Galeria by andy2208

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Autor tematu
andy2208
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 386
Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
Motocykl: '05 YZ 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Zagwiździe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Galeria by andy2208

Post autor: andy2208 » ndz, 27 mar 2011, 18:46

Witajcie w mojej galerii. Na forum jestem już dość długo, ale dopiero teraz postanowiłem założyć własną galerię, będąc zainspirowanym galerią Krzyśka (użytkownik mx_563)

Na imię mi Andrzej (dla znajomych Andy), mam 21 lat, mieszkam w Zagwiździu (woj. opolskie), jeżdżę od 13 roku życia. Z początku jazda w większości po lesie, ale teraz przerzuciłem się na typowy MX i spędzam tam 80% czasu poświęconego na jazdę.

Swoją przygodę z motorkami zacząłem w wieku 13 lat od Jawki czeskiej (tzw. kaczki). Pierwsze jazdy po łące polegały na rywalizacji z bratem kto dalej przejedzie, żeby moto nie zgasło. :D Gdy nabrałem trochę wprawy opuściłem poczciwą łączkę i wyruszyłem na drogi. Szybko mi się to jednak znudziło, bo brakowało mi przy tym adrenaliny. :mrgreen: No i zaczęło się „tyjuniungowanie” jawki na crossa. W efekcie wyszło szkaradztwo, którego zdjęcia wstydzę się tutaj zamieścić. :lol:

Następnym motorkiem (14 lat) była Yamaha DT z silnikiem z Fantica 125. Kupiłem ją za 250zł.

Jak widać na zdjęciu, miałem już wtedy w pełni profesjonalny komplet ciuchów na moto. :finga: Ale bez obaw, do jazdy zakładałem kask i trampki :supz: