Jaki sprzęt/ przeróbki w klasie 125J polecacie?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Awatar użytkownika
Autor tematu
Metatron
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: wt, 2 maja 2006, 20:20
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Jaki sprzęt/ przeróbki w klasie 125J polecacie?

Post autor: Metatron » wt, 2 maja 2006, 20:36

Witam... Chialem sie zapytac czy zawodnicy startujacy w klasie 125 junior posiadaja jakies tuningowane maszyny ? czy moze fabryczne? Prosilbym o rade co warto kupic w tej klasie co przerobic itd....poprostu chialbym miec jakas maszyne zeby wystartowac....A raczej dowiedziec sie czy styknie mi kasy na zakup... :(

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 2 maja 2006, 20:47

Można startować takim i takim, ale większe szanse masz na maszynie tuningowanej. Ile to pochłonie $$ nie da oszacować, bo można to kontynuować w nieskończoność.

Awatar użytkownika
Autor tematu
Metatron
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: wt, 2 maja 2006, 20:20
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Metatron » wt, 2 maja 2006, 21:58

A gdzie mozna sie dowiedziec co mozna zmieniac a co nie? co jest dozwolone a co nie? jest to gdizes w regulaminie zapisane ?

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 2 maja 2006, 22:21

w poejmnosci i halasie tylko musisz sie zmiescic. a reszta zalezy od ciebie :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » śr, 3 maja 2006, 09:11

kotmx nie do końca reguamin PZM jest bardzo regorystyczny

Zapraszam do lektury !
http://www.pzm.pl/pdf1/RSM2005.pdf
Obrazek

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 3 maja 2006, 09:55

no oczywiscie klamki i bezpieczenstwo to nie ale np. modyfikacje silnika, zawieszenia , ukladu kierowniczego... :)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » śr, 3 maja 2006, 13:34

jak ktoś mądry powiedział żeby poprawić czasy należy uspranić zaieszenie, i hamulce. Zawieszenie w motocyklach MX powinno być zestrojone pod konkretnego zawodnika i to daje już odczuwalny efekt. Z hamulcami jestjuż gorzej bo tu trzeba juz zainwestować w owe klocki tarcze. I takie zabiegi napoczątku wystarczą, no a później silnik itd
Obrazek

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » śr, 17 maja 2006, 18:41

No tak ale można założyć chudszą uszczelke pod głowice, wydech, membrane- V-force(np.), wygłądzić kanały dolotowe i będzie zupełnie inny motocykl a w regulaminie niema nic o tym ze niemozna tego co napisałem stosować. Prawie każdy zawodnik co liczy się to ma zrobione więc jest to dozwolone.
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 17 maja 2006, 21:51

Sierot ale dolotowych sie nie poleruje bo paliwko sie bedzie skraplac :/.

PS. Skoro mowa o zawieszeniu to jak mozna ustawic pod konkretnego zawodnika moze mi ktos podac mniej wiecej jak to zrobic ?:> Konkretnie to chodzi mi na wage 60-65 kg.

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 17 maja 2006, 21:54

wymiana sprezyn na odpowiednia wage i poprawna regulacja twardosci, dobicia, odbicia, tlumienia... do danych warunków na torze :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 17 maja 2006, 21:58

No fajnie kotmx ale ja nie mam pojecia jak se wyregulowac odbicie i dobicie zeby bylo dla mnie jak najlepiej hehe :P. Wiec prosze tak ogolnie nie pisac tylko jak to mniej wiecej ustawic ;). Prosze o jakas konkretna odpowiedz :]

Na jakie sprzezyny mam zmienic w YZ 125 ?:> do wagi 60-65 kg ;)?

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 17 maja 2006, 22:05

ja nie mam pojecia jak se wyregulowac odbicie i dobicie zeby bylo dla mnie jak najlepiej
a ja mam?! :lol: :lol:

najlepiej jak Ci wyreguluje odrazu na torze np. dobry mechanik lub zawodnik odbicie dobicie i twardosc. Bedziesz mógl odrazu wyregulowac zawieszenie tak jak ci najlepiej pasuje :wink:

mi wyregulowal Jacek Olszewski ---> odrazu inaczej sie jedzie np. w koleinie i na muldach :)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”