Łęczna 31.05.2009 Potrzebuje fotek.

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Awatar użytkownika
Autor tematu
sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Łęczna 31.05.2009 Potrzebuje fotek.

Post autor: sebek1516 » ndz, 31 maja 2009, 22:17

Siema przydały by sie foty z Łęcznej
Klasa amator 1 krok nr 96 żółte suzuki rm 125 stroj moro.
Klasa Open B Ktm sxf 250 Górnik Łęczna biały z elem kratki.

Charkaterystyczne jest to ze Suzuki (ja) wjebałem sie na trumnie przy starcie w tłum i skosił bym palanta ktory stał i sie przyglądał jak w niego leciałem.

Oraz to ze Razem z kumplem jechalismy sprintrem i tuż przed Łęczną czołówke z autokarem zaliczylism i z więckowskimi dojechaliśmy :( :) Pewnie wszyscy słyszeli ;p :)

Oto sprinter :)

Kod: Zaznacz cały

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a1e8f5c9b4e3200.html

Kod: Zaznacz cały

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7369503d74f30baf.html

Kod: Zaznacz cały

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c16e16ff8bbfe47.html
Czekam na foty :) Pozdro :)
Ostatnio zmieniony ndz, 31 maja 2009, 22:24 przez sebek1516, łącznie zmieniany 1 raz.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Awatar użytkownika
WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Łęczna 31.05.2009 Potrzebuje fotek.

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 31 maja 2009, 22:47

A to wy :mrgreen: :mrgreen:

Michał wrzucił na N-K fote skasowanego Sprintera :]

Awatar użytkownika
Autor tematu
sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Łęczna 31.05.2009 Potrzebuje fotek.

Post autor: sebek1516 » ndz, 31 maja 2009, 22:56

Nom. To my xD
Zanim dojechalismy wszyscy wiedzieli xd
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Awatar użytkownika
Autor tematu
sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Łęczna 31.05.2009 Potrzebuje fotek.

Post autor: sebek1516 » ndz, 31 maja 2009, 23:14

Szczególnie zalezy mi na momencie gdy prawie w tłum sie wjebałem xD
Oraz foty która robiła taka pani z dluższymi wlosami zaraz po wyjsciu z zakretu.



P.S.

Ci od chorągiewek to kompletni debile!!!! Gość lezy na srodku a ten sie przyglada, prawie jednego przejechalem.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”