Galeria Emila
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Emila
Zewnętrzny łokieć wyżej, plecy proste ( garbisz się w bandzie ), nie prostuj nogi w kolanie (groźni kontuzją) w locie staraj się nie przysiadać. I polecam jazdę w rękawiczkach ;p To chyba wszystko pzdr.
Ostatnio zmieniony śr, 13 paź 2010, 22:07 przez Lanrets, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematuJoker
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Emila
Noo własnie wiem wiem ze zewnetrzny wyżej ale to wymaga troche wiecej ćwiczen niż reszta rady sie przydają niektóre zdjecia sa robione po 4 godz jazdy wiec już byłem wykończonyLanrets pisze:Zewnętrzny łokieć wyżej, plecy proste ( garbisz się w bandzie ), nie prostuj nogi w kolanie (groźni kontuzją) w locie staraj się nie przysiadać. I polecam jazdę w rękawiczkach ;p To chyba wszystko pzdr.
hmm powiem tak na alu była ciut lepsza pozycja i jeździło sie na niej jak na 125 strasznie lekko sie manewrowało ale ogólnie pewniej sie czuje na stalowej ;p ale wolał bym mieć alurafalsnt pisze:Dużą różnice odczuwasz w prowadzeniu na alu a stalowej ramie? Dobre loty tak trzymać
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.