przed początek :)

Wszystko na temat freestyle MX - w kraju i na świecie
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pt, 26 sty 2007, 14:00

Heh kotmx to jak Ty jeździsz że w secie co 15 mth zmieniasz tłok? Chyba conajmniej jak Zdunek. A żeby w ćwiartce co 20 mth wymieniać to musiałbyś albo jeździć na jedynce non stop albo atakować pudło na ME. Takie jest moje zdanie na ten temat.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 26 sty 2007, 14:11

Kaze heh niepatrz na to czy to ja czy Zdunek tylko na obroty silnika - przecież ja też rrzne silnik na wysokich obrotach i oto w tym chodzi a amatorka po lesie to raz odkręci na prostej i zadowolony :wink: 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 26 sty 2007, 15:21

czemu ze jak ktos jezdzi po lesie to amatorka.... :x przezadziłeś z tymi motogodzinami troche gruubo :wink: ja po 2 sezonach zmienilem tłoka w 250F i był jeszcze jak nowy tylko sworzeń się przytarł. Strasznie oczytany jesteś w serwisówkach ale w praktyce jest trochę inaczej :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pt, 26 sty 2007, 15:26

Tu isbi ma racje. Co 15 mth to musisz być ostry na torze albo walisz ścieme. I jeżeli jesteś w stanie kręcić na torze 250 2T żeby co 20 mth zmieniać tłok (który już sie kwalifikuje do wymiany) to składam hołd bo to trzeba wymiatać. Mnie troche śmieszy jak ktoś wymienia tłok co chwile żeby sie nazywało że wymieniam co pół motogodziny :lol: Nie mówie że Ty tak robisz tylko takie zachowania też już widziałem. Ja wymieniam co 30 mth, jestem amatorem i nie wstydze sie tego że mój tłok po 30 mth jest ok. Pozdro

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pt, 26 sty 2007, 16:07

A po co sprężyny? Co się z nimi dziej po 100 mt :?
pozdr.
RS SERWIS

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 26 sty 2007, 21:42

Kaze pisze:nie wstydze sie tego że mój tłok po 30 mth jest ok
Haha jakoś śmiesznie to zabrzmiało :lol: Oczywiście bez urazy Kaze, masz całkowitą rację. Wg mnie wymina co 30mth wystarcza większości jeźdźców.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 26 sty 2007, 22:01

Dlamnie amatorka to jazda po lesie , a na torze to "profesjonalizm" ehehe :P

Ja w secie nabiłem 20mth 1/3 tego to było wożenie sie po polnych drogach , poczytałem że można nabić i 30mth w 125 i co? z selekcji B musze już wbić na C na jednym tłoku :x dlatego wymieniam co 15mth i wbijam drugi tłok w tą samą selekcje :wink: lepiej częściej wymienić tłok niż puźniej wsadzać w nastepną selekcje i w połowie sezonu startów w zawodach czekac 3tyg na nicasil i wydawać kase.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 26 sty 2007, 22:29

buehehehe smieszne troche jest twoje zdanie ze na torze profesjomalizm a w lesie amatorka.... las bardziej extremalny wg mnie tylko nigdzie tego w sumie nie mozna zobaczyc jak jest naprawde bo wszystkie filmiki z enduro co widzialem to sama lipa i wolna jazda w rzeczywistosci bardziej hardcorowy las bo mozesz zaliczyc drzewo , dziure, jakis głaz hopy naturalne tez sa a na torze co najwyzej mozesz sie (....) w kogos innego co w lesie tez nie wykluczone poza tym jazda enduro jest piekna co widac na filmiku husqvarny z obluckim :wink: co wam chodzi z tymi offtopami?? hę? przeciesz nie ma sensu zakladac 100 roznych tematu bo troszke odchodzi od watku przeciesz dalej kontyujemy watek tutaj i jaki problem? wiekszy syf wg mnie jest jak jest porobione 100 tematow a w nich prawie to samo, a co do tych tłoków to też dziwnie..... nie wypowiadam sie bo dla mnie to dziwne... moze wy macie tłoki z plastiku albo drewna ze sie zuzywaja tak szybko :lol: Ale nie wiem kocie czy ucieszy cie to jak wpakujesz 2 tloki zamiast jednego zeby tylko miec 2 razy B? i przeleciec tyle samo mh? wydasz dwa razy wiecej za tloka a na jeden chooy wyjdzie heh.... uwazajcie bo wam przez rure kiedys tlok wyskoczy jak przekroczycie motogodziny :lol: Moze wszyscy jestescie profesjonalnuymi mechanikami ze tak sie znacie na tym to sorry ( wszyscy co maja jakis kompleks tłoka hehe i wymieniaja co chwile bo mysla ze sie rozleci) Z reszta to jest wasz motor wasza kasa wasza sprawa wasz tłok i wogole wasze wszystko :lol: Dla mnie to troche smieszne.... bo u mnie w serwisowce pisze ze tloka sie wymienia jak sie zuzyje.... czyli bedzie mial juz luz... Dobra za bardzos ie rozpisalem koncze moja rozprawke i powodzenia!!! tlokow nigdy nie za duzo :wink: Aha i kwestia tego nicasilu co trzeba czekac na "zawodach" to prawdziwy "zawodnik" sie w to nie bawi tylko ma nowy cylinder :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 26 sty 2007, 22:42

Isbi , nie chodziło mi oto że las jest hardkorowy tylko oto że na torze silnik trzymasz "cały " czas na najwyższych obrotach a w lesie / polnych drogach jak sie wozisz to przeciez nie :wink:

Ja mam takie zasady i sie ich trzymam, co do wymiany cześci, poprostu lepiej dmuchać na zime , niż potem tracić niepotrzebnie kase i nerwy :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 26 sty 2007, 22:49

dobra walic ta gadke o czesciach ale ja nigdy nie woze sie po polnych drogach!!!! na torze tez mozna sie wozic!!! WG mnie w lesie tez mozna krecic moto caly czas :twisted:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » pt, 26 sty 2007, 23:09

dobra nei ch bedzie offtop"

kocie teraz stane po stronei isbiego :gdzies na forum jest filmik isbiego i zobacz co to znaczy zapierdla*ac po lesie wrka lekkiego zywotu nie ma non stop piiiii*da

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 26 sty 2007, 23:13

hehe dzieki :P
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „MX Freestyle”