Galeria uzytkownika MX_563

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » czw, 23 sty 2014, 15:02

GRUUBBYY pisze:Wez Krzychu nie rób nam tego... u nas zima w pełni temperatura -20stopni a Ty sobie jeżdzisz...
Sorry, taki mamy klimat :wink:

(tak, wyscig na pustyni, ~125km, bak ma 12 litrow)

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » ndz, 26 sty 2014, 18:28

Oakland Supercross

25.01.2014
















Ostatnio zmieniony ndz, 26 sty 2014, 20:43 przez mx_563, łącznie zmieniany 1 raz.

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Joho » ndz, 26 sty 2014, 19:14

wow. takich fotek tu nie widziałem. jak masz więcej to wrzucaj. szkoda że nie pojechał jeszcze mój idol Eli. widzieliście na whoops'ach glebę Waimera na treningu ? pzdr.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

major000
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
Motocykl: HUSKY
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: major000 » ndz, 26 sty 2014, 19:15

ale huśtasz gula wszystkim...
co to za tylny zawias na 3 zdjęciu?

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » pn, 27 sty 2014, 01:19

Joho pisze:wow. takich fotek tu nie widziałem. jak masz więcej to wrzucaj. szkoda że nie pojechał jeszcze mój idol Eli. widzieliście na whoops'ach glebę Waimera na treningu ? pzdr.


GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: GRUUBBYY » pn, 27 sty 2014, 09:32

Pracujesz w KTM?

MKubic
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 77
Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
Motocykl: CRF250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: MKubic » pn, 27 sty 2014, 10:51

czy mnie się zdaje czy to jakiś prototyp WP ze sprężyną powietrzną ? :>
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » pn, 27 sty 2014, 18:01

MKubic pisze:czy mnie się zdaje czy to jakiś prototyp WP ze sprężyną powietrzną ? :>
Dokladnie. Cairoli i De Dycker juz testowali ten amortyzator w 2012r.
http://blog.mxbars.net/2012/12/18/la-kt ... e-ad-aria/

Potem Dungey. Ale na Anaheim III w 2013r, Dungey mial powazny feler, na szczescie mialo to miejsce na samym starcie.
http://www.pulpmx.com/sites/default/fil ... l_2666.jpg
(mozna tez zobaczyc na youtube 2013 Anaheim III Supercross

Okazalo sie ze przy pewnych obrotach, byl taki rezonans ze uszczelki puszczaly powietrze. Po tym co sie stalo w Anaheim, Dungey juz mial dosyc eksperymentow.

Inzynierowie mimo wszystko poprawili konstrukcje i pod koniec 2013r Roczen testowal ten amortyzator. Niestety ponownie byly klopoty, co prawda juz mniej powazne.

KTM sie nie poddaje z projektem. Ale zamiast eksperymentowac na Roczen i Dungey, KTM dal jeden amortyzator do testowania dla Rockstar Energy KTM (jezdzi z tym amorem Ivan Tedesco), http://rockstarenergy.com/motorsports/mx/ivan-tedesco
i drugi amortyzantor do testowania dla BTO Sports Butler Brothers Racing KTM (jezdzi z tym amorem Andrew Short). http://btosportsracing.com/blog/team-me ... -short-29/

Jeszcze bardzo bardzo daleko do seryjnej produkcji.

Pozdr.

Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Joho » pn, 27 sty 2014, 22:34

info bomba, dzięki. jesteś dobrze w temacie coś widzę. Pamiętam ten start Dungey'a w Anaheim. trochę się zagotowal wtedy.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

MKubic
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 77
Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
Motocykl: CRF250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: MKubic » wt, 28 sty 2014, 07:41

Jeździłem sporo wyczynowo na rowerach gdzie każdy gram się liczył i dla tego konstruktorzy usilnie pakowali się w projekty tych amorów, bądź co bądź każdy wracał i zostawał przy sprężycie zewnętrzne/metalowej nie do końca wiem jak to nazwać.

Jest jakiś konkretny powód w moto że się z tym siłują ? Nie dość że ciężkie do stworzenia żeby moc/masę utrzymało ze szczelnością to jeszcze nie bardzo widzę sens w moto po zyskaniu tego 1kg...
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie

Autor tematu
mx_563
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: śr, 1 lut 2006, 18:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: tu i tam ;-)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: mx_563 » wt, 28 sty 2014, 20:54

MKubic pisze:Jeździłem sporo wyczynowo na rowerach gdzie każdy gram się liczył i dla tego konstruktorzy usilnie pakowali się w projekty tych amorów, bądź co bądź każdy wracał i zostawał przy sprężycie zewnętrzne/metalowej nie do końca wiem jak to nazwać.

Jest jakiś konkretny powód w moto że się z tym siłują ? Nie dość że ciężkie do stworzenia żeby moc/masę utrzymało ze szczelnością to jeszcze nie bardzo widzę sens w moto po zyskaniu tego 1kg...
Podobno koszty sa nizsze w produkcji seryjnej. Przynajmniej tak mowia o "air fork". Waga to tak przy okazji. Ale jak jest na prawde to nie potrafie powiedziec.

Boro
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 155
Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 10:27
Motocykl: Honda TRX 440ex
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 7 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria uzytkownika MX_563

Post autor: Boro » śr, 29 sty 2014, 20:38

W quadach to rozwiązanie stosowane jest już od kilku lat. Firma FOX produkuje tego typu "powietrzne" amortyzatory jednak stosowane są one jedynie w przednim zawieszeniu. Osobiście je posiadam od 2 sezonów i jestem bardzo zadowolony. Spora redukcja masy w porównaniu do seryjnych. A dodatkowo na tym samym egzemplarzu może jeździć zarówno osoba ważąca 50kg jak i 90kg. Wystarczy tylko specjalną pompką dopompować powietrze, a nie jak w przypadku tradycyjnych wymieniać sprężynę. To samo tyczy się regulacji siły odbicia i dobicia, które również regulujemy ciśnieniem powietrza za pomocą w/w pompki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”