Galeria Tomaaaasza
-
Autor tematutomaaaasz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: czw, 18 paź 2012, 07:50
- Motocykl: HONDA CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Augustów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Galeria Tomaaaasza
Witam.Mam 16 lat jeżdżę sx-em 125.Najcześciej jeżdżę na żwirowni w Suwałkach(tam gdzie odbyła się ostatnia runda cc i enduro).
Trochę zdjeć z żwirowni
Trochę zdjeć z żwirowni
Ostatnio zmieniony sob, 3 lis 2012, 08:53 przez tomaaaasz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: czw, 22 mar 2012, 17:10
- Motocykl: Crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Tomaaaasza
Popraw fotki, bo trzeba kopiować adres url, bo tak same z siebie nie działają, tylko pierwsza. Staraj się schodzić niżej w zakrętach.
Zapraszam do mojej galerii viewtopic.php?f=14&t=26016
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Tomaaaasza
W powietrzu staraj się nie ciągnąć kierownicy do siebie.
Życzę owocnych treningów.
Życzę owocnych treningów.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Tomaaaasza
Przede wszystkim popracuj nad pozycją.
Pisz poprawnie.
Edit: Masjter128
Pisz poprawnie.
Edit: Masjter128
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Tomaaaasza
Przede wszystkim popracuj nad pozycją. Generalnie, kolana powinny być delikatnie ugięte, i staraj się stać nie na śródstopiu, a na przedniej części stopy, tak byś mógł swobodnie operować biegami, jak i przesunąć środek ciężkości, czy to w czasie skoku, czy w czasie wybierania jakiegoś zakrętu. Staraj się trzymać brodę nad poprzeczką, albo najlepiej nawet trochę za nią, tak - by pozycja jaką przyjmiesz, sprawiała wrażenie "leżenia" nad kierownicą. Trzymaj mocno górną częścią butów ramę, kolanami dociskaj tylko w czasie zakrętów. Wtedy odciążasz ręce, i możesz amortyzować również nogami. Analogiczna pozycja do skoków, a zakręty to już kolejny rozdział. Najpierw ogarnij pozycję, wstaw zdjęcia - i będziemy dyskutować co dalej. Poza tym pisz poprawnie, bo Majster się przyczepi .
I najważniejsze - zapomniałbym. ŁOKCI PILNUJ!
Pozdrawiam.
I najważniejsze - zapomniałbym. ŁOKCI PILNUJ!
Pozdrawiam.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Tomaaaasza
Jeśli chcesz wykorzystać wartość merytoryczną bardzo cennych wskazówek Duriva, to polecam wybrać sobie np. bandę i jeździć ją w kółko ze 30 razy. Oczywiście biorąc pod uwagę te wskazówki. Taki trening jest najbardziej efektywny.