Galeria Manhatana
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: czw, 17 wrz 2009, 10:27
- Motocykl: Honda CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubicz Górny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Manhatan pisze:Masz rację, ale inna sprawa, że sylwetkę należy dopasować odpowiednio do warunków i umiejętności. Oczywiście na twardym, jak najbardziej należy przesunąć się pod sam korek, jednak w przypadku jazdy w grząskim (piaszczystym terenie) z tego co wiem i jak mi mówiono należy dociążyć tylne koło, aby utrzymać trakcję, a także nie zanurkować przednim kołem w piach. Gdzie jest to możliwe, to oczywiście przesuwam się na sam przód siedzenia, jednak w przypadku niektórych winkli, przeniesienie ciężaru do środka daje mi więcej pewności siebie, lepsze czucie, oraz prowadzenie motocykla, a także szybszy wystrzał do przodu, bo tylne koło nie buksuje w piachu, a łapie lepszą przyczepność.
Za komentarze dziękuję
Ciekawe kiedy ci motor z pod tyłka ucieknie w zakręcie jak będziesz tak tył dociążał.
Podnieś nogę w zakrętach i troszkę ją zegnij bo ci kiedyś udo się wybije i kolano poleci.
CO do skoków to motor do góry będzie ci ciężko podciągnąć jeżeli nie najedziesz na skok odpowiednią prędkością. Wysokość zależy od prędkości najazdu, najazd oczywiście na stojąco gaz trzymasz do samego końca najazdu (motor trzymasz nogami) w locie balans ciałem lub operacje gazem, tylnym hamulcem.
Tutaj sobie luknij: http://aktywni.pl/video/2394/jako-poradnik/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 252
- Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
- Motocykl: Yamaha YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Dokładnie. Nawet jeśli jest piach to powinno się być przy samym korku bo jak będziesz siedział pośrodku to ciężko się kontroluje motor i może Ci on uciec a dopiero po wyjściu z zakrętu możesz się oddalać. Ja zauważyłem nawet im bardziej siadałem przy korku tym szybciej zakręty mi wychodziły;) I próbuj się tego nauczyć bo zdaje mi się że już tak się nauczyłeś siedzieć na środku i teraz będzie trochę ciężko się oduczyć tego.szykak pisze:Manhatan pisze:Masz rację, ale inna sprawa, że sylwetkę należy dopasować odpowiednio do warunków i umiejętności. Oczywiście na twardym, jak najbardziej należy przesunąć się pod sam korek, jednak w przypadku jazdy w grząskim (piaszczystym terenie) z tego co wiem i jak mi mówiono należy dociążyć tylne koło, aby utrzymać trakcję, a także nie zanurkować przednim kołem w piach. Gdzie jest to możliwe, to oczywiście przesuwam się na sam przód siedzenia, jednak w przypadku niektórych winkli, przeniesienie ciężaru do środka daje mi więcej pewności siebie, lepsze czucie, oraz prowadzenie motocykla, a także szybszy wystrzał do przodu, bo tylne koło nie buksuje w piachu, a łapie lepszą przyczepność.
Za komentarze dziękuję
Ciekawe kiedy ci motor z pod tyłka ucieknie w zakręcie jak będziesz tak tył dociążał.
Podnieś nogę w zakrętach i troszkę ją zegnij bo ci kiedyś udo się wybije i kolano poleci.
CO do skoków to motor do góry będzie ci ciężko podciągnąć jeżeli nie najedziesz na skok odpowiednią prędkością. Wysokość zależy od prędkości najazdu, najazd oczywiście na stojąco gaz trzymasz do samego końca najazdu (motor trzymasz nogami) w locie balans ciałem lub operacje gazem, tylnym hamulcem.
Tutaj sobie luknij: http://aktywni.pl/video/2394/jako-poradnik/
Co do galerii bardzo fajna, czekam na jakiś filmik
Było:
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)
Honda CR 125 '03
Jest!:
Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)
-
Autor tematuManhatan
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:18
- Motocykl: stoczterdzieścicztery
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Stare dzieje, trochę brakowało wówczas pokory, teraz staram się poprawnie wykonywać poszczególne elementy
Co do skoków, teorię znam, jednak niestety nie od razu przekłada się ona na praktykę - staram się
Dzięki panowie za sugestie!
Co do skoków, teorię znam, jednak niestety nie od razu przekłada się ona na praktykę - staram się
Dzięki panowie za sugestie!
KTM SX 144 2008r.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Przepiękna ta RM'ka, KTM w sumie też.
Jak wrażenia po przesiadce z suzi na ktm ?
Jak wrażenia po przesiadce z suzi na ktm ?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Widzę że tor w Dębskiej Ładnie latasz, pośmigalibyśmy kiedyś razem ale sezon niestety już zakończyłem, szpitalem...
KEEP THE GAS!!!
-
Autor tematuManhatan
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 223
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:18
- Motocykl: stoczterdzieścicztery
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Muszę przyznać, że bardzo pozytywnie. Jednak nawet pomimo wadliwych skrzyń, wciąż z sentymentem wspominam SuzukiCzepek pisze:Przepiękna ta RM'ka, KTM w sumie też.
Jak wrażenia po przesiadce z suzi na ktm ?
A co do toru, zgadza się Dębska Wola - tor kozak! Jak wrócisz z L4, daj znać, może w któryś weekend polatamy wspólnie
KTM SX 144 2008r.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 189
- Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
- Motocykl: Kxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Manhatana
Fajnie latasz. Faktycznie tor w Dębskiej jest kozacki jak tylko jakaś przyczepka znajdzie się w moim posiadaniu to będę tam regularnym gościem. A tak co do rm to miałeś jakieś problemy ze skrzynią? Pytam z 2 powodów: miałem ją kupować i sam miałem Rm tylko że z 93r i żadnych problemów nie było. Pozdrawiam
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 213
- Rejestracja: sob, 26 lis 2011, 16:35
- Motocykl: Yamaha Yz 125,Kawasaki Kxf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzątka/Nowa Dęba
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline