Problem z pompą hamulca przedniego.

Pytania dotyczące układu hamulcowego w Twoim motocyklu
Autor tematu
mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem z pompą hamulca przedniego.

Post autor: mały » czw, 15 cze 2006, 18:35

Witam. Postanowiłem wymienić płyn w przednim hamulcu. Po zdjęciu dekielka okazało się, że był ostro zajechany. Po wymianie płynu, zauważyłem, że klamka chodzi dość ciężko, a w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się opiłki aluminium. Zdjąłem klamkę i wyciągnąłem tłoczek. Był nieco przytarty. Co może być powodem wycierania się tłoczka? Gdzie ewentualnie można takowy dostać? I przy okzaji spytam także, gdzie można kupić uszczelki do tłoczka? - bo kolega w swojej YZ125 '95 zajechał gumy i nie może nigdzie dostać.

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 15 cze 2006, 19:10

Do YZ 125 typ 4JY, 4PE, 4SS rocznik 92-95 dostaniesz taki zestaw u KLASY, nr.81601213, cena detal 93,60 PLN.
Jak nie będzie pasować, albo bedziesz miał dalej problemy, napisz-pomogę, te tematy na co dzień przerabiam u siebie zawodowo. Zobacz czy gładź czy jest mocno wyjechana. Jeśli masz już głębokie rysy, to najtaniej Cię wyjdzie poszukanie pompy używki w dobrym stanie.
W razie problemu mogę zorganizowac dla Ciebie jakaś nietypową uszczelkę, lub poszperać w swoich katalogach w/g wymiaru i profilu.
Na razie spróbuj to kupić normalnie, u Klasy, albo u dealera, jak nic z tego nie wyjdzie to pomyslimy co robić dalej.
Nie wkładaj tylko zwykłych uszczelek, materiał z którego są wykonane to EPDM-przeznaczone tylko i wyłącznie do pracy w płynach hamulcowych.
Co może być powodem wycierania się tłoczka?
Odpowiedź to m.in moze być to:
Postanowiłem wymienić płyn w przednim hamulcu. Po zdjęciu dekielka okazało się, że był ostro zajechany
czego skutkiem mogło byc to:
zauważyłem, że klamka chodzi dość ciężko, a w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się opiłki aluminium. Zdjąłem klamkę i wyciągnąłem tłoczek. Był nieco przytarty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”