odłożę i będę trzymał na remont w razie by coś padło
I <3 KADETT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Chyba rozsądny wybór.Powodzenia i udanego zakupu życzę.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Mam jeszcze jedno pytanko.
Jak to jest w 4T z tłokami i cylindrem? Robi się szlif czy jest Nicasil?
Jak to jest w 4T z tłokami i cylindrem? Robi się szlif czy jest Nicasil?
I <3 KADETT
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 22:20
- Motocykl: honda cr 250/suzuki RMZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Na cylindrze jest powłoka Nicasilowamati2608 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko.
Jak to jest w 4T z tłokami i cylindrem? Robi się szlif czy jest Nicasil?
A co do poprzednich postów " lepiej kupić zajechane moto" z setką wiejskich
patentów, które będą się mściły do końca żywota moto to troszkę kiepski pomysł.
I jeszcze jedno pytanie dlaczego rezygnujesz z kawasaki , suzuki, KTM?
Tak naprawdę te motorki nie są w niczym gorsze niż honda czy yamaha.
Najważniejszy jest stan techniczny, to po pierwsze się liczy, a po drugie
przejedz się każdym i zobacz który ci najbardziej odpowiada.
Ja właśnie po przejażdżce zdecydowałem, że będę miał albo suzuki albo kawasaki (rewelacyjnie się nimi jeździ)
Ostatnio zmieniony śr, 18 lis 2009, 16:54 przez blackmaverick, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
niezawsze moze byc tez tuleja wbita
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
We wszystkich nowoczesnych, wyczynowych motocyklach cylinder jest pokryty warstwą nicasil'u. To najlepsze rozwiązanie jak na ten czas. Jedynie po eksplozji silnika lub uszkodzeniu tej powłoki właściciele "wstawiają" tuleje. Ze względów oszczędnościowych, oczywiście
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: pt, 12 gru 2008, 22:20
- Motocykl: honda cr 250/suzuki RMZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
To jest rzadko spotykane bo nowy cylinder do 4T można kupić za około 600-700zładas12 pisze:niezawsze moze byc tez tuleja wbita
i nie warto tulejować
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Czyli jak będę kupował crossa i będzie miał tuleję to wiadomo że już jest "wyeksploatowany" i właściciel oszczędzał na remoncie motoru tak?
I <3 KADETT