250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Osobiście do cylindra tulei bym nie wrzucił. Koszt nałożenia nowego nicasil'u to ok. 1100zł (dobrego), zaś wbicie tulei jest tańsze (nie orientuję się). W pewnym sensie masz rację (co do oszczędności). Nie oznacza to jednak, że motocykl jest wyeksploatowany. Jest oddzielny temat o cylindrach z nicasil'em oraz tuleją (wady, zalety). Warto poczytać.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Ale na Allegro można kupić cylinder do CRFki, pokryty warstwą nicasilu za ok. 870 zł więc to nie jest aż taki duży koszt...
Dobra, to na razie Wam wielkie dzięki.
Dobra, to na razie Wam wielkie dzięki.
I <3 KADETT
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Przepraszam, w temacie jest mowa o 4T Tak, owszem. Cylinder do czterosuwa jest tańszy i nie warto się bawić w regenerację i tulejowanie.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Np http://allegro.pl/item797737015_cylinde ... l_nom.html
Nówka cylek, pokryty nicasilem ok 900 zł
Teraz tylko tłok pod ten wymiar i wszystko gra
A i jeszcze spytam. Warto kupować cylinder tej firmy? Pierwszy raz o tej firmie słyszę
A z tego co widziałem to dostępne cylindry do CRF są tylko owej Firmy...
Nówka cylek, pokryty nicasilem ok 900 zł
Teraz tylko tłok pod ten wymiar i wszystko gra
A i jeszcze spytam. Warto kupować cylinder tej firmy? Pierwszy raz o tej firmie słyszę
A z tego co widziałem to dostępne cylindry do CRF są tylko owej Firmy...
I <3 KADETT
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Bardzo dobre cylindry.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Ok. Dzięki za odpowiedź
Jak będę miał jeszcze jakieś wątpliwości to będę dalej wam głowę zawracał
Jak będę miał jeszcze jakieś wątpliwości to będę dalej wam głowę zawracał
I <3 KADETT
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Koledzy - kolejne pytanko
Co kryje się pod numerem 1 i pod 2 ?
W którym miejscu jest filtr oleju?
Co kryje się pod numerem 1 i pod 2 ?
W którym miejscu jest filtr oleju?
I <3 KADETT
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
1 - filtr oleju,
2 - napinacz łańcuszka rozrządu.
2 - napinacz łańcuszka rozrządu.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
No, tak jak podejrzewałem. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
I <3 KADETT
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Proszę bardzo. Myślę, że możemy zamknąć już temat. Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania, to pisz proszę na gg: 8868202. Pozdrawiam. Mateusz_MX :drinkers:
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematumati2608
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
- Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
Wiem że to dziwne, ale jednak kupuję 250 2T
Doszedłem do wniosku, razem z mechanikiem że dla mnie najodpowiedniejsza jednak będzie ćwiartka w 2T. Więc temat można zamknąć
Dzięki za wszystkie rady, napewno kiedyś będę przesiadał się na 4T i wszystkie wasze opinię będę brał pod uwagę.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Doszedłem do wniosku, razem z mechanikiem że dla mnie najodpowiedniejsza jednak będzie ćwiartka w 2T. Więc temat można zamknąć
Dzięki za wszystkie rady, napewno kiedyś będę przesiadał się na 4T i wszystkie wasze opinię będę brał pod uwagę.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
I <3 KADETT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:49
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin/Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?
czemu akurat ćwiartka;>?chodzi o koszty eksploatacji?
byla Rm 250
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450
byla RMZ 250
byla LTR 450
jest CRF 450