Sherco SE-r 250

Awatar użytkownika
Autor tematu
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Sherco SE-r 250

Post autor: Martin KTM » wt, 11 lip 2017, 10:47

Sherco nie jest popularną marką w Polsce.
Jednak może macie jakieś doświadczenia i opinie na temat tego modelu?
https://www.otomoto.pl/oferta/sherco-en ... yYdiF.html


Solaris, trzeba stworzyć subforum dla sherco w tym dziale. ;)

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1839
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: solaris » wt, 11 lip 2017, 11:11

Marka u nas malo popularna tak jak Beta. Ale dodana ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
mejku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 97
Rejestracja: śr, 13 mar 2013, 17:48
Motocykl: RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pomorskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: mejku » śr, 21 lis 2018, 18:54

Może ktoś coś więcej napisać o tym sprzęcie? :D Mam dylemat nad 250 a 300. Jak jest z dostępnością części do tych moto? Jakie są ceny części porównując powiedzmy do ktm?
CR125 97'>YZ125 11'>RMZ250 13'>SE-R250 15'

Awatar użytkownika
Autor tematu
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: Martin KTM » śr, 21 lis 2018, 19:19

Po rozpatrzeniu wszystkich wad i zalet zdecydowałem się na powrót do KTM.
Zasięgając opinii kolegów, którzy jeździli na Sherco wnioski są takie: Sherco ma słabszy dół od KTM i Bety, a na części w niektórych pechowych przypadkach trzeba czekać kilka dni. Najlepiej informacje o dostępności części zebrać u dealera Sherco.
Problemem Sherco ze względu na to, że są to jeszcze u nas dosyć egzotyczne maszyny będzie większy problem z późniejszą odsprzedażą niż w przypadku popularnych u nas KTMów i Bety.
Generalnie Sherco to świetny sprzęt, ale niestety wciąż nowy na naszym rynku.

Awatar użytkownika
mejku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 97
Rejestracja: śr, 13 mar 2013, 17:48
Motocykl: RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pomorskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: mejku » pn, 26 lis 2018, 15:31

Generalnie słyszałem od użytkowników sherco, że jest mega. Ma elektryczny zawór wydechowy, który można regulować, bardziej położone przednie koło przez co jest lepsza stabilność. Dowiedziałem się też, że z częściami nie ma problemów, większość pasuje od ktm. Także każdy kto jeździ to poleca :P Tylko właśnie ze sprzedażą jest kiepsko.
CR125 97'>YZ125 11'>RMZ250 13'>SE-R250 15'

Awatar użytkownika
Autor tematu
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: Martin KTM » pn, 26 lis 2018, 20:20

Jeżeli się zdecydujesz na Sherco to liczę na relację z użytkowania ;)

Awatar użytkownika
mejku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 97
Rejestracja: śr, 13 mar 2013, 17:48
Motocykl: RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pomorskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: mejku » wt, 27 lis 2018, 16:37

Na wiosnę już powinien być ;)
CR125 97'>YZ125 11'>RMZ250 13'>SE-R250 15'

Awatar użytkownika
mejku
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 97
Rejestracja: śr, 13 mar 2013, 17:48
Motocykl: RMZ 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: pomorskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Sherco SE-r 250

Post autor: mejku » śr, 5 cze 2019, 14:30

Wybór padł na SE-R 250 z 2015 roku produkcji (modelowo 16)
Sztuka naprawdę bardzo zadbana, moto pewniak. Także pierwszym plusem jest cena, za KTMa w takim stanie musiałbym dać duużo więcej.
Z częściami nie ma problemów tak jak wcześniej pisałem, większość pasuje od ktm a w Polsce jest dealer sherco także części są dostępne.
Przez wychylony kąt główki ramy mamy lepszą stabilność na motocyklu. Zmienne mapy za pomocą przycisku, także podczas jazdy możemy sobie zmieniać na słabszą lub mocniejszą. Warto zaopatrzyć się w osłonkę pod kiwak, raz że może to uchronić przed uderzeniami a dwa mniej błota się zbiera. Do okręcenia kanapy nie potrzebujemy narzędzi. Nie posiada on kopki tylko rozrusznik, ale nie jest on tak wadliwy jak w ktmach bo ma trochę inne rozwiązanie. Także należy pilnować aku żeby nie rozładować bo nie ruszymy :D
W standardzie jest membrana V-force 3 i dyfuzor fmf, hamulce brembo. Wersja factory posiada kompletny układ fmf.
Dla mnie minusem jest zamieszczenie korka wlewu oleju do przekładni. Trzeba poluzować dyfuzor i odgiąć go, inaczej nie wykręcimy korka.
Ogólnie każdy ze znajomych kto jeździł na sherco poleca go :)
CR125 97'>YZ125 11'>RMZ250 13'>SE-R250 15'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sherco”