Galeria Kamila / małe zakupy:) str.2
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Kamila
renner250 w błąd cię wprowadza z tym naciągiem łańcucha. W 85-tce inaczej się sprawdza.
Ściągnij serwisówkę i tam sprawdz bo tam jest ładnie pokazane (wiem o tym bo mój braciszek jeździł na 85 rok temu).
Ściągnij serwisówkę i tam sprawdz bo tam jest ładnie pokazane (wiem o tym bo mój braciszek jeździł na 85 rok temu).
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: czw, 1 paź 2009, 16:26
- Motocykl: Honda CRF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Kamila
Radze zmienić mechanikaexdij pisze:Szlif był robiony, ponieważ przy zkładaniu się troche obdarł tłok przynajmniej tak mówił mechanik, a zawieszenie stuka gdy podnosze motor.
Był : KTM EXC 125 '03/4
Jest : Honda CRF 250r '06
Jest : Honda CRF 250r '06
-
Autor tematuexdij
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 0
- Rejestracja: śr, 19 maja 2010, 11:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Kamila
Koledzy male sprostowanie : zeszlifofany byl cylinder Znalazłem w instrukcji coś co chyba dotyczy regulacji łancucha i pisze coś takiego:
DRIVE CHAIN SLACK ADJUSTMENT
1. Elevate the rear wheel by placing the suitable
stand under the engine.
2. Check:
Drive chain slack a
In the center between the drive axle and
rear wheel axle.
Out of specification → Adjust.
Drive chain slack:
35 ~ 45 mm (1.4 ~ 1.8 in)
Po przetłumaczeniu w google translator wychodzi coś takiego:
Łańcuch REGULACJA SLACK
1. Podnieść tylne koło poprzez wprowadzenie odpowiednich
Podstawka pod silnikiem.
2. Sprawdzić:
luz łańcucha napędu
W centrum pomiędzy osi napędowej i
koła tylnej osi.
Obecnie specyfikacji Ustaw.
luz łańcucha napędu:
35 ~ 45 mm (1,4 ~ 1,8 w)
DRIVE CHAIN SLACK ADJUSTMENT
1. Elevate the rear wheel by placing the suitable
stand under the engine.
2. Check:
Drive chain slack a
In the center between the drive axle and
rear wheel axle.
Out of specification → Adjust.
Drive chain slack:
35 ~ 45 mm (1.4 ~ 1.8 in)
Po przetłumaczeniu w google translator wychodzi coś takiego:
Łańcuch REGULACJA SLACK
1. Podnieść tylne koło poprzez wprowadzenie odpowiednich
Podstawka pod silnikiem.
2. Sprawdzić:
luz łańcucha napędu
W centrum pomiędzy osi napędowej i
koła tylnej osi.
Obecnie specyfikacji Ustaw.
luz łańcucha napędu:
35 ~ 45 mm (1,4 ~ 1,8 w)
Ostatnio zmieniony sob, 29 maja 2010, 10:46 przez exdij, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz, 22 lis 2009, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w zależności od dnia
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Kamila
no to już prędzej... ale ty tam masz tuleje żeliwną bo jak żeście tam nikasil szlifowali to... :ANAL: :axe: lipa. nikasilu sie nie szlifujeexdij pisze:Koledzy male sprostowanie : zeszlifofany byl cylinder
Aktualnie:yamaha dt 125
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
W przyszłości: ? ? ? ? ?
___________________________________________________________
http://www.youtube.com/user/iBuuc?feature=mhum- prawie wszystko ze świata Apple
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 406
- Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
- Motocykl: niebieski 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: > okolice Kielc <
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Kamila
nie wiem jak to z tymi 85 i po tym przetlumaczeniu w googlach to torche bezsensownie tam pisze ale najprawdopodobniej ten luz 35 ~ 45 mm ma byc za slizgiem lancucha czyli tak jak mowilem na 3 palce jest okolo 5cm... ale ecik ma racje w manualu jest to nawet na obrazku wiec warto sciagnac i zobaczyc
I think I can fly! MX it's my life <3