DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

Szopienice tor.. woj. śląskie

Awatar użytkownika
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Czepek » wt, 29 mar 2011, 21:45

Lanrets, w sobotę czy niedzielę ciśniecie ? Czy i wtedy i wtedy ? My do Czerwionki nie pojedziemy bo nie mamy jak, więc zostają nam tylko szopy ;p
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Taki Tam Gar » wt, 29 mar 2011, 21:54

Ja spróbuję też znaleźć się jakoś w szopienicach w sobotę.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

Awatar użytkownika
Autor tematu
PakaL
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 252
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
Motocykl: Yamaha YZ250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: PakaL » śr, 30 mar 2011, 22:35

Może w sobotę zawitam ale będzie ciężko:]
Było:
Honda CR 125 '03

Jest!:

Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)

Awatar użytkownika
Blondi#24
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: pn, 24 sie 2009, 14:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Blondi#24 » czw, 31 mar 2011, 22:03

Artur no obowiązkowo :D nasza trójka koniecznie :D w niedziele nawet ponad 20 stopni ma byc. Więc chłopaki załatwiajcie transport i przyjezdzajcie :D mam nadzieje ze kazdy dotrzyma obietnicy i przyjedzie :)

Awatar użytkownika
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Taki Tam Gar » pt, 1 kwie 2011, 01:08

Do szopienic nie dojadę, ale czerwionka - na pewno. I szopienice w poniedziałek :)
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

Awatar użytkownika
Blondi#24
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: pn, 24 sie 2009, 14:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Blondi#24 » pt, 1 kwie 2011, 21:37

no i prawidłowo :D a reszta cos przestała pisac. Komu bedzie zalezalo - ten bedzie :)

Awatar użytkownika
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Czepek » pt, 1 kwie 2011, 22:40

My jutro ok 9 będziemy na szopach jak coś nagłego nie wyskoczy.

---
PakaL pisze:Niestety przy samym wjeżdzie na trumne zablokował mi się gaz na maks. obrotach, i poszlem pionem.
Chyba Ci pozazdrościłem :mrgreen: :mrgreen: Dobrze, że z moto nic ;d
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Czepek » czw, 11 sie 2011, 22:46

Tor teraz po grubych zmianach, oddano dużo trasy, nowe hopy, bandy.

Ktoś z forum dziś ok 19 orał na niebieskiej yzf250 z czarnymi felami, numer chyba 91 ?
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Autor tematu
PakaL
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 252
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
Motocykl: Yamaha YZ250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: PakaL » czw, 11 sie 2011, 23:01

Ja :D
Było:
Honda CR 125 '03

Jest!:

Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)

Awatar użytkownika
Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Czepek » czw, 11 sie 2011, 23:03

Aha to spoko ;D Wlasnie tak myślałem, ale patrzę, że rejka SPI a z tego co mi się wydawało, że jesteś z Rudy i myślałem, że tam są inne ;d
Ja przyjechałem z kumplem na husce, niestety dziś robiłem za fotografa :D
Ładnie latasz.

->pw
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

Awatar użytkownika
Blondi#24
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: pn, 24 sie 2009, 14:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: Blondi#24 » pt, 12 sie 2011, 11:44

Własnie widziałam filmik jak Tomcio Wysocki tam śmiga. I te koleiny.. hmm.. ale ogólnie fajnie by sie było wybrac np. w poniedziałek? :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
PakaL
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 252
Rejestracja: pn, 22 cze 2009, 21:54
Motocykl: Yamaha YZ250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Szopienice tor.. woj. śląskie

Post autor: PakaL » pt, 12 sie 2011, 13:22

No możesz się wybrać Ewa;) Tylko więcej techniki nie wiem pouczysz się u sb w żorach raczej.;/
Było:
Honda CR 125 '03

Jest!:

Yamaha YZ 250F (w miarę młodziutka:D)
Honda XLR 125 (można powiedzieć że na tym się u mnie zaczęła zabawa w MX:D)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Śląskie”