Moja cr125 początki
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Oo serio coś jest tutaj inaczej
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2004.jpg[/mimg]
2004r
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2005.jpg[/mimg]
2005r
Zwróć uwagę na pompę wody i wychodzące od niej węże
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2004.jpg[/mimg]
2004r
[mimg]http://schematy.netai.net/galeria/honda/cr125/2005.jpg[/mimg]
2005r
Zwróć uwagę na pompę wody i wychodzące od niej węże
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematumyhondacr125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: czw, 20 wrz 2012, 19:29
- Motocykl: honda cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Widzę kolego,że męczy cię ten temat...lecz masz rację ,że nic tutaj ci się nie zgadza (węże) bo tylko silnik w hondzie jest od roku 2003 ale rama jest 2005 ponieważ team Hondy SrS Racing stuningował go właśnie na tym dole silnika bo z tych roczników mają one największą komorę korbową do rozwiercenia i nie porównuj go do zwykłej, seryjnej Hondy i jakbyś chciał zauważyć to kartery są mega rozwiercone i głowica z cylindrem tak samo.
Dla porównania silniki od 2004 roku wyposażone są w elektroniczne sterowanie zaworem wydechowym a ten silnik ma sterowanie zaworem wydechowym manualne.
Poczytaj sobie trochę na ten temat tuningu Srs,to się trochę poduczysz
Dla porównania silniki od 2004 roku wyposażone są w elektroniczne sterowanie zaworem wydechowym a ten silnik ma sterowanie zaworem wydechowym manualne.
Poczytaj sobie trochę na ten temat tuningu Srs,to się trochę poduczysz
2stroke 4ever!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Marto wyjaśnić co miałaś na myśli "stuningował go właśnie na tym dole silnika" ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
- Motocykl: Honda CR 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Elektrycznie sterowany zawór wydechowy ma tylko Cr 125 z 2004 roku. 2005, 2006 i 2007 miały z powrotem mechaniczny tj odśrodkowy.
Honda CR 125 2004''
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 45
- Rejestracja: pt, 20 mar 2009, 18:34
- Motocykl: Cr125'05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Nie możnabyło nas oświecić od razu ?myhondacr125 pisze:Widzę kolego,że męczy cię ten temat...lecz masz rację ,że nic tutaj ci się nie zgadza (węże) bo tylko silnik w hondzie jest od roku 2003
Czyli że wał też jest wiekszy ?myhondacr125 pisze: mają one największą komorę korbową do rozwiercenia:
No wybacz ale nie zauważyłem, a widac to przecież na 1 rzut oka!! Mój błąd. Tak z ciekawości: w takim razie jaka ma teraz pojemność ? Tłoki wchodza od 250 ?myhondacr125 pisze: jakbyś chciał zauważyć to kartery są mega rozwiercone i głowica z cylindrem tak samo.:
Tak jak Dawid napisał tylko 04 rocznik mial zawór sterowany elektrycznie.myhondacr125 pisze:Dla porównania silniki od 2004 roku wyposażone są w elektroniczne sterowanie zaworem wydechowym
To góra jest od którego rocznika ?myhondacr125 pisze:team Hondy SrS Racing stuningował go właśnie na tym dole silnika
Czy może ktos podesłac jakiegos linka bo nie moge znaleźć a chetnie bym sie poduczył ?myhondacr125 pisze:Poczytaj sobie trochę na ten temat tuningu Srs,to się trochę poduczysz
Mam nadzieje że tą zwykłą seryjna wykorzystujesz przynajmniej w 50%myhondacr125 pisze:nie porównuj go do zwykłej, seryjnej Hondy
Pozdrawiam
-
Autor tematumyhondacr125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: czw, 20 wrz 2012, 19:29
- Motocykl: honda cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
kartery w hani są obrobione na maszynie cnc w środku przy wejściu do cylindra i tym sposobem zmniejszona jest objętość skrzyni korbowej -o to mi chodziło
cylinder też jest rozwiercony w środku ,głowica nie posiada standardowej uszczelki pod głowicę jak jest to w standardowej cr 125 tylko jest tuningowana przez SrS z użebrowaniem do góry głowicy i wyfrezowanymi miejscami na oringi.
Dziękuję dobranoc
cylinder też jest rozwiercony w środku ,głowica nie posiada standardowej uszczelki pod głowicę jak jest to w standardowej cr 125 tylko jest tuningowana przez SrS z użebrowaniem do góry głowicy i wyfrezowanymi miejscami na oringi.
Dziękuję dobranoc
2stroke 4ever!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Czyli chodzi Ci o tą modyfikację:
The CR125 Road race package is dyno developed to provide high peak power for long straightaway operation coupled with high torque below peak power rpms. This insures continued acceleration after an upshift at high speeds. The crankshaft is “slip fit” and trued. Power valve plugs are precision blended to the port and sealed. The cylinder diamond honed to insure roundness and proper piston clearance. The head is machined for o-rings and a new combustion chamber. A pulse fitting is installed in the crankcase, the kick starter boss is machined and welded for carb clearance, bearing pockets are sized for roundness and unused engine cover holes are plugged. Adjustments are made to port configuration, intake tract, head configuration, exhaust and ignition to control detonation, thus insuring that the engine will maintain high performance. Finally the engine is carefully assembled and measured to insure all the component parts are within strict tolerances.
The engine package comes ready to run with special reed assembly, dual pump carb, pumps, billet o-ringed exhaust manifold, pipe, pipe mount, silencer and custom programmed ignition.
Also offered is the engine adaptor package with air filter, shock isolated coil mount, quality wire and spark plug connector, “Y” connector for water hoses, jet selection, jet organizer, shifter J-arm, stainless steel exhaust springs and stainless steel silencer mount.
Link: http://srsengines.com/engines/honda-cr1 ... srs/page-2
Obróbka na maszynie cnc to nic innego jak szlifowanie/frezowanie powierzchni czyli komora w jakimś stopniu jest zwiększona, ale tutaj raczej chodzi o to że komora korbowa została wypolerowana. Skoro nie zmieniła się pojemność motocykla to cylinder nie mógł być rozwiercony a jedynie co to przehonowany i poprawione kanały.
The CR125 Road race package is dyno developed to provide high peak power for long straightaway operation coupled with high torque below peak power rpms. This insures continued acceleration after an upshift at high speeds. The crankshaft is “slip fit” and trued. Power valve plugs are precision blended to the port and sealed. The cylinder diamond honed to insure roundness and proper piston clearance. The head is machined for o-rings and a new combustion chamber. A pulse fitting is installed in the crankcase, the kick starter boss is machined and welded for carb clearance, bearing pockets are sized for roundness and unused engine cover holes are plugged. Adjustments are made to port configuration, intake tract, head configuration, exhaust and ignition to control detonation, thus insuring that the engine will maintain high performance. Finally the engine is carefully assembled and measured to insure all the component parts are within strict tolerances.
The engine package comes ready to run with special reed assembly, dual pump carb, pumps, billet o-ringed exhaust manifold, pipe, pipe mount, silencer and custom programmed ignition.
Also offered is the engine adaptor package with air filter, shock isolated coil mount, quality wire and spark plug connector, “Y” connector for water hoses, jet selection, jet organizer, shifter J-arm, stainless steel exhaust springs and stainless steel silencer mount.
Link: http://srsengines.com/engines/honda-cr1 ... srs/page-2
Obróbka na maszynie cnc to nic innego jak szlifowanie/frezowanie powierzchni czyli komora w jakimś stopniu jest zwiększona, ale tutaj raczej chodzi o to że komora korbowa została wypolerowana. Skoro nie zmieniła się pojemność motocykla to cylinder nie mógł być rozwiercony a jedynie co to przehonowany i poprawione kanały.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ja i moja cr125 początki Marta:)
Koleżanko ten srs to już dla ciebie świętość?koleś coś tam usprawni i bierze grubą kase,jest wiele firm które to robią,sądząc z twoich wypowiedzi mają dar przekonywania.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 81
- Rejestracja: pt, 11 lis 2011, 17:57
- Motocykl: Rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan-Leszno
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moja cr125 początki
Czy teamy fabryczne wypuszczaja swoje maszyny w prywatne rece? Zawsze myslalem ze takie motory maja modyfikacje ktore sa obarczone jakas tajemnica..........Jesli sie myle to mnie poprawcie
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Moja cr125 początki
Myślę że teamy fabryczne zmieniają maszyny co roku, a co mają robić ze starymi sprzętami? i myślę że co roku je w jakimś tam stopniu bardziej usprawniają.
I żeby nie było że na Ciebie Marto naskakuję czy potępiam że tu jesteś, jeśli tak odczułaś to przepraszam ale nic złego na myśli nie miałem, po prostu lubię wyprowadzać ludzi z błędu. No i bezawaryjnej jazdy Ci życzę.
I żeby nie było że na Ciebie Marto naskakuję czy potępiam że tu jesteś, jeśli tak odczułaś to przepraszam ale nic złego na myśli nie miałem, po prostu lubię wyprowadzać ludzi z błędu. No i bezawaryjnej jazdy Ci życzę.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Moja cr125 początki
Silnik idzie pod prasę i na przetop. Nie ma opcji, by dobry team pozwolił na eksport technologii.kris514 pisze:a co mają robić ze starymi sprzętami? .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moja cr125 początki
no chyba że ona jest w timie srs a my o tym nic nie wiemy ?? :P
Obecnie Honda CRF 250x 2006