Galeria by Majster128

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Awatar użytkownika
Autor tematu
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: Majster128 » pn, 1 lut 2016, 02:35

Treść pracy jest niejawna. To co mogłem pokazać zamieściłem kilka postów wyżej.

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: MXdawid#767 » pn, 1 lut 2016, 10:04

A czy w jakimś stopniu po twoich modyfikacjach zmieniła się objętość skrzyni korbowej?
Honda CR 125 2004''

Awatar użytkownika
Autor tematu
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: Majster128 » pn, 1 lut 2016, 11:20

Na jednym ze zdjęć widać otwory po stronie otworu sworznia stopy korbowodu. Specjalnie je zaspawałem (zatkałem), żeby nie zwiększać szkodliwej objętości skrzyni korbowej. W otwory wykonane promieniowo będą wkręcone śruby. Blachy przyspawane na bokach wału zmniejszają niewiele objętość, ale to już jest, że tak powiem efekt uboczny, ale mało znaczący. Łatwo to skompensować w inny sposób.

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 762
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: Martin KTM » pn, 1 lut 2016, 16:04

Praca trafi do biblioteki polibudy?
Magisterka będzie rozbudowaną kontynuacją tematu?

Ja napisałem magisterkę na temat wpływu przejazdu motocykli i ATV na glebę leśną. Temat nie był prosty do opisania ze względu na brak literatury, brak metod badawczych itd., ale wiem, że warto się czasami wychylić poza główne nurty badawcze uczelni.

Takie prace są początkową fazą dalszego rozwoju profesjonalnego podejścia do ogólnie pojętej tematyki sportów motorowych.
Gratuluję pracy i nie ukrywam, że chciałbym ją kiedyś w całości przeczytać.

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: MXdawid#767 » pn, 1 lut 2016, 19:16

Niby efekt uboczny ale zawsze to w jakimś choćby niewielkim stopniu zwiększy ciśnienie w skrzyni korbowej a co za tym idzie prędkość przepływu mieszanki. Takimi małymi kroczkami osiąga się końcowo ciekawe efekty. Gratuluję zaparcia w poprawianiu fabryki co sam również przechodzę i powodzenia w dalszych pracach. Pozdrawiam
Honda CR 125 2004''

michu13
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: śr, 23 lut 2011, 15:19
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria by Majster128

Post autor: michu13 » czw, 4 lut 2016, 03:01

A jak wygląda sytuacja z drganiami skrętnymi w silniku crossowym ? Z ciekawości pytam bo ja akurat studiuje inżynierie lotniczą i w tłokowych silnikach lotniczych to powszechny problem. A jak jest w silniku crossowym? Po prostu projektuje się wał tak, że obroty rezonansowe są poza obszarem pracy silnika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”