Motocykle 4T w FMX?

Wszystko na temat freestyle MX - w kraju i na świecie
Autor tematu
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Motocykle 4T w FMX?

Post autor: Kaze » czw, 9 mar 2006, 15:40

Możecie mi powiedzieć dlaczego w FMX dominują motocykle 125/250 2T? przecież wagowo 4T nie odbiegają od 2T. Bo ja z jakimś zawodnikiem FMX na 4T sie jeszcze nie spotkałem. Pozdro
but only the devil responded cause god wasn't there...

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 9 mar 2006, 15:46

No to ja już widziałem FMX na 4T w amerykańskich gazetach, ale to nie były tricki typy backflip. Polookaj na amerykańskich stronach jak latają na 4T. W X-games jeszcze nie było tego, ale może niedługo się pojawi. :lol:
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 9 mar 2006, 16:06

Na 4t robią backflip :lol: np. w nitro cruist 3 gostek zrobił na 4T beckflipa.A może nie jeźdzą na 4t na zawodach fmx bo jednak te 5kg róznicy coś może daje :roll:

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » czw, 9 mar 2006, 16:10

Kamikaze jednak wagowo jest mala roznica, okolo 5kg co jednak moze miec duze znaczenie. pozatym mowi sie ze dwusuwy sa lepiej wywazone, silnik jest w lepszym ulozeniu co powoduje ze motorem latwiej i przyjemniej sie skacze. jest on duzo poreczniejszy, co w robieniu trickow ma najwieksze znaczenie. i jeszcze specyfika pracy silnika dwusuwowego jest lepsza do skokow, bo mozesz znacznie pociagnac przednie kolo dodajac gazu, na 4paku juz nie bedziesz mial takiego efektu.

chyba w TP&NC3 jest jeden motyw jak koles wali backflipa na 4t.

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » czw, 9 mar 2006, 16:53

A w którym momencie w NC III jest motocykl 4T we freestyle? Chyba masz na myśli te małe motorki do treningów, hihi?

A tak poważnie, to nie widzę potrzeby, żeby 4T miały występować we freestyle`u. Ciągle to są cieżkie grzmoty, zwłaszcza te o poj. 450 cm3.
Ja w ogóle uważam, że w przyszłości (może bliskiej) jakiś mądry, japoński konstruktor jeszcze poprawi moment obrotowy w 2T i powrócą do MX, żeby sklepać 4T.
Nikasil.pl

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 9 mar 2006, 17:10

nie na tych małych motorkach ,w 5:40 mincie filmu gostek zrobił bachflipa na 4T wcześniej trochę też jakiś zrobił tylko nie tak dobrze jak ten :lol:

Autor tematu
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 9 mar 2006, 18:32

Chodziło mi o motocykle 250 4T. Mi sie wydaje że zrobić backflipa mozna równie dobrze na 4T i nie jest wcale trudniej. Pozatym przy wykonywaniu tego tricku ważna jest pozycja kierowcy (Pastrana kiedyś robił takie filmiki w zwolnionym tempie i można było przeanalizować). Moment obrotowy ma ogromny i wkręca sie tak samo szybko jak 2T wiec nie wiem dlaczego powszechne stwierdzenie ze do FMX tylko 2T. Oczywiście to co naisałem jest oparte tylko na moich spostrzezeniach wiec moge się mylić. A co do tych 5 kg różnicy to moim zdaniem nie ma znaczenia, ponieważ niektórzy zawodnicy latają na SX 250 które są cięższe od japończyków.
but only the devil responded cause god wasn't there...

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 9 mar 2006, 19:13

Na szybko znalazłem FMX na 4T, na foto sam T. Pastrana na Suzuki RMZ 450.

link: Travis Pastrana RMZ 450 - FMX
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 9 mar 2006, 19:25

Po obejrzeniu fotki dochodze do wniosku że motocykl sie nie liczy tylko zawodnik. Pozdro
but only the devil responded cause god wasn't there...

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 9 mar 2006, 19:30

Mi też się wydaje że zależy od kierowcy ale łatwiej się skacze 2t.Pewnie za pare lat 4T będzie dorównywał wagą do 2t :lol:

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 9 mar 2006, 19:31

Można powiedzieć, że już dorównuje. Zobacz ile waży nowa YZ-F 250 na alu ramie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 9 mar 2006, 19:34

92 kg chyba a 125 2t z 88kg moze trochę ponad.No hehe prawie dorównuje ,noże za t kilka lat 4T będzie lżejsze od 2t :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „MX Freestyle”