przed początek :)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pt, 11 sie 2006, 09:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hm...coś z ta leką jazdą w lesie toprzesadzacie. Moim zdaniem to w lesie dwusuwa bardziej dożynacie.Dlatego że na prostych srogach trzymacie non stop gaz a a tych prostych jest wiele dlatedo do jazdy w lesie(enduro i cross country) są przede wszystkim czterotakty i dwusuwy o dużych pojemność bo w setke to zajedziesz w lesie szybciutko.Na torze szczególnie u amatorów silnik nie jest poddawany takim obciązeniom,co prawda jadą non stop jedynk dwójka może trójka ale nie trzymają gazu na ful.Troszke amatorów znam i nie znam za wielu co ćwiarą idą po zakrętach z pełnym gazem to już wyższa szkola jazdy.
Tu popieram Kaze że nie ma sensu tak szybko tłoka wymieniać,szczególnie u amatorów.Trzeba czasem skontrolować co sie dzieje w środku bo jaksię zapomnicie i coś piźnie to jeszcze nikasil szlak trafi i wtedy tuleje lub odnowienie powłoki a to kosztuje.Nie dajmy sie zwariować jakbyśmy mieli stosować sie do zalecen producentów towiększość z nim poleca zmiane tłoka co 7 h.Powiem Tak trzebajeździć i sprawdzać sprzęt.
Trzeba pamiętać nie tylko o kontroli silnika, ale też o zwiesze niu a w szczegolności o kołysce przy tylnym wahaczu.Brak wymiany łozysk gdy trzeba może grozić poważnymi konsekwencjami gdy podczas lotu sie ropzleci.
Jedno jest pewne motocross nie jest tani nawet na poziomie amatorskim.
A japońce to nie cezeta nie da sie wszystkiego załatwić silikonem i młotkiem.Pozdro
Tu popieram Kaze że nie ma sensu tak szybko tłoka wymieniać,szczególnie u amatorów.Trzeba czasem skontrolować co sie dzieje w środku bo jaksię zapomnicie i coś piźnie to jeszcze nikasil szlak trafi i wtedy tuleje lub odnowienie powłoki a to kosztuje.Nie dajmy sie zwariować jakbyśmy mieli stosować sie do zalecen producentów towiększość z nim poleca zmiane tłoka co 7 h.Powiem Tak trzebajeździć i sprawdzać sprzęt.
Trzeba pamiętać nie tylko o kontroli silnika, ale też o zwiesze niu a w szczegolności o kołysce przy tylnym wahaczu.Brak wymiany łozysk gdy trzeba może grozić poważnymi konsekwencjami gdy podczas lotu sie ropzleci.
Jedno jest pewne motocross nie jest tani nawet na poziomie amatorskim.
A japońce to nie cezeta nie da sie wszystkiego załatwić silikonem i młotkiem.Pozdro
freestyle for life
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 14 lis 2006, 20:47
- Motocykl: 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pt, 11 sie 2006, 09:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mi może bo ja mam taki styl.Skoro nie moge zaimponowac technika to przynajmniej niech sie wszyscy zastanawiają jak to sie jeszcze nie rozpadło przy lądowaniu.
A zresztą po remoncie nie mam sie czego wstydzić.Przynajmniej do pierwszego treningu, gdy zejdzie farba w sprayu co nią motor malowałem.")
A zresztą po remoncie nie mam sie czego wstydzić.Przynajmniej do pierwszego treningu, gdy zejdzie farba w sprayu co nią motor malowałem.")
freestyle for life