Galeria Lanrets

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
DL4
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pn, 7 kwie 2008, 07:14
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: DL4 » sob, 15 gru 2012, 11:23

To dobrze, nie przypuszczałem że tak szybko dojdą do Ciebie.

Autor tematu
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Lanrets » pn, 22 kwie 2013, 22:38

55 MH...





Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Czepek » pn, 22 kwie 2013, 22:44

:( Dobrze, że zdążyłem się przejechać

rób szybko i cisniemy :drinkers:
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Enduros70 » pn, 22 kwie 2013, 23:17

To był nowy silnik ?

Autor tematu
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Lanrets » pn, 22 kwie 2013, 23:19

Motocykl od nowości ma przejechane 55 MH :(

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Enduros70 » pn, 22 kwie 2013, 23:30

Czterosuwy... Znasz przyczynę ?

pasjonat
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: sob, 6 kwie 2013, 10:08
Motocykl: cr250r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: zach-pom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: pasjonat » wt, 23 kwie 2013, 08:58

Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze 4t jak wiele nowszych generacji silnikow jest robiona na ilosc (motocykle, samochody) i celowo sa tak slabej jakosci, aby zarobic na serwisie, a niby mialy byc duzo bardziej wytrzymale niz ponizane przez wielu 2t. Nigdy sie nie przekonam do 4t ze wgledu na tandetna jakosc silnikow i awaryjnosc, nie mowiac tu o silnikach tworzonych na sfalt, chociaazby np moja cbr 600, ktora przezyla juz tyle palen gum i odciec na biegach a silnik nadal ciagnie jak nowy. Dlatego nie zmienie zdania i wole stara pewna konstrukcje robiona na jakosc w silnikach 2t, gdzie urwanie korby sie nie zdarza, jedynie co to lozysko dolne korby sie zaciera nie niszczac silnika. Pozdrawiam

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: sebek1516 » wt, 23 kwie 2013, 10:29

Teraz wszystko robią na ilość. Patrz KTM> dekle z polimerów, urwane mocowania silnika co nie zdarza się często w 10 letnich motocyklach. A Awaryjność? Wpływa na nią eksploatacja;)
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: piotrgurski » wt, 23 kwie 2013, 14:11

Przykro się patrzy ale widzę że poza tym że nasze sprzęty tak samo wyglądają to jeszcze tak samo się psują (bliźniaczki w każdym calu):( Ja miałem dwa razy szczęście bo tylko silnik stanął i takie samo wysypisko przy membranie.
Co dalej zamierzasz ?
ADV/Adventure

Autor tematu
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Lanrets » wt, 23 kwie 2013, 15:23

Wrzucam do ramy drugi silnik. ( mam drugi w zapasie chciałem zrobić wcześniej przekładkę tzn. ten oryginalny wyciągnąć a włożyć drugi po modyfikacjach) No ale jak widać nie zdążyłem...

Autor tematu
Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Lanrets » wt, 30 lip 2013, 23:47


Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galeria Lanrets

Post autor: Kre_K » pn, 12 sie 2013, 12:52

pasjonat pisze:Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze 4t jak wiele nowszych generacji silnikow jest robiona na ilosc (motocykle, samochody) i celowo sa tak slabej jakosci, aby zarobic na serwisie, a niby mialy byc duzo bardziej wytrzymale niz ponizane przez wielu 2t. Nigdy sie nie przekonam do 4t ze wgledu na tandetna jakosc silnikow i awaryjnosc, nie mowiac tu o silnikach tworzonych na sfalt, chociaazby np moja cbr 600, ktora przezyla juz tyle palen gum i odciec na biegach a silnik nadal ciagnie jak nowy. Dlatego nie zmienie zdania i wole stara pewna konstrukcje robiona na jakosc w silnikach 2t, gdzie urwanie korby sie nie zdarza, jedynie co to lozysko dolne korby sie zaciera nie niszczac silnika. Pozdrawiam
dawno sie tak nie usmialem =D>

Lanrets-dobra jazda,fajnie widac jak sie rozjezdziles w ciagu 2 sezonow,jest progress!
---------------------------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”