Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
-
Autor tematuWLD_Wlodi
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Witam. Mam taki głupi problem, prosze się ze mnie nie śmiać
A więc:
Jak przestane trzymać moto kolanami podczas lotu(np ściągając jedną noge z podnóżka), to momentalnie moto spada na glebe szybciej niż ja(poprostu w locie moje nogi nie wrócą na podnóżki, tylko podczas lądowania moje krocze spotka się z siedzeniem )
Nie wiem, czy to przez to że ja waże 70kg, a moto 130kg? Może poprostu jest zbyt duża różnica w wadze, no i moto spada szybciej niż ja?
Prosze o poważne podejście do sprawy
A więc:
Jak przestane trzymać moto kolanami podczas lotu(np ściągając jedną noge z podnóżka), to momentalnie moto spada na glebe szybciej niż ja(poprostu w locie moje nogi nie wrócą na podnóżki, tylko podczas lądowania moje krocze spotka się z siedzeniem )
Nie wiem, czy to przez to że ja waże 70kg, a moto 130kg? Może poprostu jest zbyt duża różnica w wadze, no i moto spada szybciej niż ja?
Prosze o poważne podejście do sprawy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 64
- Rejestracja: śr, 1 sie 2007, 13:38
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
twoje moto waży 130kg(to nie ma wpływu) jeśli tyle waży to jest to pewnie enduro i domyślam sie że zaczynasz skakać masz niewielką hopke i odejmujesz gazu na wybiciu jeśli tak robisz to poprostu nie masz odpowiedniej traektorji lotu i bedzie cie wyżucało w góre zrób stromszy najazd i najeżdżaj z równym gazem a na wybiciu jeszcze dodaj:)
zawsze 2t!!!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 207
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
- Motocykl: SX 250, CBR 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Moim zdaniem lecisz za bardzo na przod Ja mam takie problemy jak dam za malo gazu przy robieniu supermana. Ale to inna bajka. Staly gaz i no footer bedzie taki http://www.bikepics.com/pictures/1424839/
KTM SX 250 2008r
-
Autor tematuWLD_Wlodi
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Właśnie kombinowałem coś z no-footerem i wystawieniem jednej nogi podczas lotu(nie wiem jak to się nazywa).
Hopki raczej z prawdziwego zdarzenia, tor OKM Ostrów WLKP.
No i kombinowałem z wystawieniem jednej nogi podczas lotu i udawało się, ale jak zdążyłem położyć noge na podnóżek, zanim moto zaczęło spadać(No bo wiadomo, po wybiciu jakiś czas się wznosi, a potem opada:P)
Jak bym zrobił takiego no-footera jak ty na fotce, to pewnie wylądowałbym kroczem na siedzeniu, a nogami na ziemi.
Hopki raczej z prawdziwego zdarzenia, tor OKM Ostrów WLKP.
No i kombinowałem z wystawieniem jednej nogi podczas lotu i udawało się, ale jak zdążyłem położyć noge na podnóżek, zanim moto zaczęło spadać(No bo wiadomo, po wybiciu jakiś czas się wznosi, a potem opada:P)
Jak bym zrobił takiego no-footera jak ty na fotce, to pewnie wylądowałbym kroczem na siedzeniu, a nogami na ziemi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 207
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
- Motocykl: SX 250, CBR 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
No i tutaj tez jest odpowiedz. Ja np nie zrobie takiego no-footera na hopce na torze jakims profesjonalnym. Zrobie ale malego. Pociwcz na jakiejsc hopce bardziej do fmxu niz tor. Tak jak pisalem.
KTM SX 250 2008r
-
Autor tematuWLD_Wlodi
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Hmm... Can cana i nac naca też mam zamiar spróbowaćmichal_dh pisze:No i tutaj tez jest odpowiedz. Ja np nie zrobie takiego no-footera na hopce na torze jakims profesjonalnym. Zrobie ale malego. Pociwcz na jakiejsc hopce bardziej do fmxu niz tor. Tak jak pisalem.
Jutro jade na tor, to dam znać jak to wszystko poszło. A nie mam jak zrobić hopki do FMXu:/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 359
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
- Motocykl: zielony monster
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Się za bardzo nie rozpędzaj, bo DT FMXu chyba nie wytrzyma .
Kiedyś skakałem DTką, i nie miałem takiego problemu. Chyba, że wjechałem na hopkę nie równym gazem.
pzdr
Kiedyś skakałem DTką, i nie miałem takiego problemu. Chyba, że wjechałem na hopkę nie równym gazem.
pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: czw, 19 paź 2006, 14:39
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2007
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Widzę że z Pleszewa jesteś to wpadaj na Stobno k.Kalisza tam stoi moja rampa i zarasta bo już tam nie skacze tylko moto zmień, bo DT za daleko nie poskaczesz
pozdro
pozdro
-
Autor tematuWLD_Wlodi
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
No ale problem jest, ale jak np podczas lotu ściągne jedną noge z podnóżka. Tak to moge latać i latać.
Więc crasch - czytaj temat;)
A zmiana moto już niedługo, za ok 3 miechy.
A ty czym latasz? I jaka rampa(foty, itd), i jaka jest długość lotu?
Więc crasch - czytaj temat;)
Wszystkim idzie skakać, he he:PWidzę że z Pleszewa jesteś to wpadaj na Stobno k.Kalisza tam stoi moja rampa i zarasta bo już tam nie skacze tylko moto zmień, bo DT za daleko nie poskaczesz
pozdro
A zmiana moto już niedługo, za ok 3 miechy.
A ty czym latasz? I jaka rampa(foty, itd), i jaka jest długość lotu?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 207
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
- Motocykl: SX 250, CBR 600
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zamość
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Nac-nac dla mnie to dziwny trik jak go prubuje robic to moto sie na mase na bok przechyla.. Moze przez to ze moje moto do fmxu to krowa... Can-can dosyc prosty zato Nfcc to inna bajka ;d czyt. no foot can can.
KTM SX 250 2008r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 359
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 19:51
- Motocykl: zielony monster
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Marcin śmiga YZ250, ma nawet wpisane w profilu, więc czytaj .A ty czym latasz?
Zobacz sobie wideo Marcina i będziesz wiedział :i jaka jest długość lotu?
http://pl.youtube.com/watch?v=4AYaKf4Yc14
Ostatnio zmieniony pt, 7 lis 2008, 22:44 przez crasch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: czw, 19 paź 2006, 14:39
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2007
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problematyczny problem z oderwaniem nóg od podnóżek w locie
Rampa to typowa 9 (czyli 2.7 wys i 6 metrów dl) długość lotu zależy od Ciebie jak chcesz możesz sobie przystawić rampe nawet do samego lądowania, jednak moim zdaniem lepiej żebyś na początku uczył się na normalnych hopach motocrossowych później nie będziesz mieć problemu ze skakaniem z rampy