Tarcze DDT RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 137
- Rejestracja: pn, 25 gru 2006, 16:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
z tylu nie ma wiekszej roznicy jakie klocki. Jezeli kolo nie staje w miejscu to ja bym szukal przyczyny w zacisku czy ukladze hamulcowy, a jezeli staje kolo a nie hamuje to opone czas zmienic albo technike. Natomiast w przednim hamulcu czuc kazda zmiane czy to klockow czy nowego plynu hamulcoqgo.piasektt pisze:Dopiero brembo miękkie mi podpasowały i to zaczeło naprawdę hamować. Gdy miałem twarde EBC tragedia. Myśle że jezeli chodzi o tylnie koło to mogę tą tarcze polecić. Nie wiem jak z przodem bo nie miałem okazji jeździcDlugi pisze:a jakie to sa odpowiednie klocki mam nadzieje ze z metalempiasektt pisze:Ja taką posiadam na tyle. I oceniam ją na 4+ przy doborze odpowiednich klocków jest git
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nie wiem skad to stwierdzenie ze twarde klocki sa na szose pozadne off roadowe klocki sa z dodatkami metali bo tak szybko sie nie sypia i lepiej hamuja np w blocieacid pisze:klocki metalowe są raczej na szosę i bardziej zużywają tarcze
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja bym sie nie zgodził, ze na tyle nie czuć różnicy Ale nie o klockach i nie o technice hamowania jest tematTomski_01 pisze:z tylu nie ma wiekszej roznicy jakie klocki. Jezeli kolo nie staje w miejscu to ja bym szukal przyczyny w zacisku czy ukladze hamulcowy, a jezeli staje kolo a nie hamuje to opone czas zmienic albo technike. Natomiast w przednim hamulcu czuc kazda zmiane czy to klockow czy nowego plynu hamulcoqgo.piasektt pisze:Dopiero brembo miękkie mi podpasowały i to zaczeło naprawdę hamować. Gdy miałem twarde EBC tragedia. Myśle że jezeli chodzi o tylnie koło to mogę tą tarcze polecić. Nie wiem jak z przodem bo nie miałem okazji jeździcDlugi pisze: a jakie to sa odpowiednie klocki mam nadzieje ze z metalem
Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Co sądzicie o tarczach team 10 przynajmniej gość mówił że chyba są tej firmy , ma po 180 zł tzn miał bo mu sie skończyły Ktoś miał te tarcze prosze o opinie Oto link do stronki z tarczą http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M324028
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: sob, 23 lut 2008, 17:53
- Motocykl: KTM lc4 400 1994
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tarcze DDT RACING
EBC supercross countur!!!! cena ok 270 zł za sztuke
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tarcze DDT RACING
nie lepiej oryginał, który starczy na dłużej?
Ja wszystko oryginalne mam u siebie i na siłę hamowania nie narzekam. A w motocrossie chodzi o to żeby hamować jak najmniej i jak najwięcej trzymać gazu hehe.
oryginały rządzą chyba, że macie do wyboru jeszcze tarcze BRAKING to już brałbym właśnie BRAKING'i.
pozdrawiam
Ja wszystko oryginalne mam u siebie i na siłę hamowania nie narzekam. A w motocrossie chodzi o to żeby hamować jak najmniej i jak najwięcej trzymać gazu hehe.
oryginały rządzą chyba, że macie do wyboru jeszcze tarcze BRAKING to już brałbym właśnie BRAKING'i.
pozdrawiam
KTM 125SX '10 :]