250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » śr, 18 lis 2009, 17:17

Osobiście do cylindra tulei bym nie wrzucił. Koszt nałożenia nowego nicasil'u to ok. 1100zł (dobrego), zaś wbicie tulei jest tańsze (nie orientuję się). W pewnym sensie masz rację (co do oszczędności). Nie oznacza to jednak, że motocykl jest wyeksploatowany. Jest oddzielny temat o cylindrach z nicasil'em oraz tuleją (wady, zalety). Warto poczytać.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » śr, 18 lis 2009, 19:10

Ale na Allegro można kupić cylinder do CRFki, pokryty warstwą nicasilu za ok. 870 zł więc to nie jest aż taki duży koszt...

Dobra, to na razie Wam wielkie dzięki.

I <3 KADETT

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » śr, 18 lis 2009, 19:28

Przepraszam, w temacie jest mowa o 4T :o Tak, owszem. Cylinder do czterosuwa jest tańszy i nie warto się bawić w regenerację i tulejowanie.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » śr, 18 lis 2009, 22:20

Np http://allegro.pl/item797737015_cylinde ... l_nom.html

Nówka cylek, pokryty nicasilem ok 900 zł ;)

Teraz tylko tłok pod ten wymiar i wszystko gra ;)

A i jeszcze spytam. Warto kupować cylinder tej firmy? Pierwszy raz o tej firmie słyszę ;)

A z tego co widziałem to dostępne cylindry do CRF są tylko owej Firmy...

I <3 KADETT

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » czw, 19 lis 2009, 19:58

Bardzo dobre cylindry.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » czw, 19 lis 2009, 20:52

Ok. Dzięki za odpowiedź ;)

Jak będę miał jeszcze jakieś wątpliwości to będę dalej wam głowę zawracał ;)

I <3 KADETT

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » pt, 20 lis 2009, 21:08

Koledzy - kolejne pytanko :P




Co kryje się pod numerem 1 i pod 2 ?

W którym miejscu jest filtr oleju?

I <3 KADETT

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » pt, 20 lis 2009, 21:16

1 - filtr oleju,
2 - napinacz łańcuszka rozrządu.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » sob, 21 lis 2009, 11:22

No, tak jak podejrzewałem. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

I <3 KADETT

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Mateusz_MX » sob, 21 lis 2009, 12:14

Proszę bardzo. Myślę, że możemy zamknąć już temat. Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania, to pisz proszę na gg: 8868202. Pozdrawiam. Mateusz_MX :drinkers:
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » sob, 21 lis 2009, 17:24

Wiem że to dziwne, ale jednak kupuję 250 2T :)

Doszedłem do wniosku, razem z mechanikiem że dla mnie najodpowiedniejsza jednak będzie ćwiartka w 2T. Więc temat można zamknąć ;)

Dzięki za wszystkie rady, napewno kiedyś będę przesiadał się na 4T i wszystkie wasze opinię będę brał pod uwagę.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

I <3 KADETT

adas12
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 109
Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
Motocykl: CRF 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: adas12 » sob, 21 lis 2009, 18:43

czemu akurat ćwiartka;>?chodzi o koszty eksploatacji?
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”