Strona 2 z 2

Re: Galeria Kamila

: czw, 27 maja 2010, 16:06
autor: ecik
renner250 w błąd cię wprowadza z tym naciągiem łańcucha. W 85-tce inaczej się sprawdza.

Ściągnij serwisówkę i tam sprawdz bo tam jest ładnie pokazane (wiem o tym bo mój braciszek jeździł na 85 rok temu).

Re: Galeria Kamila

: czw, 27 maja 2010, 17:07
autor: morris
exdij pisze:Szlif był robiony, ponieważ przy zkładaniu się troche obdarł tłok przynajmniej tak mówił mechanik, a zawieszenie stuka gdy podnosze motor.
Radze zmienić mechanika :D

Re: Galeria Kamila

: pt, 28 maja 2010, 22:54
autor: exdij
Koledzy male sprostowanie : zeszlifofany byl cylinder :mrgreen: Znalazłem w instrukcji coś co chyba dotyczy regulacji łancucha i pisze coś takiego:
DRIVE CHAIN SLACK ADJUSTMENT
1. Elevate the rear wheel by placing the suitable
stand under the engine.
2. Check:
Drive chain slack a
In the center between the drive axle and
rear wheel axle.
Out of specification → Adjust.
Drive chain slack:
35 ~ 45 mm (1.4 ~ 1.8 in)

Po przetłumaczeniu w google translator wychodzi coś takiego:
Łańcuch REGULACJA SLACK
1. Podnieść tylne koło poprzez wprowadzenie odpowiednich
Podstawka pod silnikiem.
2. Sprawdzić:
luz łańcucha napędu
W centrum pomiędzy osi napędowej i
koła tylnej osi.
Obecnie specyfikacji Ustaw.
luz łańcucha napędu:
35 ~ 45 mm (1,4 ~ 1,8 w)

Re: Galeria Kamila

: sob, 29 maja 2010, 09:04
autor: Enduras93
exdij pisze:Koledzy male sprostowanie : zeszlifofany byl cylinder
no to już prędzej... ale ty tam masz tuleje żeliwną :?: bo jak żeście tam nikasil szlifowali to... :ANAL: :axe: lipa. nikasilu sie nie szlifuje :!:

Re: Galeria Kamila

: czw, 3 cze 2010, 01:13
autor: renner250
nie wiem jak to z tymi 85 i po tym przetlumaczeniu w googlach to torche bezsensownie tam pisze ale najprawdopodobniej ten luz 35 ~ 45 mm ma byc za slizgiem lancucha czyli tak jak mowilem na 3 palce jest okolo 5cm... ale ecik ma racje w manualu jest to nawet na obrazku wiec warto sciagnac i zobaczyc :D