Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: śr, 20 kwie 2011, 13:40
- Motocykl: YZ250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wieszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Podwójny wtrysk jest już od modelu 2012 i opinie o tym modelu są pozytywne(podobno najmocniejsza ćwiara). Nowe zawiecho daje to, że można regulować setting bez konieczności rozbierania zawiecha?
No ale może niech się wypowie sam testujący pzdr
No ale może niech się wypowie sam testujący pzdr
-
Autor tematuenduroguy
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Cierpliwosci Bedzie test z materialem wideo na ktorym postaram sie wszystko dokladnie opisac. Poki co moge tylko powiedziec, ze jestem na TAK
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Hej,Kuba jezdziles kiedys sx150?jezeli tak to jakie twoje wrazenia ,czy da rade w cc? pozdrawiam
p.s.pytam bo jestes wiarygodny i bezstronny jezeli chodzi o opinie
p.s.pytam bo jestes wiarygodny i bezstronny jezeli chodzi o opinie
-
Autor tematuenduroguy
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Siemanko
Jezdzilem. Dla mnie 150cc ma dokladnie to czego brakuje w setce . Tam jest 14z z przodu (125cc ma 13z), a motocykl przyjmuje w piachu bieg wyzej. Dobry rider na wyjsciu z winkla odjedzie 250cc 4t. W cc to wiadomo zalezy od trasy. Ja jezdzilem i nie narzekalem, ale wiadomo, ze czasem zdarzy sie trasa, gdzie 4pak bedzie troche przodem (ale moze byc i w druga strone!). Gdyby nie sprawa klas, to moim zdaniem 125cc w niczym nie jest lepsze od 144cc.
Ja mialem sztuke z 10 roku. Jestem zdania, ze KTM'y teraz troche sie popsuly jesli chodzi o trwalosc. Obserwuje kilku kumpli, ktorzy jezdza nowymi setkami+serwisujemy jedną 11' i szału nie ma. W tej serwisowanej własnie wymieniam kartery, bo wałek zdawczy pękł w pół i wyrwało łożysko z gniazdem . Dodatkowo jeden z karterów był już spawany przez poprzedniego właściciela (w miejsciu gdzie przechodzi ośka), a jakis miesiąc temu przeplataliśmy piaste, bo stara była spawana (tutaj podejrzewam, ze poprzedni właściciel zapomnial dociagnac srub od zebatki). Oprócz tego kosz wewnętrzny wygląda jakby ktoś na nim diaxa testował.
Cieszy jedynie fakt, ze oryginał z KTM'a nie jest taki drogi w porównaniu np. do Suzuki
Co do Kxf jeszcze wtrące, ze podwojny wtrysk bajka. Motocykl odpala bezbłędnie, nie ma dziur w mocy, a różnice mocy dajmy na to między Yamahą na bank odczuje nawet bardzo początkujący rider. Settingu niestety nie zmienisz bez rozbiórki, ale masz możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny w prawej ladze (to było w 11'). Generalnie zawias jest mocno pozmieniany. Z zewnatrz głownie widać, lage 48mm tak jak w KYB ( nie jak 47mm dotychczas), a o szczegółach pozniej
pzdr
Jezdzilem. Dla mnie 150cc ma dokladnie to czego brakuje w setce . Tam jest 14z z przodu (125cc ma 13z), a motocykl przyjmuje w piachu bieg wyzej. Dobry rider na wyjsciu z winkla odjedzie 250cc 4t. W cc to wiadomo zalezy od trasy. Ja jezdzilem i nie narzekalem, ale wiadomo, ze czasem zdarzy sie trasa, gdzie 4pak bedzie troche przodem (ale moze byc i w druga strone!). Gdyby nie sprawa klas, to moim zdaniem 125cc w niczym nie jest lepsze od 144cc.
Ja mialem sztuke z 10 roku. Jestem zdania, ze KTM'y teraz troche sie popsuly jesli chodzi o trwalosc. Obserwuje kilku kumpli, ktorzy jezdza nowymi setkami+serwisujemy jedną 11' i szału nie ma. W tej serwisowanej własnie wymieniam kartery, bo wałek zdawczy pękł w pół i wyrwało łożysko z gniazdem . Dodatkowo jeden z karterów był już spawany przez poprzedniego właściciela (w miejsciu gdzie przechodzi ośka), a jakis miesiąc temu przeplataliśmy piaste, bo stara była spawana (tutaj podejrzewam, ze poprzedni właściciel zapomnial dociagnac srub od zebatki). Oprócz tego kosz wewnętrzny wygląda jakby ktoś na nim diaxa testował.
Cieszy jedynie fakt, ze oryginał z KTM'a nie jest taki drogi w porównaniu np. do Suzuki
Co do Kxf jeszcze wtrące, ze podwojny wtrysk bajka. Motocykl odpala bezbłędnie, nie ma dziur w mocy, a różnice mocy dajmy na to między Yamahą na bank odczuje nawet bardzo początkujący rider. Settingu niestety nie zmienisz bez rozbiórki, ale masz możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny w prawej ladze (to było w 11'). Generalnie zawias jest mocno pozmieniany. Z zewnatrz głownie widać, lage 48mm tak jak w KYB ( nie jak 47mm dotychczas), a o szczegółach pozniej
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: śr, 20 kwie 2011, 13:40
- Motocykl: YZ250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wieszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Ciekawe jak działają te wymienne moduły, ale pewnie testowałeś . Więc czekamy z niecierpliwością na artykuł pzdr
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 203
- Rejestracja: czw, 26 lis 2009, 19:33
- Motocykl: cr125r '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
http://motox.pl/garaz-motox-com-pl-moto ... -2013.html
Jeśli ktoś nie odwiedza głównej strony MotoX . Ogólnie kawał dobrej roboty!
Pzdr.
Jeśli ktoś nie odwiedza głównej strony MotoX . Ogólnie kawał dobrej roboty!
Pzdr.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 13:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
co do pytania o buty JETT to dużo by opisywać różnic, przerobiłem kilka papci w swojej skromnej motocrossowej karierze (axo, forma comp dominator, tcx pro 2.1) i robią sporą różnice.
Z opisywanych bajerów ktróre sie przydają wyróżniłbym wymienną podeszwę, szczególnie patrzące na papcie w podobnej półce (crossfire, tech 10) u znajomych gdzie np w sidi podeszfa umarła po 25h a aplina to juz szeroko opisywany temat.
Wydaje mi się że za tą kasę nie to najlepszy wybór.
Z opisywanych bajerów ktróre sie przydają wyróżniłbym wymienną podeszwę, szczególnie patrzące na papcie w podobnej półce (crossfire, tech 10) u znajomych gdzie np w sidi podeszfa umarła po 25h a aplina to juz szeroko opisywany temat.
Wydaje mi się że za tą kasę nie to najlepszy wybór.
-
Autor tematuenduroguy
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria sz. p. enduroguy'a ;)
Kurde dobrze, że odświeżacie od czasu do czasu, bo to mnie motywuje, żeby jakieś materiały wrzucać
Co do Jettów: Wziąłem te buty najpierw dla siebie, żeby nie sprzedawać lipy . Na początku zachęcił mnie kozacki moim zdaniem design i wymienna podeszwa, bo para butów mi na niecały sezon starczała (wystarczy ampulowa 'czwórka', komplet na 2 buty kosztuje chyba 80zł - nie potrzeba kleju! ).
Po przelataniu ponad 100mth w tych butach mogę je tylko śmiało polecić! Myślałem, że w Tcx'ach jest najwygodniej, ale się myliłem. Buty mega wygodne, ułożyły się szybko, zawias pracuje w dużym zakresie i nie stawia dużego oporu (docenią to endurzyści), nie ma problemu z klamrami (nie zgubiłem, zapinają się cały czas jak nowe). Co do bezpieczeństwa to nie miałem przez cały sezon żadnego urazu nogi i w sumie tylko tyle mogę powiedziec . Mega wygodnie się je zakłada, bo można sobie wyjechać z całą plastikową górą.
Ponadto zamawialiśmy już kilka par w tym roku i za każdym razem przyjeżdżał poprawiony model (chyba żadna marka nie modyfikuje produktów w czasie sezonu!).
Jako, że miałem pierwszy model tych butów, zrobiła mi się mała dziurka w miejscu gdzie noga się zgina- producent uwzględnił reklamację i dostałem nowiutkie Jetty, już poprawione
Jakby ktoś miał jakieś pytania co do bucików, albo miał na takie ochotę to piszcie na PW
pzdr,
Kuba
Co do Jettów: Wziąłem te buty najpierw dla siebie, żeby nie sprzedawać lipy . Na początku zachęcił mnie kozacki moim zdaniem design i wymienna podeszwa, bo para butów mi na niecały sezon starczała (wystarczy ampulowa 'czwórka', komplet na 2 buty kosztuje chyba 80zł - nie potrzeba kleju! ).
Po przelataniu ponad 100mth w tych butach mogę je tylko śmiało polecić! Myślałem, że w Tcx'ach jest najwygodniej, ale się myliłem. Buty mega wygodne, ułożyły się szybko, zawias pracuje w dużym zakresie i nie stawia dużego oporu (docenią to endurzyści), nie ma problemu z klamrami (nie zgubiłem, zapinają się cały czas jak nowe). Co do bezpieczeństwa to nie miałem przez cały sezon żadnego urazu nogi i w sumie tylko tyle mogę powiedziec . Mega wygodnie się je zakłada, bo można sobie wyjechać z całą plastikową górą.
Ponadto zamawialiśmy już kilka par w tym roku i za każdym razem przyjeżdżał poprawiony model (chyba żadna marka nie modyfikuje produktów w czasie sezonu!).
Jako, że miałem pierwszy model tych butów, zrobiła mi się mała dziurka w miejscu gdzie noga się zgina- producent uwzględnił reklamację i dostałem nowiutkie Jetty, już poprawione
Jakby ktoś miał jakieś pytania co do bucików, albo miał na takie ochotę to piszcie na PW
pzdr,
Kuba
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...