Tarcze DDT RACING

Pytania dotyczące układu hamulcowego w Twoim motocyklu
Awatar użytkownika
Tomski_01
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 137
Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Tomski_01 » czw, 1 lis 2007, 14:19

piasektt pisze:
Dlugi pisze:
piasektt pisze:Ja taką posiadam na tyle. I oceniam ją na 4+ przy doborze odpowiednich klocków jest git
a jakie to sa odpowiednie klocki :?: mam nadzieje ze z metalem :?:
Dopiero brembo miękkie mi podpasowały i to zaczeło naprawdę hamować. Gdy miałem twarde EBC tragedia. Myśle że jezeli chodzi o tylnie koło to mogę tą tarcze polecić. Nie wiem jak z przodem bo nie miałem okazji jeździc
z tylu nie ma wiekszej roznicy jakie klocki. Jezeli kolo nie staje w miejscu to ja bym szukal przyczyny w zacisku czy ukladze hamulcowy, a jezeli staje kolo a nie hamuje to opone czas zmienic albo technike. Natomiast w przednim hamulcu czuc kazda zmiane czy to klockow czy nowego plynu hamulcoqgo. :wink:

Awatar użytkownika
Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » czw, 1 lis 2007, 16:12

acid pisze:klocki metalowe są raczej na szosę i bardziej zużywają tarcze
nie wiem skad to stwierdzenie ze twarde klocki sa na szose pozadne off roadowe klocki sa z dodatkami metali bo tak szybko sie nie sypia i lepiej hamuja np w blocie
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » czw, 1 lis 2007, 21:10

Tomski_01 pisze:
piasektt pisze:
Dlugi pisze: a jakie to sa odpowiednie klocki :?: mam nadzieje ze z metalem :?:
Dopiero brembo miękkie mi podpasowały i to zaczeło naprawdę hamować. Gdy miałem twarde EBC tragedia. Myśle że jezeli chodzi o tylnie koło to mogę tą tarcze polecić. Nie wiem jak z przodem bo nie miałem okazji jeździc
z tylu nie ma wiekszej roznicy jakie klocki. Jezeli kolo nie staje w miejscu to ja bym szukal przyczyny w zacisku czy ukladze hamulcowy, a jezeli staje kolo a nie hamuje to opone czas zmienic albo technike. Natomiast w przednim hamulcu czuc kazda zmiane czy to klockow czy nowego plynu hamulcoqgo. :wink:
Ja bym sie nie zgodził, ze na tyle nie czuć różnicy Ale nie o klockach i nie o technice hamowania jest temat :D

Pozdro
Obrazek

Awatar użytkownika
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » śr, 14 lis 2007, 12:32

Co sądzicie o tarczach team 10 przynajmniej gość mówił że chyba są tej firmy , ma po 180 zł tzn miał bo mu sie skończyły Ktoś miał te tarcze prosze o opinie Oto link do stronki z tarczą http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M324028

Awatar użytkownika
kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kubamtx » wt, 18 gru 2007, 20:07

Mam tarcze DDT od poczatku tego sezonu. Wyjezdzilem jakies 60 godzin na niej i jestem bardzo zadowolony. Siła hamowania ok. Zużycia praktycznie nie widać, a samooczyszczanie sie tarczy idealne.

Awatar użytkownika
przemoR888
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: sob, 23 lut 2008, 17:53
Motocykl: KTM lc4 400 1994
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tarcze DDT RACING

Post autor: przemoR888 » pn, 3 mar 2008, 22:18

Jakie tarcze hamulcowe polecacie?? jaka firma?? cena:) itp.

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tarcze DDT RACING

Post autor: Isbi » wt, 4 mar 2008, 08:03

EBC supercross countur!!!! cena ok 270 zł za sztuke
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tarcze DDT RACING

Post autor: Sierot » wt, 4 mar 2008, 09:49

nie lepiej oryginał, który starczy na dłużej?
Ja wszystko oryginalne mam u siebie i na siłę hamowania nie narzekam. A w motocrossie chodzi o to żeby hamować jak najmniej i jak najwięcej trzymać gazu hehe.
oryginały rządzą chyba, że macie do wyboru jeszcze tarcze BRAKING to już brałbym właśnie BRAKING'i.
pozdrawiam
KTM 125SX '10 :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”