KULEK - Galeria
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
I tylni błotnik poszedł w pi**u
Może pomyślicie, że to brak umiejętności = za duża moc lecz według mnie przyczyną była słaba widoczność przez moje gogle ze zrywkami :ANAL:
Po jeździe po "małych" kałużach woda się dostała i tworzyła trochę zniekształcony obraz dzięki, któremu nie zauważyłem korzenia i wiecie jak to się dalej skończyło. Teraz jestem załamany bo znalezienie takiego błotnika w dobrej cenie będzie graniczyło z cudem.
Ogólnie Husqvarna pracuje idealnie ale w porównaniu do YZ 250F jest strasznie wysoka.
Nie jeździ się komfortowo, tym bardziej w terenie.
Może pomyślicie, że to brak umiejętności = za duża moc lecz według mnie przyczyną była słaba widoczność przez moje gogle ze zrywkami :ANAL:
Po jeździe po "małych" kałużach woda się dostała i tworzyła trochę zniekształcony obraz dzięki, któremu nie zauważyłem korzenia i wiecie jak to się dalej skończyło. Teraz jestem załamany bo znalezienie takiego błotnika w dobrej cenie będzie graniczyło z cudem.
Ogólnie Husqvarna pracuje idealnie ale w porównaniu do YZ 250F jest strasznie wysoka.
Nie jeździ się komfortowo, tym bardziej w terenie.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 106
- Rejestracja: śr, 20 kwie 2011, 15:13
- Motocykl: CR250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Leszno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Proponuje pospawać błotnik do czasu aż nie znajdziesz nowego! Dobry spawacz zrobi to tak, że na pierwszy rzut oka nie będzie śladu
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Na razie dosyć amatorsko będzie zaklejone, powinno wytrzymać. Co do tych plastików to tylni błotnik ze światłem 240 zł a oryginał 280
Czekam na odpowiedź innych sklepów, zobaczymy.
Czekam na odpowiedź innych sklepów, zobaczymy.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Fajna husqa, błotnik zaspawaj jak wyżej, widzę że latała też w SM
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Poprzedni właściciel latał nią w SM a ring na wydechu sobie zostawię.
Co do spawania to spróbuje skleić błotnik POXIPOL'em.
Co do spawania to spróbuje skleić błotnik POXIPOL'em.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Ani to, ani to... Poxipol poleci zanim wystartujesz a od lutownicy tylko plastik zrobi się cieńszy i odpadnie (próbowałem)
Najlepiej dobry spawacz z dobrym sprzętem ( siateczka też byłaby dobrym pomysłem )
Najlepiej dobry spawacz z dobrym sprzętem ( siateczka też byłaby dobrym pomysłem )
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 10:27
- Motocykl: Honda TRX 440ex
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 7 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Bardziej wytrzymałe od siatki są metalowe blaszki szerokości ok. 1cm długość 2cm z ponawiercanymi małymi dziurami (fi 2-3mm), wtapiasz je za pomocą lutownicy prostopadle do pęknięcia a przez dziurki przelewa się topiony plastik. Sprawdzone, trzyma jakby nie było pęknięcia. Oczywiście wtapiasz je na głębokość 1/2 grubości plastiku od spodu rzecz jasna. Dla ułatwienia pęknięcie możesz najpierw delikatnie skleić jakimś superglue.Dekadent pisze:To już lepiej lutownicą i wtopić metalową drobną siateczke...
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Jednak sobie odpuściłem...
Prawdopodobnie będę ściągał oryginalny błotnik.
Przyszła przesyłka:
Po wczorajszej jeździe zgubiłem zawleczkę/śrubkę od siedzenia i kolejne 35 zł trzeba będzie wydać :axe:
Miałem zakładać tarczę a wyszło, że nie miałem odpowiedniego klucza.
Wziąłem się w takim razie za zadupek:
Wygląda porządnie. Zobaczymy jak się sprawdzi w terenie :drinkers:
Prawdopodobnie będę ściągał oryginalny błotnik.
Przyszła przesyłka:
Po wczorajszej jeździe zgubiłem zawleczkę/śrubkę od siedzenia i kolejne 35 zł trzeba będzie wydać :axe:
Miałem zakładać tarczę a wyszło, że nie miałem odpowiedniego klucza.
Wziąłem się w takim razie za zadupek:
Wygląda porządnie. Zobaczymy jak się sprawdzi w terenie :drinkers:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: czw, 22 mar 2012, 17:10
- Motocykl: Crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KULEK - Galeria
Lepiej daj zdjęcie z boku, a najlepiej filmik. Zdaje mi sie, że te nogi za bardzo ci latają(trzymaj moto nogami, kolanami). Jak się myle to poprawić, bo też jestem lajkiem. O jeździe na kole nie mówie, bo o tym nie mam zielonego pojęcia.
Zapraszam do mojej galerii viewtopic.php?f=14&t=26016