Motocykle 4T w FMX?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myślenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co do skoków to myślę ,że nie byłoby żadnego problemu po dogadaniu sie z Crossteamem ale na własna odpowiedzialnośc a raczej za zgodą pisemną rodziców ;] bo w razie W to byłyby niezłe jaja .Do wyciagania masz specjalną wyciągarke , troche siły i fura wyciągnięta .Myślę , ze co do prób to najlepiej będzie na fmx camp bo będzie wielu specjalistów ....Avee
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Otóż moim zdaniem dominują w FMX 2T ponieważ silniki dwusuwowe mają smarowanie przez cały czas,( jak dopływa mieszanka ) i mogą pracować w bardziej ekstremalnych warunkach(np: do góry nogami, lecą bokiem itp) bez groźby zatarcia .Tak mi się wydaje.
4T natomiast bardziej podatne na uszkodenia podczas trudnych warunków, bo jeśli motocykl leci do "góry nogami" wówczas smarowanie jest gorsze, co moze spowodowac przytarcie silnika.
Producenci z czasem jednak ulepszają maszyny i wydaje mi się że już niedługo i w FMX wieklszością będą 4T.
I nie prawda że z 2T można wycisnąć więcej, można wiecej z 2T niz 4T o tej samej pojemności, prawda, natomiast 4 suwy są o wiele bardziej elastyczne, a to jest bardzo ważne.
pozdrawiam
4T natomiast bardziej podatne na uszkodenia podczas trudnych warunków, bo jeśli motocykl leci do "góry nogami" wówczas smarowanie jest gorsze, co moze spowodowac przytarcie silnika.
Producenci z czasem jednak ulepszają maszyny i wydaje mi się że już niedługo i w FMX wieklszością będą 4T.
I nie prawda że z 2T można wycisnąć więcej, można wiecej z 2T niz 4T o tej samej pojemności, prawda, natomiast 4 suwy są o wiele bardziej elastyczne, a to jest bardzo ważne.
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- VIP
- Posty: 757
- Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
- Motocykl: Yamaha YZ250F '18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie wydaje mi się żeby o to chodziło. 2 sekundy "do góry nogami" raczej nie jest szkodliwe. Jak 2T zjeżdżasz z górki bez gazu to też nie ma smarowaniawitekCRM pisze:4T natomiast bardziej podatne na uszkodenia podczas trudnych warunków, bo jeśli motocykl leci do "góry nogami" wówczas smarowanie jest gorsze, co moze spowodowac przytarcie silnika.
Ostatnio zmieniony czw, 29 mar 2007, 21:00 przez mały, łącznie zmieniany 1 raz.