Galeria Lanrets
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
Dobrze, że zdążyłem się przejechać
rób szybko i cisniemy :drinkers:
rób szybko i cisniemy :drinkers:
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: sob, 6 kwie 2013, 10:08
- Motocykl: cr250r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zach-pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze 4t jak wiele nowszych generacji silnikow jest robiona na ilosc (motocykle, samochody) i celowo sa tak slabej jakosci, aby zarobic na serwisie, a niby mialy byc duzo bardziej wytrzymale niz ponizane przez wielu 2t. Nigdy sie nie przekonam do 4t ze wgledu na tandetna jakosc silnikow i awaryjnosc, nie mowiac tu o silnikach tworzonych na sfalt, chociaazby np moja cbr 600, ktora przezyla juz tyle palen gum i odciec na biegach a silnik nadal ciagnie jak nowy. Dlatego nie zmienie zdania i wole stara pewna konstrukcje robiona na jakosc w silnikach 2t, gdzie urwanie korby sie nie zdarza, jedynie co to lozysko dolne korby sie zaciera nie niszczac silnika. Pozdrawiam
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
Teraz wszystko robią na ilość. Patrz KTM> dekle z polimerów, urwane mocowania silnika co nie zdarza się często w 10 letnich motocyklach. A Awaryjność? Wpływa na nią eksploatacja;)
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
Przykro się patrzy ale widzę że poza tym że nasze sprzęty tak samo wyglądają to jeszcze tak samo się psują (bliźniaczki w każdym calu):( Ja miałem dwa razy szczęście bo tylko silnik stanął i takie samo wysypisko przy membranie.
Co dalej zamierzasz ?
Co dalej zamierzasz ?
ADV/Adventure
-
Autor tematuLanrets
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
Wrzucam do ramy drugi silnik. ( mam drugi w zapasie chciałem zrobić wcześniej przekładkę tzn. ten oryginalny wyciągnąć a włożyć drugi po modyfikacjach) No ale jak widać nie zdążyłem...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Lanrets
dawno sie tak nie usmialem =D>pasjonat pisze:Od jakiegos czasu odnosze wrazenie, ze 4t jak wiele nowszych generacji silnikow jest robiona na ilosc (motocykle, samochody) i celowo sa tak slabej jakosci, aby zarobic na serwisie, a niby mialy byc duzo bardziej wytrzymale niz ponizane przez wielu 2t. Nigdy sie nie przekonam do 4t ze wgledu na tandetna jakosc silnikow i awaryjnosc, nie mowiac tu o silnikach tworzonych na sfalt, chociaazby np moja cbr 600, ktora przezyla juz tyle palen gum i odciec na biegach a silnik nadal ciagnie jak nowy. Dlatego nie zmienie zdania i wole stara pewna konstrukcje robiona na jakosc w silnikach 2t, gdzie urwanie korby sie nie zdarza, jedynie co to lozysko dolne korby sie zaciera nie niszczac silnika. Pozdrawiam
Lanrets-dobra jazda,fajnie widac jak sie rozjezdziles w ciagu 2 sezonow,jest progress!
---------------------------