Moja cr125 początki

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: kris514 » czw, 12 lut 2015, 20:24

Oo serio coś jest tutaj inaczej :D
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2004.jpg[/mimg]
2004r
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2005.jpg[/mimg]
2005r
Zwróć uwagę na pompę wody i wychodzące od niej węże :D
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Autor tematu
myhondacr125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: czw, 20 wrz 2012, 19:29
Motocykl: honda cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: myhondacr125 » czw, 12 lut 2015, 20:59

Widzę kolego,że męczy cię ten temat...lecz masz rację ,że nic tutaj ci się nie zgadza (węże) bo tylko silnik w hondzie jest od roku 2003 ale rama jest 2005 ponieważ team Hondy SrS Racing stuningował go właśnie na tym dole silnika bo z tych roczników mają one największą komorę korbową do rozwiercenia i nie porównuj go do zwykłej, seryjnej Hondy i jakbyś chciał zauważyć to kartery są mega rozwiercone i głowica z cylindrem tak samo.
Dla porównania silniki od 2004 roku wyposażone są w elektroniczne sterowanie zaworem wydechowym a ten silnik ma sterowanie zaworem wydechowym manualne.
Poczytaj sobie trochę na ten temat tuningu Srs,to się trochę poduczysz :lol:
2stroke 4ever!

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: Majster128 » czw, 12 lut 2015, 21:50

Marto wyjaśnić co miałaś na myśli "stuningował go właśnie na tym dole silnika" ?

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: MXdawid#767 » czw, 12 lut 2015, 21:52

Elektrycznie sterowany zawór wydechowy ma tylko Cr 125 z 2004 roku. 2005, 2006 i 2007 miały z powrotem mechaniczny tj odśrodkowy.
Honda CR 125 2004''

kl06g12
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 45
Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 18:34
Motocykl: Cr125'05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: kl06g12 » czw, 12 lut 2015, 22:21

myhondacr125 pisze:Widzę kolego,że męczy cię ten temat...lecz masz rację ,że nic tutaj ci się nie zgadza (węże) bo tylko silnik w hondzie jest od roku 2003
Nie możnabyło nas oświecić od razu ?
myhondacr125 pisze: mają one największą komorę korbową do rozwiercenia:
Czyli że wał też jest wiekszy ?
myhondacr125 pisze: jakbyś chciał zauważyć to kartery są mega rozwiercone i głowica z cylindrem tak samo.:
No wybacz ale nie zauważyłem, a widac to przecież na 1 rzut oka!! Mój błąd. Tak z ciekawości: w takim razie jaka ma teraz pojemność ? Tłoki wchodza od 250 ?
myhondacr125 pisze:Dla porównania silniki od 2004 roku wyposażone są w elektroniczne sterowanie zaworem wydechowym
Tak jak Dawid napisał tylko 04 rocznik mial zawór sterowany elektrycznie.
myhondacr125 pisze:team Hondy SrS Racing stuningował go właśnie na tym dole silnika
To góra jest od którego rocznika ?
myhondacr125 pisze:Poczytaj sobie trochę na ten temat tuningu Srs,to się trochę poduczysz :lol:
Czy może ktos podesłac jakiegos linka bo nie moge znaleźć a chetnie bym sie poduczył ?
myhondacr125 pisze:nie porównuj go do zwykłej, seryjnej Hondy
Mam nadzieje że tą zwykłą seryjna wykorzystujesz przynajmniej w 50%

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Autor tematu
myhondacr125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: czw, 20 wrz 2012, 19:29
Motocykl: honda cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: myhondacr125 » czw, 12 lut 2015, 22:27

kartery w hani są obrobione na maszynie cnc w środku przy wejściu do cylindra i tym sposobem zmniejszona jest objętość skrzyni korbowej -o to mi chodziło

cylinder też jest rozwiercony w środku ,głowica nie posiada standardowej uszczelki pod głowicę jak jest to w standardowej cr 125 tylko jest tuningowana przez SrS z użebrowaniem do góry głowicy i wyfrezowanymi miejscami na oringi.
Dziękuję dobranoc :wink:
2stroke 4ever!

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: kris514 » czw, 12 lut 2015, 23:01

Czyli chodzi Ci o tą modyfikację:
The CR125 Road race package is dyno developed to provide high peak power for long straightaway operation coupled with high torque below peak power rpms. This insures continued acceleration after an upshift at high speeds. The crankshaft is “slip fit” and trued. Power valve plugs are precision blended to the port and sealed. The cylinder diamond honed to insure roundness and proper piston clearance. The head is machined for o-rings and a new combustion chamber. A pulse fitting is installed in the crankcase, the kick starter boss is machined and welded for carb clearance, bearing pockets are sized for roundness and unused engine cover holes are plugged. Adjustments are made to port configuration, intake tract, head configuration, exhaust and ignition to control detonation, thus insuring that the engine will maintain high performance. Finally the engine is carefully assembled and measured to insure all the component parts are within strict tolerances.

The engine package comes ready to run with special reed assembly, dual pump carb, pumps, billet o-ringed exhaust manifold, pipe, pipe mount, silencer and custom programmed ignition.

Also offered is the engine adaptor package with air filter, shock isolated coil mount, quality wire and spark plug connector, “Y” connector for water hoses, jet selection, jet organizer, shifter J-arm, stainless steel exhaust springs and stainless steel silencer mount.

Link: http://srsengines.com/engines/honda-cr1 ... srs/page-2

Obróbka na maszynie cnc to nic innego jak szlifowanie/frezowanie powierzchni czyli komora w jakimś stopniu jest zwiększona, ale tutaj raczej chodzi o to że komora korbowa została wypolerowana. Skoro nie zmieniła się pojemność motocykla to cylinder nie mógł być rozwiercony a jedynie co to przehonowany i poprawione kanały.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)

Post autor: andrzej555 » pt, 13 lut 2015, 06:00

Koleżanko ten srs to już dla ciebie świętość?koleś coś tam usprawni i bierze grubą kase,jest wiele firm które to robią,sądząc z twoich wypowiedzi mają dar przekonywania.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

masterixonas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 81
Rejestracja: pt, 11 lis 2011, 17:57
Motocykl: Rmz 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznan-Leszno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Moja cr125 początki

Post autor: masterixonas » sob, 14 lut 2015, 19:14

Czy teamy fabryczne wypuszczaja swoje maszyny w prywatne rece? Zawsze myslalem ze takie motory maja modyfikacje ktore sa obarczone jakas tajemnica..........Jesli sie myle to mnie poprawcie :|

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Moja cr125 początki

Post autor: kris514 » sob, 14 lut 2015, 19:28

Myślę że teamy fabryczne zmieniają maszyny co roku, a co mają robić ze starymi sprzętami? i myślę że co roku je w jakimś tam stopniu bardziej usprawniają.
I żeby nie było że na Ciebie Marto naskakuję czy potępiam że tu jesteś, jeśli tak odczułaś to przepraszam :D ale nic złego na myśli nie miałem, po prostu lubię wyprowadzać ludzi z błędu. :D No i bezawaryjnej jazdy Ci życzę.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Moja cr125 początki

Post autor: Majster128 » sob, 14 lut 2015, 20:02

kris514 pisze:a co mają robić ze starymi sprzętami? .
Silnik idzie pod prasę i na przetop. Nie ma opcji, by dobry team pozwolił na eksport technologii.

Awatar użytkownika
motorider7
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 301
Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
Motocykl: Crf 250x
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Moja cr125 początki

Post autor: motorider7 » sob, 14 lut 2015, 20:59

no chyba że ona jest w timie srs a my o tym nic nie wiemy ?? :P:P
Obecnie Honda CRF 250x 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”