Braking - Front Brake Disc [tuning kit] - czy warto?

Pytania dotyczące układu hamulcowego w Twoim motocyklu
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pn, 6 mar 2006, 22:10

Mi sie wydaje ze jak wieksza srednica tarczki to lepiej hamuje motorek. Klocki łapia to w wiekszej powierzchni :) i uzyskujemy efekt szybszego hamowania :].

Jak masz za grosze takie cos to tylko brac i testowac (chyba stratny nie bedziesz na tym) i podzielic sie z forumowiczami swoimi odczuciami po zamianie seryjnej tarczki na tuningowa :)

Pozdro :]

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 6 mar 2006, 22:26

Cena Braking kitu tunigowego w sklepie w Polsce 1200 zł, za granicą od 120 euro do 300 euro. 120 euro u samego przedstawiciela we Włoszech, firma raczej znana. Robi tarcze tuningowe dla wszystkich sław światowych. Można być sponsorowanym przez Braking, piszą o tym na oficjalnej stronie, wystarczy wysłać CV w wersji ang. i plany na sezon 2006. Dobra firma jak sama proponuje by się zgłaszać do sponsorowania. Nie musisz być gwiazdą światową by wozić rekalmy Braking.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 6 mar 2006, 22:33

A ty masz zamiar założyć za przód i tył czy tylo na przód i 1200zł to kosztuje jedna czy dwie tarcze??A naja jakieś wymagania postawione np.że musisz startować w zawodach albo mieć licencje czy coś takiego?

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 6 mar 2006, 22:46

No napewno byle kogo nie biorą, musisz być zrzeszony w jakiejś federacji np. PZM i wypadało by startować przynajmniej w MP lub ME. 1200 zł kosztuje ten kit co jest na foto powyżej [dosłownie to samo co jest tam na foto]. Ja mam zamiar na przód założyć ten kit. Do tył jest inna tarcza i można wyróżnić enduro i motocross.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 7 mar 2006, 16:40

A co ta firma ma z tego że np. mnie zasponsoruje? I co ja mam z tego? oczywiście pytam tylko z ciekawości bo w miom CV nie napisałbym nic ciekawego nawet nie mam licencji.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 7 mar 2006, 16:44

MXrool pisze:No napewno byle kogo nie biorą, musisz być zrzeszony w jakiejś federacji np. PZM i wypadało by startować przynajmniej w MP lub ME.

Pisałem to w poprzednim poście, a ty masz z tego zestaw tuningowych hamulcy do motoru, ale musisz spełniać kryteria. I jak już wspominałem nie każdego biorą.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 23 mar 2006, 20:10

Mam już ten KIT BRAKING co na foto w pierszym poście. Niedłgo zamątuję i napisze krótką relacje jak moje wrażenia. Jest o 10 mm większa od seryjnej, co z resztą można było się domyśleć po przedłużce do zacisku na foto.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 2 kwie 2006, 16:23

TEST KITU BRAKING 270 MM (TARCZA, ADAPTER, KLOCKI)

Dziś jeździłem pierwszy raz na tym kicie tuningowym. Dzień wcześniej pojeździłem na standardzie by mieć odniesienie jak sie sprawuje nowy zestaw. Więc moje wrażenia są takie, że warto zakupić ten tuning. Podczas wciskania hamulca trudno zblokować koło, a skuteczność hamowania wzrasta. Byłem mile zaskoczony. Tarcza ma zwiększoną średnicę i dlatego wychodzi taki efekt, a w połączeniu z klockami Braking to wychodzi cudo świata. Dokładnie opisując, trudno zblokować koło i nie wyrywa kierownicy przy hamowaniu. Tu można wcisnąć mocno hamulec i koło trudno jest zblokować, a motor skutecznie hamuje nawet dużo bardziej skutecznie niż seryjny zestaw.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » ndz, 2 kwie 2006, 23:33

a sprawdzales moze ile jestes w stanie zyskac na czasie okrazenia na torze dzieki temu hamulcowi?? :)

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 3 kwie 2006, 07:24

Nie sprawdzałem szczerze mówiąc, ale różnica w hamowaniu była znacząca. W najbliższą środę napewno zmierzę czasówkę.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”