250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Witajcie Na wiosnę przymierzam się do zmiany moto z sety na ćwiarę czteropaka. I tutaj moje pytanie. Przeglądałem całe forum ale nie znalazłem 100%owej odpowiedzi na moje pytanie, które brzmi:
Który cross jest najlepszym wyborem? Suzuki RM-Z 250, Honda CRF 250 czy Yamaha YZ250F ? Kawasaki odpada bo co nieco słyszałem o KX250F i jestem na NIE.
Kasy będę miał ok. 10 000 zł. Myślę że za tą cenę będzie z czego wybrać
Który cross jest najlepszym wyborem? Suzuki RM-Z 250, Honda CRF 250 czy Yamaha YZ250F ? Kawasaki odpada bo co nieco słyszałem o KX250F i jestem na NIE.
Kasy będę miał ok. 10 000 zł. Myślę że za tą cenę będzie z czego wybrać
I <3 KADETT
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: śr, 14 maja 2008, 12:38
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorzow Wielkopolski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Ja osobiscie wybrałbym CRF. Moim zdaniem większość zalezy na jaki motocykl trafisz. Wiele osób na temat marek ma rozne zdania , liczy sie przede wszystkim stan techniczny i to czy podany rocznik jest wiarygodny.
#24
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Dzisiaj dokładnie porozmawiałem z ojcem i też wspólnie doszliśmy do wniosku że wybór padnie na CRFkę Części nie są drogie. Obawiałem się na początku że będą mnie przerażać koszty remontów, aczkolwiek policzyłem sobie wszystko dokładnie to remont czteropaka wyjdzie ok. 2300 zł, gdzie ja w setę, w remont pakuję ze 2000 zł. Koszt 2300 zł to koszt samych części, robocizny nie liczę, gdyż sam jestem w stanie wymienić tłok, ustawić zawory itd.
I <3 KADETT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 7 cze 2008, 12:44
- Motocykl: yzf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
hondy maja fabryczna bolaczke z tytanowymi zaworami... padaja po jakims czasie... a remont 4T wyniesie Cie duuuuuzo wiecej niz myslisz jak cos padnie a nie tylko wymiana tloka...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Nie jest tak źle.Musiałoby coś konkretnie wywalić w moto żeby sajgon zrobiło w silniku - wtedy się zgodzę że koszty będą duże.
Jeżeli wszystko będzie wymieniane na czas a moto dobrze serwisowane to nie powinno być niespodzianek.
Jeżeli wszystko będzie wymieniane na czas a moto dobrze serwisowane to nie powinno być niespodzianek.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
OSOBISCIE POLECAM 2T Kup 250 2T i bedziesz super zadowolony
I jak cos ci padnie to ni eproblem zrobic i do tego tanio a nie to co w 4t)
I jak cos ci padnie to ni eproblem zrobic i do tego tanio a nie to co w 4t)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
2t bardzo fajne ale 4t....poezja.Te silniki są po prostu piękne.Charakterystyka silnika i sama jazda moto 4t to czysta przyjemność.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 266
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 16:42
- Motocykl: ...?
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Jak wszystko wymieniasz na czas w 4t nic nie ma prawa się popsuć . Jeśli chodzi o koszty ja liczę wszystko i 1 mth około +120 zł dla 4T.
Jeździj na okrągło, żadnego blokowania kół, narzucania tyłu czy ścinania zakrętów - jeździj ładnie, płynnie, na okrągło, trzymając prędkość a zobaczysz, że zaczniesz jechać szybciej.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: sob, 7 cze 2008, 12:44
- Motocykl: yzf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wa-wa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
nie ma prawa sie popsuc??? tam sie moze wszystko popsuc... taki jest urok tych maszyn... czesty serwis ogranicza prawdopodobienstwo ale nie wyklucza na 100% awarji...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 11:47
- Motocykl: honda crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
ja osobiscie posiadam crf 250 06r i jestem z niej bardzo zadowolony. polecam tylko jak wczeniej bylo napisane musi byc serwis!!! olej wymieniam co 5mth do zaworow zagladam co 10-15mth i wsio nic wiecej nie trzeba robic. chyba ze klocki naped itd jesli jest do wymiany. ale jesli o silniki crf to gitara i uwazam ze od yamahy ktora jest troszke przereklamowana sa lepsze. yamaha tez fajny sprzet ale honda to honda. na temat suzi nie moge ci podpowiedziec nie mialem stycznosci z tym moto
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Wiedziałem że ten temat wywoła wiele kontrowersji. Koszt jaki podałem wyżej to koszt tłoka, zaworów, łańcuszka rozrządu, korbowodu PROXa. Cena ta to cena za same części, robocizny nie liczę bo sam jestem w stanie naprawić taki motor
Ja się poprostu w 4T zakochałem i nic mnie nie zwiedzie od owej koncepcji kupna.
Niektórzy piszą, że lepiej 250 2T. Ja tej myśli nie jestem - z jazdy nie ma żadnej frajdy. Ćwiara dwupak, owszem, tańsza jest w eksploatacji, ale co z tego? Popatrzcie na to z innej strony. 4T ciągnie równo na każdym biegu, inna kultura pracy silnika. Łatwiejszy do ogarnięcia, w ogóle wszystko przemawia za tym że 4T jest guru w tej kategorii
Ja się poprostu w 4T zakochałem i nic mnie nie zwiedzie od owej koncepcji kupna.
Niektórzy piszą, że lepiej 250 2T. Ja tej myśli nie jestem - z jazdy nie ma żadnej frajdy. Ćwiara dwupak, owszem, tańsza jest w eksploatacji, ale co z tego? Popatrzcie na to z innej strony. 4T ciągnie równo na każdym biegu, inna kultura pracy silnika. Łatwiejszy do ogarnięcia, w ogóle wszystko przemawia za tym że 4T jest guru w tej kategorii
I <3 KADETT
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Chyba nie miałeś kontaktu z prawdziwym 2t 250cc???
Mi sie w mojej poprzedniej CRF 250 podobało to że śliczny miała dzwiek oraz bardzo małe spalanie i do tego ze łatwiej sie nia balansowało na gumie a na CR 250 wola guma wychodzi mi przez 10 metrow , oczywiscie mozna przejechac i 50 ale co z tego jak sie bieg konczy JEST O WIELE TRUDNIEJ i nie wybacza odkrecenia wiekrzej ilości manetki ....
Ale i tak sprzedałem CRF i kupiłem CR250R i byłem z niej przez te poł roku BARDZO ZADOWOLONY teraz ja sprzedalem i chce kupic jakas po 2005 tez CR i 250R , nie zawodziła mnie i miała na prawde sporo mocy i inne 4t sie chowały .....
Mi sie w mojej poprzedniej CRF 250 podobało to że śliczny miała dzwiek oraz bardzo małe spalanie i do tego ze łatwiej sie nia balansowało na gumie a na CR 250 wola guma wychodzi mi przez 10 metrow , oczywiscie mozna przejechac i 50 ale co z tego jak sie bieg konczy JEST O WIELE TRUDNIEJ i nie wybacza odkrecenia wiekrzej ilości manetki ....
Ale i tak sprzedałem CRF i kupiłem CR250R i byłem z niej przez te poł roku BARDZO ZADOWOLONY teraz ja sprzedalem i chce kupic jakas po 2005 tez CR i 250R , nie zawodziła mnie i miała na prawde sporo mocy i inne 4t sie chowały .....