Re: Budowa repliki WSK MR16T/266/Trial
: sob, 2 maja 2020, 16:08
Kolejny etap zakończony - układ wydechowy. Jak podaje instrukcja MR16T: "składający się z trzech elementów: rury wydechowej, przedniej części dynamicznej - nierozbieralnej, oraz części wyciszającej - rozbieralnej." Więc i u mnie musi tak być.
Najgorsze było wyklepanie "dyfuzora" ale nawet nie wyszło to najgorzej.
Całość już zaczyna przypominać motocykl.
Teraz po kolei - błotnik tył (laminat) następnie airbox (aluminium), przeróbka przedniego zawieszenia (trochę toczenia i zrobienie wyprzedzenia), wahacz ze zbiornikiem na olej smarujący łańcuch. Problemem będą koła bo muszę mieć piasty typu półbęben. Ale wykorzystam chyba te z WFM do tego obręcze 18' i 21'. Zaplecenie zlecę komuś kto się zajmuje tego typu rzeczami, ponieważ trzeba będzie dobrać do kompletu szprychy.
Najgorsze było wyklepanie "dyfuzora" ale nawet nie wyszło to najgorzej.
Całość już zaczyna przypominać motocykl.
Teraz po kolei - błotnik tył (laminat) następnie airbox (aluminium), przeróbka przedniego zawieszenia (trochę toczenia i zrobienie wyprzedzenia), wahacz ze zbiornikiem na olej smarujący łańcuch. Problemem będą koła bo muszę mieć piasty typu półbęben. Ale wykorzystam chyba te z WFM do tego obręcze 18' i 21'. Zaplecenie zlecę komuś kto się zajmuje tego typu rzeczami, ponieważ trzeba będzie dobrać do kompletu szprychy.