Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
-
Autor tematuDawid0017
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: sob, 19 wrz 2009, 13:34
- Motocykl: Suzuki TS 50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Witam
Chce kupić trwale enduro z homologacją do 10 tyś zl. Mam 17 lat, 65kg i 175cm wzrostu obecnie jeżdżę na suzuki TS 50. Moto ma służyć głównie do jazdy po bezdrożach ale również chciałbym czasami na nim wyskoczyć na ryby albo do kolegi (bez katowania w ostrym terenie). Najlepiej żeby była to 250 w 4t, mocy około 30 koni (niezbyt wysilony żeby nie trzeba było przy nim często grzebać bo jak już dam tyle kasy na motor to nie chce cały czas do niego dokładać, ewentualnie mogę wymieniać olej co 1000km dbać o filtry i prze regulować zawory raz w sezonie).
Z tego co czytałem moim kryteriom odpowiadałby kawasami klx 250 jednakże średnio mi sie on podoba, jest trochę za stary i mało spotykany.
Drugim motocyklem jest honda CRF 250 x: bardzo mi sie podoba ma dobre zawieszenie i hamulce, niezbyt wysilony silnik(wersja zablokowana do 28 KM) jednakże nie znalazłem o niej żadnych większych informacji na forach i nie wiem jak często trzeba ją serwisować no i tez mało ich jest na rynku i nie wiem czy do 10tys jakąś kupie.
Strasznie podobają mi się hard enduro jednakże trzeba je często serwisować i sam juz nie wiem jaki motocykl mam wybrać. Motorem w sezonie będę robił jakieś 1000-1500 km.
Proszę o poradę ;]
Chce kupić trwale enduro z homologacją do 10 tyś zl. Mam 17 lat, 65kg i 175cm wzrostu obecnie jeżdżę na suzuki TS 50. Moto ma służyć głównie do jazdy po bezdrożach ale również chciałbym czasami na nim wyskoczyć na ryby albo do kolegi (bez katowania w ostrym terenie). Najlepiej żeby była to 250 w 4t, mocy około 30 koni (niezbyt wysilony żeby nie trzeba było przy nim często grzebać bo jak już dam tyle kasy na motor to nie chce cały czas do niego dokładać, ewentualnie mogę wymieniać olej co 1000km dbać o filtry i prze regulować zawory raz w sezonie).
Z tego co czytałem moim kryteriom odpowiadałby kawasami klx 250 jednakże średnio mi sie on podoba, jest trochę za stary i mało spotykany.
Drugim motocyklem jest honda CRF 250 x: bardzo mi sie podoba ma dobre zawieszenie i hamulce, niezbyt wysilony silnik(wersja zablokowana do 28 KM) jednakże nie znalazłem o niej żadnych większych informacji na forach i nie wiem jak często trzeba ją serwisować no i tez mało ich jest na rynku i nie wiem czy do 10tys jakąś kupie.
Strasznie podobają mi się hard enduro jednakże trzeba je często serwisować i sam juz nie wiem jaki motocykl mam wybrać. Motorem w sezonie będę robił jakieś 1000-1500 km.
Proszę o poradę ;]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 139
- Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
- Motocykl: Husqvarna WR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
DR, XT, TTR, XR, DRZ. Wybieraj
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
Autor tematuDawid0017
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: sob, 19 wrz 2009, 13:34
- Motocykl: Suzuki TS 50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Na DRZ jechałem i wydaje mi ze jest za duży i za ciężki na mnie. Słyszałem ze DR 350 to średnio udany motocykl, zresztą chciałbym coś nowszego i żeby nie przekraczało 300ccm i 130kg wagi no i miało co najmniej 20-25 KM. XR 250 jest nawet fajne ale także rzadko spotykane
Może mi ktoś coś więcej powiedzieć na temat crf 250x??
A gdyby tak yamahe wr 250 albo ktm exc 250 zablokować jakoś do 35 km to może zadziej trzeba by było je serwisować??
Może mi ktoś coś więcej powiedzieć na temat crf 250x??
A gdyby tak yamahe wr 250 albo ktm exc 250 zablokować jakoś do 35 km to może zadziej trzeba by było je serwisować??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
- Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
wydaje mi się ze blokowanie nic nie da te sprzety są tak zrobione ze musisz co jakis czas cos wymieniac.Dawid0017 pisze: A gdyby tak yamahe wr 250 albo ktm exc 250 zablokować jakoś do 35 km to może zadziej trzeba by było je serwisować??
enduro to raz na sezon pożadnie przypatrzeć i powinno wystarczyc.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 14 lip 2005, 08:25
- Motocykl: Yamaha WR 250 R osiołek :-)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Bierz dobrego KLX 300R, spełnia wszystkie twoje warunki i będziesz bardzo zadowolony.
Yamaha od lat
-
Autor tematuDawid0017
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: sob, 19 wrz 2009, 13:34
- Motocykl: Suzuki TS 50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
No nic z tego wynika ze moim przeznaczeniem jest xr 250 albo klx
Popytam jeszcze na forum jak to dokładnie jest z ta wr i exc i zastanowię się poważnie nad nimi a nóż przy mojej jeździe nie trzeba będzie w nie pakować kupę kasy a i może z tym zablokowaniem bym poeksperymentował...
Także dzięki wszystkim za rady
Popytam jeszcze na forum jak to dokładnie jest z ta wr i exc i zastanowię się poważnie nad nimi a nóż przy mojej jeździe nie trzeba będzie w nie pakować kupę kasy a i może z tym zablokowaniem bym poeksperymentował...
Także dzięki wszystkim za rady
-
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
co prawda nie mam CRF250 X ale mogę Ci opowiedzieć o 450 X
Mam go od początku sezonu i uważam że jest to świetny motor, wagowo - miło zaskoczył mnie po przesiadce z KX-250 2T
zwinny, agresywny motocykl. Co do serwisu, mimo tego ze wszyscy piszą o ciągłych regulacjach zaworów ( na które niby Honda choruje ) nie musiałem robić tego ponad przeciętną. Zawieszenie bardzo dobrze zestrojone, generalnie polecam Ci ten motorek
Mam go od początku sezonu i uważam że jest to świetny motor, wagowo - miło zaskoczył mnie po przesiadce z KX-250 2T
zwinny, agresywny motocykl. Co do serwisu, mimo tego ze wszyscy piszą o ciągłych regulacjach zaworów ( na które niby Honda choruje ) nie musiałem robić tego ponad przeciętną. Zawieszenie bardzo dobrze zestrojone, generalnie polecam Ci ten motorek
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz, 14 wrz 2008, 11:17
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Witam , proponuje ci yamaha wr 250 ma bardzo elastyczny silnik i z pewnością nie zawiedziesz się na niej, jeśli chodzi o serwisowanie nie jest zbyt częste a części nie drogie w porównaniu do exc( zależy jak dbasz jesli regularnie wykonujesz podstawowe czynności bedzie ok.) za 10 tys mozesz spokojnie dorwac wr-ke w niezłym stanie , co do hondy za tą kwotę wątpię że dostaniesz raczej nikłe szanse , osobiscie uważam ze yamaha jest lepsza mniej awaryjna .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 7 wrz 2007, 09:12
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Tylko i wyłacznie XR400
Jest niezawodna ,bardzo dobrze wyważona .
Silnik to chyba legenda ,nic sie nie dzieje ,tylko wymieniac olej i filtry.
Polecam.
Jest niezawodna ,bardzo dobrze wyważona .
Silnik to chyba legenda ,nic sie nie dzieje ,tylko wymieniac olej i filtry.
Polecam.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: wt, 19 sie 2008, 20:46
- Motocykl: Yamaha WR 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uniwersalne enduro na bezdroża do 10 tys.
Ale po co mu taki motor jak WR na bezdroża ? W WR niestety trzeba grzebac i dbać, crf x podobnie, klx'a nie polecam nie ma do niego w ogóle części...
Pozatym taką WR niewygodnie sie jezdzi po bezdrożach, ona ma jeździć w cięzszym terenie.
Na bezdroża to bdb honda XR 400, drz 400 - cięzsza, ale na drodze nie musisz miec leciutkiego motoru,
Pozatym taką WR niewygodnie sie jezdzi po bezdrożach, ona ma jeździć w cięzszym terenie.
Na bezdroża to bdb honda XR 400, drz 400 - cięzsza, ale na drodze nie musisz miec leciutkiego motoru,