Galeria cinQ
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Nie ma uszczelki między karterami w twoim moto. Łożyska sugeruję kupić oryginały i nie eksperymentować. Przejrzyj jeszcze pompy oleju, one nie lubią latających elementów po silniku.
-
Autor tematucinQop
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 10:22
- Motocykl: KTM SX-F 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mechnice k?Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Witam po przerwie,
żeby nie było, że prace ustały cały czas coś powoli "dłubię" przy motorze a w zasadzie siedzę przed komputerem i szukam części.
Od ostatniego posta miałem zamiar wymienić łożyska na wale, ale mając już całkowicie rozebrany silnik postanowiłem sprawdzić wszystkie łożyska jakie tam siedzą i te które wymagały wymiany zastąpić nowymi. Tak więc nowe łożyska to: na wał, pompy wody, wałka zdawczego skrzyni biegów (tam gdzie przychodzi zębatka) oraz łożyska wałków rozrządu, tam były najgorsze luzy:(
cały silnik otrzymał nowe uszczelniacze, łącznie z pompą wody. Wszystkie potrzebne części zamówiłem w jednej hurtowni w Krakowie i wyszło mnie to 267zł. Łożyska są firmy NSK oraz NTN a uszczelniacze rożnych firm, jednak spełniają wszystkie wymagane im warunki (odporne na olej, temp, itp.).
Oto zdjęcie kompletu łożysk i uszczelniaczy:
i jeszcze jedno w trakcie pracy, chciałem zrobić więcej zdjęć podczas wymiany ale tak się wciągnąłem w wir pracy, że zapomniałem:)
W międzyczasie natknąłem się na ciekawą aukcję w USA, facet sprzedawał komplet oryginalnej okleiny do mojego KTMa, miał wiele aukcji i tylko ta jedna była w opcji kup teraz za 10$!!! dzięki uprzejmości kolegi z tego forum, a mianowicie Jaguar_master, który mieszka z NYC (wysłał paczkę do mnie , ponieważ sprzedający nie chciał wysłać do Polski) całość wyszła mnie 150zł:) Oto zdjęcia jak wygląda:
Dodatkowo szukałem już od dłuższego czasu Neck Brace, ponieważ narzeczona dała mi warunek że bez tego nie ma opcji żebym mógł wystartować w jakichkolwiek zawodach:( tak więc udało mi się wylicytować nówkę sztukę marki Omega na Ukrainie:) Oto i on:
W poniedziałek zamówiłem ostatnie już potrzebne mi części czyli: oryginalne zawory, oryginalny łańcuszek, oryginalne uszczelki oraz komplet zamków do zaworów. Paczka idzie z Kanady więc muszę jeszcze trochę poczekać, kiedy przyjdzie na pewno "pochwalę się" na forum;)
Obecnie szukam odpowiedzi na pytanie czy zestaw nowych zaworów oraz nowej głowicy trzeba jakoś do ciebie docierać czy pasować, ale na to pytanie proszę odpowiadać w dziale Serwis aby nie zaśmiecać forum:)
To tyle jak na razie, jeśli znów się coś ruszy na pewno uaktualnię wątek, myślę że na weekend okleję motor więc pokaże jak się prezentuje w nowych ciuszkach:)
pozdrawiam
żeby nie było, że prace ustały cały czas coś powoli "dłubię" przy motorze a w zasadzie siedzę przed komputerem i szukam części.
Od ostatniego posta miałem zamiar wymienić łożyska na wale, ale mając już całkowicie rozebrany silnik postanowiłem sprawdzić wszystkie łożyska jakie tam siedzą i te które wymagały wymiany zastąpić nowymi. Tak więc nowe łożyska to: na wał, pompy wody, wałka zdawczego skrzyni biegów (tam gdzie przychodzi zębatka) oraz łożyska wałków rozrządu, tam były najgorsze luzy:(
cały silnik otrzymał nowe uszczelniacze, łącznie z pompą wody. Wszystkie potrzebne części zamówiłem w jednej hurtowni w Krakowie i wyszło mnie to 267zł. Łożyska są firmy NSK oraz NTN a uszczelniacze rożnych firm, jednak spełniają wszystkie wymagane im warunki (odporne na olej, temp, itp.).
Oto zdjęcie kompletu łożysk i uszczelniaczy:
i jeszcze jedno w trakcie pracy, chciałem zrobić więcej zdjęć podczas wymiany ale tak się wciągnąłem w wir pracy, że zapomniałem:)
W międzyczasie natknąłem się na ciekawą aukcję w USA, facet sprzedawał komplet oryginalnej okleiny do mojego KTMa, miał wiele aukcji i tylko ta jedna była w opcji kup teraz za 10$!!! dzięki uprzejmości kolegi z tego forum, a mianowicie Jaguar_master, który mieszka z NYC (wysłał paczkę do mnie , ponieważ sprzedający nie chciał wysłać do Polski) całość wyszła mnie 150zł:) Oto zdjęcia jak wygląda:
Dodatkowo szukałem już od dłuższego czasu Neck Brace, ponieważ narzeczona dała mi warunek że bez tego nie ma opcji żebym mógł wystartować w jakichkolwiek zawodach:( tak więc udało mi się wylicytować nówkę sztukę marki Omega na Ukrainie:) Oto i on:
W poniedziałek zamówiłem ostatnie już potrzebne mi części czyli: oryginalne zawory, oryginalny łańcuszek, oryginalne uszczelki oraz komplet zamków do zaworów. Paczka idzie z Kanady więc muszę jeszcze trochę poczekać, kiedy przyjdzie na pewno "pochwalę się" na forum;)
Obecnie szukam odpowiedzi na pytanie czy zestaw nowych zaworów oraz nowej głowicy trzeba jakoś do ciebie docierać czy pasować, ale na to pytanie proszę odpowiadać w dziale Serwis aby nie zaśmiecać forum:)
To tyle jak na razie, jeśli znów się coś ruszy na pewno uaktualnię wątek, myślę że na weekend okleję motor więc pokaże jak się prezentuje w nowych ciuszkach:)
pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: sob, 11 maja 2013, 14:35
- Motocykl: YZF 250 BMW K1200LT
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Jestem w szoku,ze tak tanio można kupić części Chyba pojde Twoim sladem i zaczne szukac na zagranicznych serwisach :drinkers:
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Na allegro stał ostatnio taki stabilizator nowy, już miałem go kupić lecz ktoś mnie ubiegł. Kosztował 300 a gość pisał że nowy 800. Można wiedzieć ile dałeś? Napisz po testach jak się spisuje, może by się jakiś trafił jeszcze
-
Autor tematucinQop
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 10:22
- Motocykl: KTM SX-F 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mechnice k?Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Zapomniałem podać ceny:)
Udało mi się wylicytować ten Neck Brace za 356zł razem z przesyłką, paczka szła z Ukrainy więc nie było żadnych dodatkowych kosztów z cłem itp. Wykonanie wygląda bardzo solidnie, myślałem, że będzie może trochę lipny ale jednak jest bardzo dobrze wykonany. Obszycie wokół karku jest odpinane i ma możliwość prania, więc w razie zabrudzenia nie ma problemu z odświeżeniem:) na paskach jest również możliwość regulacji w zależności od budowy właściciela więc nie przejmuj się że jest napisane na pudełku OneSize:) oczywiście jak tylko będą pierwsze próby o wszystkim będę informował o motorze jak się sprawuje jak i reszcie gratów jakie kupiłem:)
Udało mi się wylicytować ten Neck Brace za 356zł razem z przesyłką, paczka szła z Ukrainy więc nie było żadnych dodatkowych kosztów z cłem itp. Wykonanie wygląda bardzo solidnie, myślałem, że będzie może trochę lipny ale jednak jest bardzo dobrze wykonany. Obszycie wokół karku jest odpinane i ma możliwość prania, więc w razie zabrudzenia nie ma problemu z odświeżeniem:) na paskach jest również możliwość regulacji w zależności od budowy właściciela więc nie przejmuj się że jest napisane na pudełku OneSize:) oczywiście jak tylko będą pierwsze próby o wszystkim będę informował o motorze jak się sprawuje jak i reszcie gratów jakie kupiłem:)
-
Autor tematucinQop
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 10:22
- Motocykl: KTM SX-F 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mechnice k?Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria cinQ
Witam ponownie,
minęło trochę czasu więc warto odświeżyć trochę mój temat:)
Przez ostatni miesiąc niewiele robiłem przy motorze, raz ze względu na brak czasu, dwa brak funduszy, a trzy kupiłem już większość części tylko czekałem na przesyłkę:)
Moja maszyna w końcu doczekała się nowych oklein, powiem wam, że jakościowo oryginalne naklejki są super! Widać gruby materiał, nadruk też najlepsza jakość i wszystko pasuje:) Do tego klej jest tak mocny, że trzeba uważać przy zakładaniu, ponieważ raz przyklejone już nie chce się oderwać:D
Oto fotki jak wygląda teraz całe moto:
Brakuje tylko nowej okleiny na przednim błotniku, ponieważ jest pęknięty i klejony od spodu włóknem szklanym przez poprzedniego właściciela, więc jak kupię nowy to wtedy dokończę prace;) oprócz tego zamierzam zamówić w firmie reklamowej zwykłe czarne okleiny na tylne boczki oraz numer startowy. Tylko muszę im podać dokładne wymiary bo wzór już mam;)
W ostatni weekend wziąłem się również powoli za składnie silnika;) Po długim pobycie mojego wału na przekładce w końcu go odzyskałem więc prace mogły ruszyć. Tak wygląda w skrócie składanie silnika:
Jako uszczelniacza użyłem pasty Dirko, którą wiele osób poleca jako najlepszy środek w tej dziedzinie.
Dodatkowo mam bardzo dobre wieści, ponieważ mam już pozostałe brakujące elementy całej układanki czyli zawory, uszczelki sprzęgła oraz pompy wody i łańcuszek rozrządu:) postanowiłem również nie rozdrabniać się na pojedyncze płytki zaworowe i zamówiłem cały komplet z Proxa za 189zł. większy problem miałem z nową głowicą, gdyż starą sprzedałem razem ze szpilkami (zapomniałem je wykręcić) i teraz potrzebowałem nowych a jest tam nietypowy gwint M7, ale udało mi się przypasować szpilki z jakiegoś skuterka. Są chyba 5mm dłuższe ale to nie przeszkadza.
Mam teraz tylko nadzieję, że po założeniu zaworów nie trzeba będzie ich jakkolwiek docierać, ponieważ znów to pochłonie cenny czas;( a pogoda jaka jest każdy widzi i chyba każdego na moim miejscu aż rwałoby z miejsca żeby w końcu pojeździć;)
Trzymajcie kciuki a może do weekendu uda mi się poskładać w całości motor:)
Aż nie mogę się doczekać:P
Tylko mam jeden problem w nowej głowicy jest fabryczny otwór po przeciwnej stronie niż napinacz rozrządu, patrzyłem u kolegi który ma taki sam model jak ja i on tam ma po prostu zaślepkę wstawioną, nie wiecie po co to jest? Czy mogę to po prostu zaślepić? pomóżcie koledzy...
minęło trochę czasu więc warto odświeżyć trochę mój temat:)
Przez ostatni miesiąc niewiele robiłem przy motorze, raz ze względu na brak czasu, dwa brak funduszy, a trzy kupiłem już większość części tylko czekałem na przesyłkę:)
Moja maszyna w końcu doczekała się nowych oklein, powiem wam, że jakościowo oryginalne naklejki są super! Widać gruby materiał, nadruk też najlepsza jakość i wszystko pasuje:) Do tego klej jest tak mocny, że trzeba uważać przy zakładaniu, ponieważ raz przyklejone już nie chce się oderwać:D
Oto fotki jak wygląda teraz całe moto:
Brakuje tylko nowej okleiny na przednim błotniku, ponieważ jest pęknięty i klejony od spodu włóknem szklanym przez poprzedniego właściciela, więc jak kupię nowy to wtedy dokończę prace;) oprócz tego zamierzam zamówić w firmie reklamowej zwykłe czarne okleiny na tylne boczki oraz numer startowy. Tylko muszę im podać dokładne wymiary bo wzór już mam;)
W ostatni weekend wziąłem się również powoli za składnie silnika;) Po długim pobycie mojego wału na przekładce w końcu go odzyskałem więc prace mogły ruszyć. Tak wygląda w skrócie składanie silnika:
Jako uszczelniacza użyłem pasty Dirko, którą wiele osób poleca jako najlepszy środek w tej dziedzinie.
Dodatkowo mam bardzo dobre wieści, ponieważ mam już pozostałe brakujące elementy całej układanki czyli zawory, uszczelki sprzęgła oraz pompy wody i łańcuszek rozrządu:) postanowiłem również nie rozdrabniać się na pojedyncze płytki zaworowe i zamówiłem cały komplet z Proxa za 189zł. większy problem miałem z nową głowicą, gdyż starą sprzedałem razem ze szpilkami (zapomniałem je wykręcić) i teraz potrzebowałem nowych a jest tam nietypowy gwint M7, ale udało mi się przypasować szpilki z jakiegoś skuterka. Są chyba 5mm dłuższe ale to nie przeszkadza.
Mam teraz tylko nadzieję, że po założeniu zaworów nie trzeba będzie ich jakkolwiek docierać, ponieważ znów to pochłonie cenny czas;( a pogoda jaka jest każdy widzi i chyba każdego na moim miejscu aż rwałoby z miejsca żeby w końcu pojeździć;)
Trzymajcie kciuki a może do weekendu uda mi się poskładać w całości motor:)
Aż nie mogę się doczekać:P
Tylko mam jeden problem w nowej głowicy jest fabryczny otwór po przeciwnej stronie niż napinacz rozrządu, patrzyłem u kolegi który ma taki sam model jak ja i on tam ma po prostu zaślepkę wstawioną, nie wiecie po co to jest? Czy mogę to po prostu zaślepić? pomóżcie koledzy...