Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
-
Autor tematumatiz333
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 2 kwie 2012, 10:51
- Motocykl: Cr 250 i inne :D
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy na forum. Nie bede się zbytnio rozpisywał na zbedne tematy. Przeciez wszyscy chcą zobaczyć fotki
Jednak najpierw mała historia.
Moto zakupione w fatalnym stanie technicznym jak i wizualnym. Dlatego przechodzi kapitalny remont, by powrócić do "życia".
Postaram się przedstawić wszystko dokładnie, by wielu innych użytkowników mogło spożytkować tą fotorelacje. Wiem z własnego doświadczenia że takie tematy są bezcenne (nie raz mi pomogły) i nie ma co ich porównywać do schematów wydrukowanych z neta.
Na początek moto zaraz po zakupie :
Niby nie wygląda źle, a to dlatego ze nie widać szczegółów
Teraz przejdźmy do bardziej strasznych rzeczy . Jeżeli jesteś zbyt wrażliwy na zdewastowane podzespoły lepiej opuść ten wątek !!! Ostrzegam trzeba mieć mocne nerwy !!!
Wał , a raczej jego cząstka
Kartery :
Cylinder :
To była mała prezentacja , teraz trzeba brać się w garść i do roboty
Na początek rozbieranie ramy.
Imprezę czas zacząć
Malowanko
1. Podkład
2.Lakier
Pozostałe plastiki czekają na przygotowanie i odnowę.
W miedzy czasie praca nad silnikiem
Zakupiony używany wał i zabita nowa korba Hot Rodsa
Naprawione kartery, jak dla mnie dzieło sztuki
Dalsza część napraw, dopiero w przyszłym tygodniu.
Jednak będzie co zobaczyć, cylinder po tulejowaniu od Pana Woryny wraz z tłoczkiem :D, i pozostałe pierdoły oraz powolne składanie .
Jakieś uwagi do małej prezentacji ??
Jednak najpierw mała historia.
Moto zakupione w fatalnym stanie technicznym jak i wizualnym. Dlatego przechodzi kapitalny remont, by powrócić do "życia".
Postaram się przedstawić wszystko dokładnie, by wielu innych użytkowników mogło spożytkować tą fotorelacje. Wiem z własnego doświadczenia że takie tematy są bezcenne (nie raz mi pomogły) i nie ma co ich porównywać do schematów wydrukowanych z neta.
Na początek moto zaraz po zakupie :
Niby nie wygląda źle, a to dlatego ze nie widać szczegółów
Teraz przejdźmy do bardziej strasznych rzeczy . Jeżeli jesteś zbyt wrażliwy na zdewastowane podzespoły lepiej opuść ten wątek !!! Ostrzegam trzeba mieć mocne nerwy !!!
Wał , a raczej jego cząstka
Kartery :
Cylinder :
To była mała prezentacja , teraz trzeba brać się w garść i do roboty
Na początek rozbieranie ramy.
Imprezę czas zacząć
Malowanko
1. Podkład
2.Lakier
Pozostałe plastiki czekają na przygotowanie i odnowę.
W miedzy czasie praca nad silnikiem
Zakupiony używany wał i zabita nowa korba Hot Rodsa
Naprawione kartery, jak dla mnie dzieło sztuki
Dalsza część napraw, dopiero w przyszłym tygodniu.
Jednak będzie co zobaczyć, cylinder po tulejowaniu od Pana Woryny wraz z tłoczkiem :D, i pozostałe pierdoły oraz powolne składanie .
Jakieś uwagi do małej prezentacji ??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 163
- Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
- Motocykl: CRF 250 .05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
kocham takie galerie :rolleyes: czekam na więcej fotek
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Lakier z odnowionych przez Ciebie plastików popęka po pierwszych glebach.Jak będziesz miał więcej kasy to polecam kupno nowych
Poprawiałeś te kartery poxipolem,napawałeś czy co zrobiłeś?
Pochwal się jaki rocznik tej cr i ile dałeś
Poprawiałeś te kartery poxipolem,napawałeś czy co zrobiłeś?
Pochwal się jaki rocznik tej cr i ile dałeś
-
Autor tematumatiz333
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 2 kwie 2012, 10:51
- Motocykl: Cr 250 i inne :D
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Lakier tak szybko nie popęka, stosowałem to kilka razy. Powierzchnia była wytarta do plastiku dlatego nie będzie widać pęknięć lakieru a jedynie rysy na lakierze , głównie to chodziło mi o odświeżenie. Wiem dokładnie że nowe byłyby lepsze ale ja się nauczyłem że jak coś się zepsuje to się to naprawia a nie wyrzuca
Kartery były spawane !! Ale chyba nawet tego nie widać skoro pytasz
Kartery były spawane !! Ale chyba nawet tego nie widać skoro pytasz
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
No fajnie się to zapowiada, czekamy na więcej ! :finga: :rolleyes:
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: sob, 18 kwie 2009, 20:46
- Motocykl: RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydzia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Kolego wielki szacun!!! ale opłacało się to wszystko robić??? nie lepiej było kupić nowsze moto???
-
Autor tematumatiz333
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 2 kwie 2012, 10:51
- Motocykl: Cr 250 i inne :D
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
bebiko taka pasja Owszem można kupić nowsze moto, wypłacam więcej kasy i na dodatek nie wiem co siedzi w środku ,a tak robię sobie remont i wiem co mam . Poza tym to nie będzie moto na sprzedaż tylko do jazdy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:22
- Motocykl: kx250f '06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Ode mnie respect za chęci zrobienia czegoś z niczego Ciekaw jestem rocznika i sumy za jaką została kupiona.
Wiem po sobie jak sie reanimuje maszyne ( u mnie był tylko silnik ) ale powiem Ci ze po odpaleniu i pierwszej jeżdzie uczucie niesamowite, polecam każdemu, u mnie był niesamowity banan :finga: z zadowolenia.
Czekam na nastepne fotki i może jakiś filmik. Pozdro
Wiem po sobie jak sie reanimuje maszyne ( u mnie był tylko silnik ) ale powiem Ci ze po odpaleniu i pierwszej jeżdzie uczucie niesamowite, polecam każdemu, u mnie był niesamowity banan :finga: z zadowolenia.
Czekam na nastepne fotki i może jakiś filmik. Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Podoba mi się Twoja determinacja w dążeniu do (jakże odleglego) celu.
Na Twoim miejscu nie bawiłbym się już tymi karterami ani cylindrem, bo to totalny szrot. Na allegro znalazłbyś używki w rozsądnej cenie do tego rocznika. A rocznik to pewna niewiadoma. Bak masz z roczników do max '89, tylne boczki, air box i siedzenie z '90-'91, a tylny błotnik z roczników 2002 w górę. Ja obstawiałbym rocznik '90 lub '91 ze zmienionym bakiem, ale któż to wie. :finga:
Odnosnie malowanych plastików, to tak jak powiedział katecheta122. Plus, to że na baku porobią siębąble i lakier będzie odchodził płatami. Ale na chwilę obecną fajnie to wygląda.
Na Twoim miejscu nie bawiłbym się już tymi karterami ani cylindrem, bo to totalny szrot. Na allegro znalazłbyś używki w rozsądnej cenie do tego rocznika. A rocznik to pewna niewiadoma. Bak masz z roczników do max '89, tylne boczki, air box i siedzenie z '90-'91, a tylny błotnik z roczników 2002 w górę. Ja obstawiałbym rocznik '90 lub '91 ze zmienionym bakiem, ale któż to wie. :finga:
Odnosnie malowanych plastików, to tak jak powiedział katecheta122. Plus, to że na baku porobią siębąble i lakier będzie odchodził płatami. Ale na chwilę obecną fajnie to wygląda.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
z karterow w miejscu skrzyni korbowej bedzie uciekala kompresja. napawaj delikatna linie materialu na calej dlugosci karteru i daj do maszynowego wyrównania krawedzi,bo to wyglada,jakby ktos szlifowal papierem sciernym.
---------------------------
-
Autor tematumatiz333
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 2 kwie 2012, 10:51
- Motocykl: Cr 250 i inne :D
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria by matiz333 - Cr 250 (fotorelacja z remontu)
Rocznik to 91 jednak ma zmieniony zbiornik z owiewkami i tylni błotnik na nowszy. Siedzenie i pozostałe rzeczy z tego rocznika może nieco myli poszycie. andy2208 oczywiście zakupiłem to co się dało czyli cylinder na nicasilu który pojechał do Pana Woryny oraz widoczny na foto wał do którego została zabita korba. Kartery to nie taka prosta sprawa do tego rocznika, i dlatego po szukaniu przez około miesiąc postanowiłem je naprawić i w cale tego nie żałuje. Zostało trochę kasy na inne podzespoły
Wcale nie były takim szrotem w porównaniu do tego co słyszałem przeważnie przez telefon : "Na chwilę obecną nie ma ale jeśli będą to w granicach 600-700 zł ". I za każdym razem mówili , że żeby dostać calutkie kartery do Hondy Cr 250 to graniczy z cudem, przeważnie trafiają się lepione i rzeźbione :rolleyes: :rolleyes:
Kartery są dobrze napawane. Dla pewności rozłożyłem papier ścierny na szkle i przetarłem kilka razy dla wyrównania, Cała powierzchnia się ładnie dociera ,bez ubytków, może na fotkach to trochę nie najlepiej wygląda ale są jeszcze do dopieszczenia
Wcale nie były takim szrotem w porównaniu do tego co słyszałem przeważnie przez telefon : "Na chwilę obecną nie ma ale jeśli będą to w granicach 600-700 zł ". I za każdym razem mówili , że żeby dostać calutkie kartery do Hondy Cr 250 to graniczy z cudem, przeważnie trafiają się lepione i rzeźbione :rolleyes: :rolleyes:
Kartery są dobrze napawane. Dla pewności rozłożyłem papier ścierny na szkle i przetarłem kilka razy dla wyrównania, Cała powierzchnia się ładnie dociera ,bez ubytków, może na fotkach to trochę nie najlepiej wygląda ale są jeszcze do dopieszczenia
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline